Gå til innhold

Dagboka mi vel!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Neida, nå har laget romkrem til kaka... skulle sette den på gjestrommet vårt for der er det kaldt.... Og ja jeg velta kaka :sur::sinna:

Orka ikke åpne opp og se hvordan det gikk med den en gang. Det får vi ta i morra, nå skal jeg sove godt!! :ler:

God natt!!! :sove:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den smaker sikkert like godt uansett, men sånt er fryktelig irriterende. :frustrert:

God natt vennen. :klem:

Skrevet

Ja det er irriterende men jeg tror det gikk ganske bra. Akkurat nå orker jeg ikke tanken på dette en gang... Er for trøtt, sjelden jeg gir så bæng!

Natta til deg også!!! :klem:

Skrevet

God natt, Smilemor! Nå fikk jeg ekstremt lyst på kake...

Skrevet

Sover du fortsatt?

Kanskje ikke så rart med sånn superseng. :)

Skrevet

*slenger over et kakestykke til Kylling. Og til Frida Frosk selvfølgelig, regner med hun også vil ha*

Mannen gikk og henta kaka.....

og den hadde tålt å ligge litt sidelengs :ler: Men den var merkelig flat :klø: Kanskje fordi jeg brukte en annen oppskrift så den egentlig skulle se større ut...

Avtalen var at jeg skulle lage to kaker, men det var det ingen som ga meg beskjed om så nå lurer jeg på om jeg skal steke vafler eller lage en rullekake. Har ikke laget rullekake siden heimkunnskapen på barneskolen men det går jo an å prøve.. med hjemmerørt jordbærsyltetøy!

(Skal i bursdag til en gammel mann og der tror jeg det er dumt å stille opp med brownies, ostekake, gulrotkake og den slags...)

Skrevet
Det gjør jeg også.  :)

Fin start på dagen det synes jeg!!! :smile:

Skrevet

Rullekake er jo godt da. Og enkelt og kjapt å lage.

Så skal vi prøve å ikke spise den opp før du får kommet deg avgårde på bursdag... :sjenert:

Skrevet

God morgen :)

Rullekake har jeg faktisk aldri laget, men jeg tror ikke det er så vanskelig...

Skrevet

Ja det virket ganske enkelt og kjapt, kanskje jeg skal sette i gang me det nå da.

Jeg kan jo lage dobbel porsjon så kan vi ha fest her også???

Eller skal vi være sunne og flinke mødre??? :ler:

Skrevet
God morgen :)

Rullekake har jeg faktisk aldri laget, men jeg tror ikke det er så vanskelig...

God morgen, eller formiddag rekker vi så vidt å si ;)

Jeg husker vi laget det i heimkunnskapen på barneskolen, eller var det ungdomskolen. Så på ei oppskrift i går og det så ikke så veldig vanskelig ut. Jeg må prøve, håper den ikke blir like flat som kvæfjordkaka. :eeeh:

Skrevet

Da er rullekaken ut av ovnen og den ser veldig bra ut bortsett fra at jeg valgte en mellomstor langpanne så den ser litt tykk ut, håper den synker sammen... Jaja, da blir denne kaken litt tykk og den andre tynn.

Rullekake var iallefall VELDIG enkelt og fort gjort!

Nå skal den rulles! :sjarmor:

Skrevet

*serverer en tykk rullekake og en litt flat kvæfjorkake/verdens beste til Bippe. :ler: Håper hun blir frisk av det! *

Skrevet

Holder på å rydde opp i ei mappe så jeg får fremkalt litt bilder... Har ikke fremkalt siden påske i fjor. Det er dumt med den digitale verden...

Skrevet

Jeg har filmen fra fjorårets ferie fortsatt i kameraet og bildene for halvannet år liggende i en eske i påvente av å bli ordnet i album, så jeg vet ikke om det bare er den digitale verden som er problemet... ;)

Skrevet
*serverer en tykk rullekake og en litt flat kvæfjorkake/verdens beste til Bippe. :ler: Håper hun blir frisk av det! *

*galfer i meg*

Ahh, det gjorde godt for en redusert Bippe. Satser på at jeg blir frisk nå!

:ler:

Skrevet

Oi-har sett på magebilde, skal si det har forandret seg og nå er det tid for å ta nytt. Ronja har jo laget så fin vidoe så det ble en voksende mage!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...