smile Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #1721 Skrevet 31. januar 2007 Jupp, jeg og har merka at det har flassa litt av puppene. Men jeg har hatt litt tørr hud i panna i det siste, og, så jeg tenkte bare at noen hormoner gjorde meg litt tørr i huden.. (bortsett fra haka da, som godt kunne ha tørka ut litt....) Ahhh, syden! ← Godt å høre flere som flasser! Ja haka her også kunne godt ha tørket litt ut, dvs den er bedre nå enn hva den var! Men brystkassa derimot!!! Fytty rakkern så stygg den er, den har ikke gitt seg. Har til og med peela (?) den... Jepp, syden!!! *drømme* Det ultimate mareritt... Tror jeg vet hva som blir det store samtaleemnet i morgen... ← Ja gjett!!! Jatt med!!! Og jeg tipper hva som står som førstesideoppslag Sov godt og drøm søtt!!!
Frida Frosk Skrevet 1. februar 2007 #1722 Skrevet 1. februar 2007 Flasser her også, men har heldigvis ikke fått kviser. Hvordan puppene kommer til å se ut etter amming tør jeg ikke tenke på en gang... Men noe positivt som har skjedd er at jeg har mye mindre hårvekst på leggene. Hadde det enda vært sommer så. Ha en fin dag.
Daria Skrevet 1. februar 2007 #1723 Skrevet 1. februar 2007 Og jeg tipper hva som står som førstesideoppslag ← Faktisk ikke
smile Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #1724 Skrevet 1. februar 2007 Men noe positivt som har skjedd er at jeg har mye mindre hårvekst på leggene. Hadde det enda vært sommer så. Ha en fin dag. ← Jeg tenkte det samme her i dag da jeg skulle epilere de... Tenkte det var fordi jeg har epilert jevnt og trutt lenge nå for jeg vet at det er en bivirkning men kanskje det er graviditeten, for det er absolutt mindre hår der nå... Heldigvis, sommer eller ei!!! Faktisk ikke ← :overrasket: HVA???
Daria Skrevet 1. februar 2007 #1725 Skrevet 1. februar 2007 :overrasket: HVA??? ← Det er jo nevnt på forsida, men det er ikke hovedoppslaget. Forresten må du ta en titt på hjemmesidene, de er helt nye i dag
smile Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #1727 Skrevet 1. februar 2007 Må innrømme at jeg ikke husker hvordan de var før... Jeg løper de ikke ned til vanlig, bortsett fra i ekstremt nysgjerrige perioder!!! Men jeg ser jo at du er blitt borte
smile Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #1728 Skrevet 1. februar 2007 Nå skal jeg ut og leke frisør, tenker jeg tar 3 mm over hele i dag *leter etter et offer*
Daria Skrevet 1. februar 2007 #1729 Skrevet 1. februar 2007 Må innrømme at jeg ikke husker hvordan de var før... Jeg løper de ikke ned til vanlig, bortsett fra i ekstremt nysgjerrige perioder!!! Men jeg ser jo at du er blitt borte ← Er jo ikke sikkert at alle synes akkurat det er like trist... Nå skal jeg ut og leke frisør, tenker jeg tar 3 mm over hele i dag *leter etter et offer* ← *gjemmer meg*
smile Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #1730 Skrevet 1. februar 2007 *gjemmer meg* ← Jeg hvor jeg kan finne deg!!!!
smile Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #1733 Skrevet 1. februar 2007 Da er jeg ferdig med det første offeret og det ble hele 2mm men ganske så bra. Bare mannen får tullet seg hjem også nå tenker jeg han også skal få gjennomgå
smile Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #1734 Skrevet 1. februar 2007 Teite meg hellte innpå med kaffe seint i går kveld... Jada, så lå jeg der i senga i natt og funderte på alt og ingenting og nøt måneskinnet. Lå lys våken til kl.3.30. Gjett om jeg sovner hos fysio'n etterpå.... Men at jeg vil til syden snart, det konkluderte jeg ganske raskt med der jeg lå!!!
Pi@ Skrevet 1. februar 2007 #1735 Skrevet 1. februar 2007 Du går sjukemeldt ikke sant? Hva gjør du for å få dagene til å gå? Jeg holder på å kjede meg ihjel . Problemet mitt er at jeg ikke orker å gjøre noen ting i grunnen pga kvalmen. Hvis du har noen tips til aktivitet som innebærer at jeg enten kan sitte helt rolig eller ligge, og som jeg ikke må konsentrere meg for mye om (det blir jeg dårlig av) så tas det mot med en gedigen takk . Helst noe annet enn å se på tv eller strikke
Pi@ Skrevet 1. februar 2007 #1737 Skrevet 1. februar 2007 Lydbøker? ← Det var en kjempebra ide. Takk Daria
smile Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #1739 Skrevet 1. februar 2007 Du går sjukemeldt ikke sant? Hva gjør du for å få dagene til å gå? Jeg holder på å kjede meg ihjel . Problemet mitt er at jeg ikke orker å gjøre noen ting i grunnen pga kvalmen. Hvis du har noen tips til aktivitet som innebærer at jeg enten kan sitte helt rolig eller ligge, og som jeg ikke må konsentrere meg for mye om (det blir jeg dårlig av) så tas det mot med en gedigen takk . Helst noe annet enn å se på tv eller strikke ← Ja jeg er hjemmeværende nå ja... Får dagene til å gå men de kan være lange av og til. Jeg sover ganske mye, sitter på kg, fikser litt i album og strikker da... Samtidig prøver jeg å få gjort noe småtteri av husarbeid hver dag selv om tempoet er rimelig tregt. Så går det bort noen dager til behandling for meg da Håper du ikke kjeder det altfor mye da!!! Snart bør det gå over!!! Lydbøker? ← GOdt tips!! Jeg hører også forresten mye på radio istedet for tv. ←
smile Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #1740 Skrevet 1. februar 2007 Vi har fått den nye senga vår og nå står den oppmontert på det nye soverommet vårt!!! :hoppe: I kveld skal smile legge seg tidlig!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå