Vannmelon Skrevet 5. februar 2007 #1841 Skrevet 5. februar 2007 Å.. Så koselig med mann som spiller gitar! Og masserer. Hvor får man kjøpt de egenskapene? Sov pent.
smile Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #1842 Skrevet 6. februar 2007 Det var ikke på billigsalg iallefall Neida, mannen min er fryktelig snill, nesten litt for snill for meg av og til. Jeg fikk iallefall litt massasje i går da vi la oss. Ikke så lett å gi massasje når jeg ikke kan ligge på magen. Snart skal jeg til fysio for mer massasje. I dag lovet mannen å vekke meg tidlig, men gjorde han det??? Neida, jeg stod opp kl.10.30 og var sikker på at klokka var rundt 9.... I natt våkna jeg av snøstorm. Vinduet slo og slo på soverommet, men nå ser det ut til å lette. Veldig godt å ligge under dyna når det blåser ute!!! Nå skal jeg strikke litt på jakken til den lille før jeg drar ut. Ha en fin dag alle kvinner!!!
smile Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #1843 Skrevet 6. februar 2007 Og til alle samer; gratulerer med dagen!!!
Kakao Skrevet 6. februar 2007 #1844 Skrevet 6. februar 2007 Tror ikke du må synge så høyt for stemmen din går ganske mye inn i kroppen din også, spesielt hvis du synger lave toner for de bærer bedre. Så jeg tror babyen hører det meste.... ←Så bra. Da hører h*n sikkert nynning, også. Det er jeg god på. Ja, så sannelig, samene har jo bursdag i dag, jo.
Burpen Skrevet 6. februar 2007 #1845 Skrevet 6. februar 2007 (endret) Så heldig du er som har mann som spiller gitar! Det er så sosialt... Hadde jeg hatt tid og ork, skulle jeg lært meg det Nei, ferie med bekkenløsning er vel ikke akkurat det enkleste å få til. Jeg hadde ikke klart noen ferie nå jeg heller Heldigvis er det masse vintersport på tv for tida Hvordan har vi det dag da? Svarte deg forresten angående ullbodyer i boka mi Edit: glemte klemmen! Endret 6. februar 2007 av Burpen
Vannmelon Skrevet 6. februar 2007 #1846 Skrevet 6. februar 2007 Har du kommet langt på jakken? Håper du har en fin etter-stormen-dag
Frida Frosk Skrevet 6. februar 2007 #1847 Skrevet 6. februar 2007 Blir så glad av å lese i boka di. Hadde det vært meg som gikk hjemme med bekkenløsning hadde det nok ikke vært en like positiv tone. Enig i at du må ha en snill mann ja.
smile Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #1848 Skrevet 6. februar 2007 Så bra. Da hører h*n sikkert nynning, også. Det er jeg god på. Ja, så sannelig, samene har jo bursdag i dag, jo. ← Jeg har tro på det ja, men det er vel litt omdiskutert siden de også har ann i øregangene. Men samtidig viser det seg jo at de reagerer på lyder... Jepp, samene har visst bursdag, og de er ikke så mange år iallefall ift til antall feiringer! Så heldig du er som har mann som spiller gitar! Det er så sosialt... Hadde jeg hatt tid og ork, skulle jeg lært meg det. Nei, ferie med bekkenløsning er vel ikke akkurat det enkleste å få til. Jeg hadde ikke klart noen ferie nå jeg heller Heldigvis er det masse vintersport på tv for tida Hvordan har vi det dag da? Svarte deg forresten angående ullbodyer i boka mi Edit: glemte klemmen! ← først til deg da!!! Mannen spiller egentlig ikke gitar, men han klimprer litt for gøy og i går fikk han ånden over seg. Hyggelig det! Gitaren fikk jeg i bursdagsgave en gang men jeg kan ikke skryte av spillinga mi, men helt enkle barnesanger går bra! Nei, ferie får vi ta igjen senere. Men jeg kan jo ta meg en ferie hos mamma og pappa, for det er virkelig ferie der også Jeg har det bra i dag!! Bedre enn i går for da var jeg litt deppa, men godt å være litt glad igjen. Så har jeg jo vært hos fysio og da er det ganske deilig etterpå!!! Har du kommet langt på jakken? Håper du har en fin etter-stormen-dag ← Ja jakken er nesten ferdig. Jeg strikker disse kantene som knappene skal være på Så i helga tenker jeg den er ferdig. Da står et nytt prosjekt for tur!!! Jepp, denne dagen er fin!! Blir så glad av å lese i boka di. Hadde det vært meg som gikk hjemme med bekkenløsning hadde det nok ikke vært en like positiv tone. Enig i at du må ha en snill mann ja. ← Så bra du blir glad da!!! Jeg må si jeg ikke har en positiv tone hver dag men jeg prøver selv om jeg føler jeg klager mye... Men jeg sammenligner all smerte med da jeg gikk på krykker og da var nok pipa en annen enn hva den er nå om dagen!!! Ja han er nok ganske så snill!!! Håper ungen blir like snill!!!
smile Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #1849 Skrevet 6. februar 2007 Nå holder jeg og mannen på å lage pizza på steinplate. Har blitt veldig godt før... Med ruccola-salat og rømmedressing!
Kakao Skrevet 6. februar 2007 #1850 Skrevet 6. februar 2007 Namm. Høres litt italiensk ut? Italiensk pizza med tynn bunn er nydelig. Så gøy at du snart er ferdig med jakken. Har du valgt grønne eller hvite knapper? Jeg lette først etter grønne, men de hadde bare rare grønnfarger, så jeg skal kjøpe senere. Kanskje det blir hvite i stedet. Gøy hvis du vil legge ut bilde av jakken når den er ferdig. Kos dere med pizzaen!
Burpen Skrevet 6. februar 2007 #1851 Skrevet 6. februar 2007 Nå holder jeg og mannen på å lage pizza på steinplate. Har blitt veldig godt før... Med ruccola-salat og rømmedressing! ← Jeg har sånn stinplate, men vet egentlig ikke om jeg bruker den riktig... Jeg legger pizzaen på den etter at den er ferdigstekt, men har fått det for meg at den kanskje skal setikes på den inni ovnen... Kan du opplyse meg!?
smile Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #1852 Skrevet 6. februar 2007 Namm. Høres litt italiensk ut? Italiensk pizza med tynn bunn er nydelig. Så gøy at du snart er ferdig med jakken. Har du valgt grønne eller hvite knapper? Jeg lette først etter grønne, men de hadde bare rare grønnfarger, så jeg skal kjøpe senere. Kanskje det blir hvite i stedet. Gøy hvis du vil legge ut bilde av jakken når den er ferdig. Kos dere med pizzaen! ← Ja det er nok litt italiensk inspirert! Den ble iallefall VELDIG god!!! Jeg har ikke sett på knapper enda jeg.... Må også brodere ferdig men det er vel gjort på en kveld eller to.... Ja jeg kan sikkert få til det, men jeg tenkte å strikke buksen også så da kan jeg kanskje legge ut hele settet. Hvordan går det med deg?? Jeg har sånn stinplate, men vet egentlig ikke om jeg bruker den riktig... Jeg legger pizzaen på den etter at den er ferdigstekt, men har fått det for meg at den kanskje skal setikes på den inni ovnen... Kan du opplyse meg!? ← Vi steker pizzaen på den i ovnen.... Vi har på nesten full varme (ca.280c) og lar ovnen være ordentlig varm først. Så har vi tynn pizzabunn med lite gjær i med det stæsjet vi ønsker oppå. Dette steker vi vel i 5-7 min. Har vi noe mer blir den svart-brent. Men når den er inne så lite blir den sprø og god!! Men vi har fått skjært til ei skifer-plate så jeg aner ikke hvis dette er sånn annen steinplate dere har.. Var det ikke med noe bruksanvisning da??? :klø: ********************************************** Nå er det vel egentlig leggetid for lenge siden... I dag har den lille trenet noe voldsomt i magen min. Rare greier, enkelte dager kan det være forholdsvis rolig mens andre dager går det nesten i ett hele dagen. I dag har det vært en sånn dag. Men det kommer vel an på hvordan den ligger. Jeg tror jeg kjente at den snudde seg i dag for hele magen bare "vridde" seg på en måte... :klø: Ja, jeg får ikke til å forklare helt. Så har jeg hatt så vondt i huden i sidene i dag. Det må være at magen strekker seg, jeg har følt meg helt stinn. Noen andre som har opplevd noe sånt??? Nei, nå må jeg gå og legge meg.... Natta!!!
Frida Frosk Skrevet 7. februar 2007 #1853 Skrevet 7. februar 2007 God morgen, Smilevenn. Sovet godt? Aktivitetsnivået varierer stort fra dag til dag i magen min også. Men som du sier så kommer det vel an på hvordan knøttet ligger. Er vel mange bevegelser vi ikke kjenner også. Jeg har også kjent at det har vært ømt og vondt på siden av magen. Nesten så jeg har kjent meg litt støl. Men det er ikke tilfelle at jeg har vært.
smile Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #1854 Skrevet 7. februar 2007 Frida Frosk:: God morgen!!! Ja jeg sov veldig godt når jeg sov men har begynt å våkne midt på natta og da er jeg lys våken og får ikke sove. I natt stod jeg opp og strikket litt, koste med katta og la meg igjen. Var sikkert våken 1 time... Skjønner ikke hvorfor jeg har begynt med det der??? I tillegg blir det veldig med liv i magen når jeg snur på meg/står opp og da får jeg iallefall ikke sove... Men akkurat det siste er hyggelig da! Ja det er nok mange spark vi ikke kjenner, men jeg synes jeg kjenner mer og mer. Støl ja!! Det kan man si, eller sprengt! Spesielt etter at jeg har spist! I dag skal jeg og mannen på butikken. Godt å få litt hjelp. Men nå må jeg
Vannmelon Skrevet 7. februar 2007 #1855 Skrevet 7. februar 2007 Kanskje det er kroppen som trener på nattevåk? Blir jo litt av det framover. Stinn føler jeg meg hele tida. Har ingen formening om hvordan jeg har nok hud til å kunne vokse enda mer. Etterhvert føler man seg visst mett veldig fort og, for alt er jo så sammenpresset inni der. Er vel bare sånn det er. Ikke så mange månedene man har det sånn, heldigvis
Vingedama Skrevet 7. februar 2007 #1856 Skrevet 7. februar 2007 God morgen Jeg har også blitt en natteravn Kroppen som forbereder seg på våkenetter...
smile Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #1857 Skrevet 7. februar 2007 Kanskje det er kroppen som trener på nattevåk? Blir jo litt av det framover. Stinn føler jeg meg hele tida. Har ingen formening om hvordan jeg har nok hud til å kunne vokse enda mer. Etterhvert føler man seg visst mett veldig fort og, for alt er jo så sammenpresset inni der. Er vel bare sånn det er. Ikke så mange månedene man har det sånn, heldigvis ← Ja kanskje det er det??? :klø: I går følte jeg meg sånn veldig fort mett og helt stinn. Spiste 1 og 1/2 rundstykke til kvelds og var helt gåen etterpå... Det er litt uvant til meg å være! Nei det er ikke så mange måneder. Jeg liker magen og sparkene som de er nå, så det må bare nytes!!!! I vårt forhåpentligvis lange liv er det en brøkdel vi får være så heldige å gå gravide!!! God morgen Jeg har også blitt en natteravn Kroppen som forbereder seg på våkenetter... ← Ja det spørs det, jeg har ikke tenkt sånn på det før
Holly Hobbie Skrevet 7. februar 2007 #1858 Skrevet 7. februar 2007 God morgen (er fremdeles morgen her, eller hvertfall formiddag! ) Haaper formen er bra i dag!
Vingedama Skrevet 7. februar 2007 #1859 Skrevet 7. februar 2007 Jeg skal gå gravid ofte!!! Jeg synes det er så hyggelig med den lille magen min at jeg allerede har bestemt meg for en hel skokk småtasser, i rask rekkefølge. Spør meg igjen om 6 mnd...
Frida Frosk Skrevet 7. februar 2007 #1860 Skrevet 7. februar 2007 Ja, det er koselig med den voksende magen. Og nå ser jeg jo ikke feit ut lengre heller. Bare gravid. Ikke sikkert jeg er like glad i magen om 3 og 1/2 måned, så får nyte den nå. Kjedelig å være så våken om nettene da. Som regel våkner jeg og må opp å tisse en gang, men da er jeg i halvsøvne tror jeg. Så er fort i drømmeland igjen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå