Gå til innhold

Dagboka mi vel!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg synes det er kjempehyggelig med litt småspark i magen, men bortsett fra det så synes jeg ikke det er kjempestas å være gravid. gleder meg litt til å "få igjen" kroppen min! men der jo stor stas at det bor en liten person i magen min, da! som kommer ut i juni (håper jeg!!!) vil ikke gå over :sur:

håper formen er bra i dag, snuppa!! :klem::klem:

Skrevet
God morgen (er fremdeles morgen her, eller hvertfall formiddag!  ;)  ) :vinke:

Haaper formen er bra i dag!

:klem:

God dag!!! ;)

Formen er ikke så aller verst men jeg ble ikke akkurat god i bekkenet etter handleturen... :roll:

Jeg skal gå gravid ofte!!!

Jeg synes det er så hyggelig med den lille magen min at jeg allerede har bestemt meg for en hel skokk småtasser, i rask rekkefølge. Spør meg igjen om 6 mnd...  :ler:

Jeg synes også det er kjempehyggelig og jeg trives mer og mer med det. Jeg synes jeg er inne i en god gravid-periode nå der magen er god og rund ;)

Jeg vil også ha mange barn men jeg sa til mannen her en kveld at akkurat nå orker jeg ikke tanken på å starte et nytt svangerskap med en gang igjen.... Det var han skjønt enig i!!! :ler: Pussig... :sjenert:

Ja, det er koselig med den voksende magen. Og nå ser jeg jo ikke feit ut lengre heller. Bare gravid.  :ler:

Ikke sikkert jeg er like glad i magen om 3 og 1/2 måned, så får nyte den nå.

Kjedelig å være så våken om nettene da. Som regel våkner jeg og må opp å tisse en gang, men da er jeg i halvsøvne tror jeg. Så er fort i drømmeland igjen.  :sove:

Ja det er godt å se bare gravid ut!!! JA det gjelder å nyte det, men alt i alt, tidne går fort og det er en ganske liten del av livet vi går gravide. Det gjelder å nyyyyyyte hvert et spark fra den lille!!! :hjerter:

Ja jeg skjønner ikke hvorfor jeg har begynt med å våkne om natta. Jeg har aldri pleid det før. Jeg er så heldig at jeg slipper å gå på do hver natt så vi har vel alle vårt!!! :smile:

Skrevet
:kyss:

:kose:

:kyss:

:kose:

jeg synes det er kjempehyggelig med litt småspark i magen, men bortsett fra det så synes jeg ikke det er kjempestas å være gravid. gleder meg litt til å "få igjen" kroppen min! men der jo stor stas at det bor en liten person i magen min, da! som kommer ut i juni (håper jeg!!!) vil ikke gå over  :sur:

håper formen er bra i dag, snuppa!!  :klem:  :klem:

Ja jeg gleder meg til å få igjen kroppen min jeg også...hvis jeg får det?? :klø: Men jeg må nok innrømme at jeg er blitt veldig glad i magen også!

Jeg håper heller ikke jeg går så mye over tiden. Den lille er :hjerte: lig velkommen etter den 18.mai. Jeg håper den lille slipper å ha bursdag den 17. Men det er jo mer enn fjorten dager før termin så jeg tviler på det ;)

SÅ KJEKT MED SÅ MASSE BESØK!!!!! :blomst: til alle sammen!!!!

Nå har vi vært på butikken og jeg har så vondt i bekkenet igjen!! :grine: Jeg sa til mannen da vi kjørte hjem igjen at jeg kan ikke få sagt hvor glad jeg er for at vi har kjøpt det vi allerede har kjøpt av utstyr. Selv om jeg mangler litt er det ikke så veldig mye faktisk. Må nok kjøpe litt mer klær, så mangler vi gaskluter, bleier og stelleutstyr(salve, termometer o.s.v.)

Jeg var innom apoteket og kjøpte en brystvortekrem i dag. Håper den kan hjelpe på flassinga mi :lol:

Jeg tenkte å finne noen bodyer i dag men jeg ga opp etter 2 butikker. Ikke hadde de noe kjønnsnøytralt og jeg ble litt lei. Men jeg kjøpte en topp i bomull til meg selv som det stod: "It started with a kiss....." på brystkassen. De hadde også fått inn noen fine dongeribukser jeg men orket ikke tanken på å prøve engang. Tenker å ta det til fredag eller lørdag.

Nå skal jeg ta en hvil på sofaen. Ha en fin ettermiddag! :kyss:

Skrevet

:Gjesp:

Det ble en lang hvil.... Jeg fryser sp jeg nesten hakker tenner... Håper ikke jeg blir syk. Det hadde vært utgjort nå som mannen skal bort en stund.

Tror jeg bryter dagens sukkerforbud nok en gang og lager meg kakao! :sikle:

Gjest marthepia
Skrevet

Fikk veldig lyst på kakao selv nå!! *Går å lager meg..*

Skrevet

Jeg gruer meg til å "få tilbake" kroppen min jeg, fordi jeg er stygt redd for at den aldri vil bli slik den var. :ler:

Forresten Petra, så syntes ikke jeg det var noe stas å være gravid for noen uker siden heller. Følte meg bare tjukk i grunn. Men nå når magen er blitt ordentlig gravidmage og jeg kjenner mer og mer til Skurt så koser jeg meg mye mer med graviditeten også. Tok bare litt tid før jeg vente meg til tanken på at magen og kiloene skulle komme.

Hørtes godt ut med kakao, Smile. Jeg har brutt sukkerforbudet mitt til gangs i dag... :sjenert:

Skrevet

Hihi, kakao kan jeg anbefale! :ler:

Gleder meg til jeg får tilbake "stormagen" min. Er så koselig å høre på dere, atte! :) Nå ser jeg bare mistenkelig feit ut.. Popper nok ut igjen snart. ;)

Skrevet
Fikk veldig lyst på kakao selv nå!! *Går å lager meg..*

:) Ble visst ikke kakao på meg, mannen satte meg i gang med noe annet i stedet...

Jeg gruer meg til å "få tilbake" kroppen min jeg, fordi jeg er stygt redd for at den aldri vil bli slik den var.  :ler:

Forresten Petra, så syntes ikke jeg det var noe stas å være gravid for noen uker siden heller. Følte meg bare tjukk i grunn. Men nå når magen er blitt ordentlig gravidmage og jeg kjenner mer og mer til Skurt så koser jeg meg mye mer med graviditeten også. Tok bare litt tid før jeg vente meg til tanken på at magen og kiloene skulle komme.

Hørtes godt ut med kakao, Smile. Jeg har brutt sukkerforbudet mitt til gangs i dag...  :sjenert:

Ja jeg blir nok ikke like stolt over kroppen min i sommer som jeg er nå tror jeg! ;)

En ny sjanse på sukkerforbudet kommer i morgen!!! :hoppe:

Hihi, kakao kan jeg anbefale!  :ler:

Gleder meg til jeg får tilbake "stormagen" min. Er så koselig å høre på dere, atte!  :) Nå ser jeg bare mistenkelig feit ut.. Popper nok ut igjen snart.  ;)

:smile: Ja kakao er godt!!!!

Tenker nok at den kommer plutselig tilbake ja!!! Så kan det være at du føler deg mer feit ut enn du er!

Nå skal jeg ordne meg på å legge meg. :sove:

Natta!!!

Skrevet

:vinke:

Irriterte meg sånn over at jeg ikke var der da du skrev på msn i går, så det er nok best at jeg er her, da er jeg nok mer oppnåelig.. :sjenert:

:ler:

Natti.

Skrevet

:klem: :klem: :klem:

Ja det kan du angre på det!!!! :tunge1: Men desto hyggeligere å se deg her igjen, du har ei egen savnet side i dagboka til Bippe også tror jeg det var.

Og du...legg merke til tiden dette innlegget blir skrevet på da!!! *stolt*

Skrevet

Men jeg tror jeg finner senga mi litt nå igjen jeg!!! :Gjesp:

Skrevet

har du vært oppe og lekt morgenfugl i dag? :ler:

ja, jeg kan snakke mye om å få igjen kroppen min nå, men jeg ser ikke akkurat frem til å gå i bikini til sommeren, nei... :sjenert:

håper du får en sprudlende dag, og at formen er fin!

Skrevet
Og du...legg merke til tiden dette innlegget blir skrevet på da!!! *stolt*

:ler:

Skrevet
Nå har vi vært på butikken og jeg har så vondt i bekkenet igjen!! :grine: Jeg sa til mannen da vi kjørte hjem igjen at jeg kan ikke få sagt hvor glad jeg er for at vi har kjøpt det vi allerede har kjøpt av utstyr. Selv om jeg mangler litt er det ikke så veldig mye faktisk. Må nok kjøpe litt mer klær, så mangler vi gaskluter, bleier og stelleutstyr(salve, termometer o.s.v.)

Jeg var innom apoteket og kjøpte en brystvortekrem i dag. Håper den kan hjelpe på flassinga mi :lol:

Godt å ha gjort unna endel shopping når man får så vondt av "så lite". Kjenner meg sånn igjen, og får helt vondt av deg... :kose:

Dere får ta de siste tingene sånn litt etterhvert! :)

Håper kremen funka på flassinga...

Det ble en lang hvil.... Jeg fryser sp jeg nesten hakker tenner... Håper ikke jeg blir syk. Det hadde vært utgjort nå som mannen skal bort en stund.

Tror jeg bryter dagens sukkerforbud nok en gang og lager meg kakao! :sikle:

Kakao er lov når man er frossen :Nikke:

God natt :ler2:

Håper du sover godt i drømmeland nå, og at du våkner frisk og uthvilt!

Ha en super torsdag, smile :kose:

Skrevet

Har ikke vært så fornøyd med kroppen min på mangemange år (med noen få unntak), så har funnet ut at når jeg har barn, har i hvertfall kroppen min en grunn til å ikke være så fin. Det er helt til jeg ser trebarnsmødrene på jobb :ler: Noen kropper blir jo forandret til det bedre og... Det jeg er mest redd for er å få pupper som rekker meg til navelen.

Sov godt.

Skrevet

Ja, hva i all verden gjør du oppe så tidlig? :klø:

Kos deg med herr Jensen du. ;)

Det jeg er mest redd for er å få pupper som rekker meg til navelen.

:ler: Det er min store skrekk også. Og da tror jeg faktisk at jeg kommer til å ta en operasjon enda så mye det strider mot mine tanker om at man skal være fornøyd med seg selv som man er... :sjenert:

Skrevet
Det jeg er mest redd for er å få pupper som rekker meg til navelen.

:ler: Jeg, og. I slekta mi har alle damene unntatt ei fått megapupper!

:sjokk: Virker ufattelig tungt å "drasse" på. Går det an å ønske seg en C-cup? :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...