smile Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #1801 Skrevet 4. februar 2007 Jeg har filmen fra fjorårets ferie fortsatt i kameraet og bildene for halvannet år liggende i en eske i påvente av å bli ordnet i album, så jeg vet ikke om det bare er den digitale verden som er problemet... ← Huff, det minner meg på at jeg har en fiml stående i speilrefleksen. Den er sikkert tre år gammel.... *galfer i meg* Ahh, det gjorde godt for en redusert Bippe. Satser på at jeg blir frisk nå! ← Håper det! Mere rester kommer i kveld tenker jeg!
smile Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #1804 Skrevet 4. februar 2007 Ja jeg har ikke fått tatt nå enda, men jammen meg ser jeg at den vokser om dagen altså. Nå er den så god å ta på atte!!! Jeg kan ikke få sagt hvor mye jeg gleder meg til å møte den lille... akkurat nå føles det som om jeg er nyforelska og det er en evighet til jeg får møte min utkårede, så får jeg noen kjærlighetsspark av og til da!!! Har spist masse kake i kveld, så jeg er helt stappa! Sitter og ser på åndenes makt på tvN. Syke greier altså. Livredd at noe sånt skal skje i dette huset. Da vet jeg ikke hva jeg hadde gjort...
Daria Skrevet 4. februar 2007 #1805 Skrevet 4. februar 2007 Har innsett at enkelte programmer (og filmer) er det tryggest å ikke se på... Mythbuster-folka er igrunnen skremmende nok...
smile Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #1806 Skrevet 4. februar 2007 Det er sant!!! Jeg foreslo å se på torpedo på tv2 men neida....
Daria Skrevet 4. februar 2007 #1807 Skrevet 4. februar 2007 Om et gårs tid går det bare i barne-tv, du får nyte det du kan få med deg nå, uansett hva det er
smile Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #1808 Skrevet 4. februar 2007 Sant nok... Du får bare nyte singel-tilværelsen ved å bestemme tv-kanal selv. (Fikk lov til å se torpedo i pausen )
Daria Skrevet 4. februar 2007 #1809 Skrevet 4. februar 2007 ...men fjernkontrollen min får du aldri...
smile Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #1810 Skrevet 4. februar 2007 Får du noe annet enn nrk da????
Daria Skrevet 4. februar 2007 #1811 Skrevet 4. februar 2007 Man har da parabol Uten den fikk jeg ikke engang nrk1...
Daria Skrevet 4. februar 2007 #1813 Skrevet 4. februar 2007 Så nå har jeg allverdens nyttige kanaler som kinesisk, russisk og slovensk tv, samt kampsport-kanal, ekstremsport- kanal og mtv på 4 språk, men tv3 og svensk tv er uoppnåelig...
smile Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #1814 Skrevet 4. februar 2007 Vi har nok noe lignende pakke vi også Men nå ble jeg steintrøtt så jeg får komme meg i seng sammen meg herr Jensen og mannen!!! Natta!!!
Daria Skrevet 4. februar 2007 #1815 Skrevet 4. februar 2007 (endret) God natt Tok et øyeblikk før jeg skjønte hvem herr Jensen var... Endret 4. februar 2007 av Daria
Vannmelon Skrevet 5. februar 2007 #1818 Skrevet 5. februar 2007 Jeg kan ikke få sagt hvor mye jeg gleder meg til å møte den lille... akkurat nå føles det som om jeg er nyforelska og det er en evighet til jeg får møte min utkårede, så får jeg noen kjærlighetsspark av og til da!!! ← Det er ikke mange ganger i livet en er glad for å bli sparket... Håper dere sov godt alle tre (antar at hr Jensen sov dårligst), og at du får en kjempefin mandag.
smile Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #1819 Skrevet 5. februar 2007 (endret) Sant det, men nå er det deilig å bli sparket av den lille!!! Ja vi sov godt, har ikke spurt herr Jensen hvordan det gikk men han er fortsatt like god i senga! Nå har jeg vært hos lege. Var jo til kontroll på fredag hos jordmor men siden jeg hadde så vondt i hodet ville jordmor at jeg skulle snakke med lege. Alle prøver var helt fine i dag også. Men pga hodepinen må jeg ta det enda mere med ro!! Dette er skikkelig stusselig altså, og det er ikke meg i det hele tatt. Legen har skjønt at det ikke er meg men hun anbefalte meg virkelig å lære meg det nå.... Så lurte hun på om det var noe jeg tenkte på som kunne være årsåk til hodepinen...fødsel eller noe, men den gleder jeg meg jo til Jeg vet jeg er litt lei meg fordi mannen snart skal reise langt bort og er litt bekymra for det men samtidig har jeg mange rundt meg som kommer og hjelper meg da... Mulig det er derfor jeg har hodepine??? Ellers så trives jeg jo ikke med å gå såååå mye hjemme og jeg vet at jeg skal gjøre det enda noen måneder til. Så ikke vet jeg. En ting er sikkert og det er at det blir masse kg tid fremover! Endret 5. februar 2007 av smile
smile Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #1820 Skrevet 5. februar 2007 Forresten anbefalte hun meg en ferie, og komme meg bort litt til søsken eller foreldre. Det blir litt ekstra vanskelig nå når mannen reiser bort pga dyra men vi får se.... Syden hadde vært det beste!!! ....skal jeg ringe mamma???
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå