smile Skrevet 10. februar 2007 Forfatter #1901 Skrevet 10. februar 2007 Biffen venter på oss i butikken!!!
Daria Skrevet 10. februar 2007 #1902 Skrevet 10. februar 2007 Virker som Daria har kommet godt inn i i bygdekulturen siden ryktene hun setter ut funker!! ← Jeg lærer fort Kast deg på bølgen!!! Bydga trenger innbyggere! ← Nuvel... *føler ikke for å befolke bygda på egen hånd*
smile Skrevet 10. februar 2007 Forfatter #1903 Skrevet 10. februar 2007 Det er da vel nok av kåte mannfolk der!!!
Daria Skrevet 10. februar 2007 #1904 Skrevet 10. februar 2007 Man har da dog og tross alt visse kvalitetskrav...
Daria Skrevet 10. februar 2007 #1906 Skrevet 10. februar 2007 Du mener jeg burde stille meg opp på senteret og ta den første som melder seg frivillig?
Impala Skrevet 11. februar 2007 #1908 Skrevet 11. februar 2007 Jeg innbiller meg at jeg leste ett eller annet sted at man IKKE skulle klemme ut væske, menjeg kan ikke huske hvor eller hvorfor :klø: Ha en fin søndag
Kylling Skrevet 11. februar 2007 #1909 Skrevet 11. februar 2007 God biff? Håpr du har hatt ei strålende helg, solstråla smile!
Kakao Skrevet 11. februar 2007 #1910 Skrevet 11. februar 2007 Håper du har hatt ei koselig helg, smile!
smile Skrevet 11. februar 2007 Forfatter #1911 Skrevet 11. februar 2007 Du mener jeg burde stille meg opp på senteret og ta den første som melder seg frivillig? ← Nei, men farter de beste mannfolka på senteret og biblioteket da??? Jeg kan gi deg noen tlf.nr jeg!!! ← Jeg innbiller meg at jeg leste ett eller annet sted at man IKKE skulle klemme ut væske, menjeg kan ikke huske hvor eller hvorfor :klø: Ha en fin søndag ← Hmmm?? :klø: Det har jeg ikke hørt? Jeg har fått litt beskjed om å begynne å klemme litt for å herde så det er ikke noe mer klemming enn det God biff? Håpr du har hatt ei strålende helg, solstråla smile! ← Biffen ble visst til en kylling. Men den smakte helt fortreffelig!!! Håper du har hatt ei koselig helg, smile! ← Ja den har vært veldig avslappende og bra!!!!
Daria Skrevet 11. februar 2007 #1912 Skrevet 11. februar 2007 Nei, men farter de beste mannfolka på senteret og biblioteket da??? Jeg kan gi deg noen tlf.nr jeg!!! ← Fristende, men jeg tror jeg står over...
smile Skrevet 11. februar 2007 Forfatter #1913 Skrevet 11. februar 2007 Helg er bare fantastisk altså!!! I dag har jeg sittet i solveggen og nytt solstrålene. Litt kaldt men en god, varm kopp med te gjorde under! Både hund og katt koste seg sammen med meg I kveld har jeg sett film og spist digg!!!
smile Skrevet 11. februar 2007 Forfatter #1914 Skrevet 11. februar 2007 Fristende, men jeg tror jeg står over... ← Jeg har iallefall prøvd å redde bydas befolkningsvekst!!!
Daria Skrevet 11. februar 2007 #1915 Skrevet 11. februar 2007 Ettersom jeg faktisk har flyttet hit, mens du har flyttet vekk, har jeg allerede gitt mitt bidrag
smile Skrevet 11. februar 2007 Forfatter #1916 Skrevet 11. februar 2007 Sant nok!!!.... Ikke skal jeg tilbake heller! Beklager at det har blitt dårlig med dagbokbesøk til dere i helga men det skal jeg ta igjen ja!!! Nå er det snart sengetid, men jeg må jo ha litt mat først!!!! Mat, mat, mat.... Blir litt mobba av de i rundt meg for tiden, de kjenner meg ikke helt igjen på matfronten....
Frida Frosk Skrevet 11. februar 2007 #1917 Skrevet 11. februar 2007 Så deilig med en rolig, avslappende helg. Du får forsvare deg med at du holder faktisk på å gro fram et barn i magen, så ikke rart du trenger mer mat. Når jeg kjenner etter tror jeg faktisk jeg skal ta en titt i kjøleskapet jeg også...
Impala Skrevet 12. februar 2007 #1918 Skrevet 12. februar 2007 (endret) Hmmm?? :klø: Det har jeg ikke hørt? Jeg har fått litt beskjed om å begynne å klemme litt for å herde så det er ikke noe mer klemming enn det ← Kanskje jeg bare har drømt det da :klø: Nå er det snart sengetid, men jeg må jo ha litt mat først!!!! Mat, mat, mat.... Blir litt mobba av de i rundt meg for tiden, de kjenner meg ikke helt igjen på matfronten.... ← Jeg føler også at jeg spiser hele tiden Hvis jeg ikke spiser før jeg legger meg, våkner jeg garantert av at jeg er kjempesulten. Endret 12. februar 2007 av Impala
Vannmelon Skrevet 12. februar 2007 #1920 Skrevet 12. februar 2007 Mat er fint! En jordmor sa til meg at mange gravide må opp og spise om natta også, uansett hvor sent om kvelden de spiser.... Spis med god samvittighet. Mat skar'em ha, og klær skar'em ha...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå