Gå til innhold

Dagboka mi vel!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Innom for å oppdatere meg og ønske deg en fin dag! :klem:

Skrevet

Da er jeg innom og legger igjen ett spor slik at du kommer på mine innlegg ;)

Har ikke fått lest noe særlig her inne da, men det pleier å gå ganske fort å komme inn i tingenes tilstand :ler:

Skrevet

Den duppen tok jammen meg sin tid! :ler:

Har ikke fått lest noe særlig her inne da, men det pleier å gå ganske fort å komme inn i tingenes tilstand :ler:

...du skal ikke være for sikker på det, altså :sjenert: Her i dagboka til smile, kan man "være ute av det" etter å ha vært borte i hele to-tre timer, på et heldig (eller uheldig) tidspunkt! :ler2:

Det er ikke i mange bøker man må lese 2-3 sider for å få med seg alt som er skrevet siden man var innom sist, som gjerne var dagen før :overrasket::sjenert::ler:

Ha en riktig god helg, smile!

:klem:

Skrevet

Det var da voldsomt til sovehjerte :overrasket: Greit nok at du sover for to, men nå begynner det jo å nærme seg at du sover for både 3 og 4...

*sprer rykter om at Smile venter trillinger* :sjarmor:

Skrevet

Hjelp!!!! Trillinger!!! :hoho: Jammen våknet jeg da gitt!!! Mareritt!!!

Huff, her har det skjedd så mye rart det siste døgnet at jeg orker ikke å nevne noen nesten, jo jeg kan jo si at internett har vært nede og jeg har vært :sinna: ....

Så impala, enn så lenge så henger du nok med på sidene :ler:

Men nå er jeg på nett igjen og godt er det, føler meg helt handikappet uten.

Skrevet

Forresten en positiv ting som har skjedd: :hoppe: 24 uker!!! :hoppe:

Men fra nå av har jeg lovet å se positivt på ting igjen... så da må jeg holde det. Okei, en liste over positive ting:

*mannen har støvsuget og vasket til helgen

*jeg får venninnebeøsk i helga

*jeg skal spise ost og kjekt i kveld

*jeg har internett som funker

*jeg har en baby i magen som sparker :hjerter:

*jeg har de skjønne dyra mine som vil være hos meg

*jeg fryser ikke

Ja nå kommer jeg ikke på mer :ler:

Skrevet

Forresten skulle jeg prøve å klemme litt p åbrystvortene i dag og jammen så jeg ikke antydning til noe blankt som kom ut når jeg klemte!!! Men det er nok ikke snakk om lekkasje for jeg måtte virkelig klemme flere ganger for å se.... Men da er det i gang da!!! :tommel:

Forresten ser brystvortekremen ut tilå funke!!

Men nå må jeg rydde her, får jo besøk snart tenker jeg!!! :overrasket:

Skrevet

Jeg har prøvd å klemme men får ikke ut noe :ler: Sånn til sammenlikning lissom :ler:

Skrevet

Okei :ler: Men det skal sies at det var bare såvidt jeg kunne ane noe blank væske, prøvde å ta litt på fingertuppen men så bare det var bittelitt bløtt. Men det er jo litt morsomt allikevel da synes jeg... ett steg nærmere liksom!!! :ler:

Skrevet
:ler: Morsom den kroppen, altså. (Hehe, tror jeg må prøve, jeg og. Men nesten litt skummelt.. på en rar måte)
Skrevet

Ja det er snodige greier, derfor fikk jeg litt :sjokk: også når jeg så det. Tenkte at da begynner det jo å nærme seg på en måte!

*lager ostefat med MYE digg på, og har satt en alkoholfri vin i kjøleskapet. Er forberedt på skuffelse!*

Skrevet

mm, ost og kjeks hørtes godt ut. :)

Har ikke prøvd å klemme noe jeg og heller lagt merke til noe blankt. Enig at det virker litt skummelt ja. Føler meg litt som en freak med alt det rare som skjer. :ler:

Skrevet
*sprer rykter om at Smile venter trillinger*  :sjarmor:

Trillinger?!

Var sikker påa t det i hvert fall var 2 til jeg :tommel:

Forresten skulle jeg prøve å klemme litt p åbrystvortene i dag og jammen så jeg ikke antydning til noe blankt som kom ut når jeg klemte!!! Men det er nok ikke snakk om lekkasje for jeg måtte virkelig klemme flere ganger for å se.... Men da er det i gang da!!! :tommel:

Forresten ser brystvortekremen ut tilå funke!!

:overrasket::overrasket::overrasket:

Dette var nytt for meg!

Skrevet

*styrer klokelig unna den store brystvortediskusjonen* Så et par på teateret i dag -det får holde... :ler:

Det er forresten babyboom på gang i området -har fått høre om tre graviditeter de siste dagene. Har ingen planer om å hive meg på trenden... ;)

Skrevet
mm, ost og kjeks hørtes godt ut. :)

Har ikke prøvd å klemme noe jeg og heller lagt merke til noe blankt. Enig at det virker litt skummelt ja. Føler meg litt som en freak med alt det rare som skjer.  :ler:

Ost og kjeks var godt!!! :Nikke:

Nei jeg har ikke prøvd før i går jeg heller. Men tydelige at ting skjer!! Morsomt!

Trillinger?!

Var sikker påa t det i hvert fall var 2 til jeg :tommel:

:overrasket:  :overrasket:  :overrasket:

Dette var nytt for meg!

Hjelpes meg!!!! :overrasket: Femlinger!!!! :legrine: Virker som Daria har kommet godt inn i i bygdekulturen siden ryktene hun setter ut funker!! :ler:

Nytt å klemme på brystvorta, du får prøve!!! :tommel:

*styrer klokelig unna den store brystvortediskusjonen* Så et par på teateret i dag -det får holde... :ler:

Det er forresten babyboom på gang i området -har fått høre om tre graviditeter de siste dagene. Har ingen planer om å hive meg på trenden... ;)

Men pupper er jo naturlig!!! ;)

Kast deg på bølgen!!! :sjarmor: Bydga trenger innbyggere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...