Daria Skrevet 5. februar 2007 #1821 Skrevet 5. februar 2007 Ja vi sov godt, har ikke spurt herr Jensen hvordan det gikk men han er fortsatt like god i senga! ← Forresten anbefalte hun meg en ferie, og komme meg bort litt til søsken eller foreldre. Det blir litt ekstra vanskelig nå når mannen reiser bort pga dyra men vi får se.... Syden hadde vært det beste!!! ....skal jeg ringe mamma??? ← Burde ikke være noe problem å ta det med ro og gjøre ingenting her -kanskje du til og med får tid til å lese Bill
smile Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #1822 Skrevet 5. februar 2007 Å kjære Bill, best jeg tar med meg pudder og rougen da!!
Catus Skrevet 5. februar 2007 #1826 Skrevet 5. februar 2007 Høres ut som om du, Bill, sigaren og herr Jensen kan ha mye gøy sammen..
smile Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #1827 Skrevet 5. februar 2007 Spesielt nå som mannen reiser bort!
Daria Skrevet 5. februar 2007 #1828 Skrevet 5. februar 2007 Det er viktig å sette seg mål i livet *nikker oppmuntrende* Ellers kom akkurat Bondevik inn også...
Burpen Skrevet 5. februar 2007 #1831 Skrevet 5. februar 2007 Huff, det minner meg på at jeg har en fiml stående i speilrefleksen. Den er sikkert tre år gammel.... ← Å, godt å høre at det finnes noen som meg... Jeg har filmruller som har stått i over ti år Ja jeg har ikke fått tatt nå enda, men jammen meg ser jeg at den vokser om dagen altså. Nå er den så god å ta på atte!!! Jeg kan ikke få sagt hvor mye jeg gleder meg til å møte den lille... akkurat nå føles det som om jeg er nyforelska og det er en evighet til jeg får møte min utkårede, så får jeg noen kjærlighetsspark av og til da!!! ← Jeg vil se mage!! Nyforelska, ja,- DET er følelsen! Men det er heldigvil ikke en evighet til! Snart, smile, snart! :rosasmil: Sant det, men nå er det deilig å bli sparket av den lille!!! Nå har jeg vært hos lege. Var jo til kontroll på fredag hos jordmor men siden jeg hadde så vondt i hodet ville jordmor at jeg skulle snakke med lege. Alle prøver var helt fine i dag også. Men pga hodepinen må jeg ta det enda mere med ro!! Jeg vet jeg er litt lei meg fordi mannen snart skal reise langt bort og er litt bekymra for det men samtidig har jeg mange rundt meg som kommer og hjelper meg da... Mulig det er derfor jeg har hodepine??? Ellers så trives jeg jo ikke med å gå såååå mye hjemme og jeg vet at jeg skal gjøre det enda noen måneder til. Så ikke vet jeg. En ting er sikkert og det er at det blir masse kg tid fremover! ← Bare vent til "den lille" ikke er så liten lenger Ikke bestandig like deilig, skal jeg si deg... Er nok ikke noe annet enn å ta det med ro når du får beskjed om det! Kanskje du kan begynne å scrappe eller noe? Vet ikke om du gjør det, jeg, men det er kjempekjekt! Jeg driver og scrapper på at album til Burpelita Det får tida til å gå! Forresten anbefalte hun meg en ferie, og komme meg bort litt til søsken eller foreldre. Det blir litt ekstra vanskelig nå når mannen reiser bort pga dyra men vi får se.... Syden hadde vært det beste!!! ....skal jeg ringe mamma??? ← *renne ned døra hos legen til smile, og få anbefalt å ta en ferie*
smile Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #1832 Skrevet 5. februar 2007 Å, godt å høre at det finnes noen som meg... Jeg har filmruller som har stått i over ti år Jeg vil se mage!! Nyforelska, ja,- DET er følelsen! Men det er heldigvil ikke en evighet til! Snart, smile, snart! :rosasmil: Bare vent til "den lille" ikke er så liten lenger Ikke bestandig like deilig, skal jeg si deg... Er nok ikke noe annet enn å ta det med ro når du får beskjed om det! Kanskje du kan begynne å scrappe eller noe? Vet ikke om du gjør det, jeg, men det er kjempekjekt! Jeg driver og scrapper på at album til Burpelita Det får tida til å gå! *renne ned døra hos legen til smile, og få anbefalt å ta en ferie* ← Ti år er litt forskjell på tre da!!! Forelska!!! Nei jeg håper ikke det er såååå lenge. Jeg ser jo at ukene drar seg på og det liker jeg Ja jeg må bare ta det med ro men synes jeg har bare gjort det til nå også. Jeg er redd jeg skal bli sur og deppa om jeg må ta det helt med ro. Men jeg må gjøre noe lystbetont. Jeg har ikke kastet meg på sånn scrap-booking nei men det kan høres ut som om det er noe for meg. Men jeg fikk sånt til jul så jeg tenkte jeg skulle prøve litt. Men aller først må jeg få inn de andre bildene jeg har liggende. Det er et mål før fødselen! Ferie ja.... lettere sagt enn gjort når man har bekkenløsning må jeg si....
Kakao Skrevet 5. februar 2007 #1834 Skrevet 5. februar 2007 Nesten ferie på resept, jo! Nei, skjønner du synes det er leit å ta det eeeenda mer med ro, for det er jo noen måneder igjen, liksom. Hadde jo vært knall med en sydentur nå, da, står i alle fall i boka mi at nå er den beste tiden i svangerskapet å reise på. Bare innbiller meg at bekkenløsning blir bedre i varmen, men aner ikke om det stemmer..? (Bare tenkte på at en bader jo i sånne varme basseng for å lindre, gjør man ikke?). Håper du finner tak i litt hobbyting og tang, sånn at du ikke går på veggen. Og så har du jo kg!
Frida Frosk Skrevet 5. februar 2007 #1835 Skrevet 5. februar 2007 Du får forsøke og kose dge med alle babyforberedelsene. Men skjønner at det er kjedelig å gå hjemme så lenge. Ha en fortsatt fin kveld.
smile Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #1837 Skrevet 5. februar 2007 Nesten ferie på resept, jo! Nei, skjønner du synes det er leit å ta det eeeenda mer med ro, for det er jo noen måneder igjen, liksom. Hadde jo vært knall med en sydentur nå, da, står i alle fall i boka mi at nå er den beste tiden i svangerskapet å reise på. Bare innbiller meg at bekkenløsning blir bedre i varmen, men aner ikke om det stemmer..? (Bare tenkte på at en bader jo i sånne varme basseng for å lindre, gjør man ikke?). Håper du finner tak i litt hobbyting og tang, sånn at du ikke går på veggen. Og så har du jo kg! ← Huff, ja syden hadde fristet noe veeeeldig. Men jeg er litt usikker på den bekkenløsninga mi i forhold til reising, solsenger, hotellsenger.... Jeg må ha med meg en piccolo overalt og jeg er heller ikke overbevist om at det å ligge på ei solseng er så godt dessverre.... MEN allikevel høres det jo godt ut Ja jeg har akkurat starter en liten hobby så jeg håper jeg kan få gjort noe med det fremover. Vi får se. Du får forsøke og kose dge med alle babyforberedelsene. Men skjønner at det er kjedelig å gå hjemme så lenge. Ha en fortsatt fin kveld. ← Ja, i kveld har mannen montert vogn Jeg ble sååååå glad når jeg så den stod i gangen. Svigerfar mente jeg burde finne meg en dukke og trille rundt på her for å øve meg. Så syne han nok jeg er litt vel ivrig i tjenesten også, men jeg gleder meg jo bare sånn til å bli mamma!!! ← *********************************** I kveld har jeg vært borte en tur. Jeg blir i bedre humør av å møte litt folk altså! Jeg tror det er den beste medisin for sosiale meg! Så ble jeg bare enda mere glad da jeg så at vogna var montert Lurer på hvilken type menneske det er som skal ligge der??? Jente eller gutt, min eller mannens øyne, mitt hår eller mannens lokker??? *drømme* Nå sitter mannen her og spiller gitar....skal lure ham til å ta noen sanger jeg kan synge til. Digger å sitte å bare tralle sånn
Kakao Skrevet 5. februar 2007 #1838 Skrevet 5. februar 2007 Nå sitter mannen her og spiller gitar....skal lure ham til å ta noen sanger jeg kan synge til. Digger å sitte å bare tralle sånn ←Babyen liker det også! Lurer på hvor høyt en må synge, forresten. Lyden skal jo gjennom mye fostervann.
smile Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #1839 Skrevet 5. februar 2007 Tror ikke du må synge så høyt for stemmen din går ganske mye inn i kroppen din også, spesielt hvis du synger lave toner for de bærer bedre. Så jeg tror babyen hører det meste.... På korøvelsen nå var det helt stille i magen og da jeg slutta å synge begynte den å romstere. Forresten har vi valgt ut et par-tre barnesanger som vi synger nå, jeg synger minst en gang om dagen så det blir spennende å se. Jeg har jo absolutt tro på sånt. Alle er født med noe musisk i seg!
smile Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #1840 Skrevet 5. februar 2007 Men nå skal jeg gå og legge meg. Legen min foreslo også at mannen kunne massere meg lett i ryggen/nakken med olje og jammen vil han ikke gjøre det også Natta!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå