smile Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #1701 Skrevet 30. januar 2007 Best i test av trehjulinger ja, glemte å si det!!!
iss Skrevet 30. januar 2007 #1702 Skrevet 30. januar 2007 Mine har også utvidet seg og bryst-knoppene står rett ut som tente lys! Jeg får vel aldri tilbake de puppa jeg hadde... ← Nei, vi blir nok aldri slik vi var!
Frida Frosk Skrevet 30. januar 2007 #1703 Skrevet 30. januar 2007 Enda flere puppediskusjoner. Kan forøvrig bare signere det dere har erfart...
smile Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #1704 Skrevet 31. januar 2007 Nei puppediskusjoner blir vi visstnok aldri ferdig med her på ! I dag regner det et minutt så snør det ett minutt. Nå som det var så knallfint ute!!!! Det ble nok mildere i går kveld og natt for det raset av taket i natt. Godt jeg vet hva den lyden er... I dag får vi mest sannsynlig sengene våre!!! Så egentlig burde jeg rydde vekk litt søppel på det nye soverommet etter oppussingen men jeg tror jeg venter på at mannen skal komme hjem så er vi to!! Jeg har fått mange knopper på orkidèen min!!! Hadde glemt den bak en gardin men det er vel også trikset
smile Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #1705 Skrevet 31. januar 2007 Nå ringte de fra møbelbutikken, den kommer visst i morgen og de kommer to menn så de kan bære den helt inn!!!! Og sikkert opp trappa også, ikke at jeg skjønner hvordan det skal gå med den svære senga!!!
Holly Hobbie Skrevet 31. januar 2007 #1706 Skrevet 31. januar 2007 Gratulerer med ny seng! Og med Quinny-vogn! Her gaar det for seg paa innkjoepsfronten, ser jeg!
Petra Prøvedokke Skrevet 31. januar 2007 #1707 Skrevet 31. januar 2007 festlig med puppediskusjoner i liten skrift mine har ikke forandret seg noe særlig de - eller - de har jo blitt gigantiske, men brystvorte og området rundt er mer eller mindre som før foreløpig... forferdelig vær i dag, ja. nå som det har vært så fint vintervær... her bare regner det så snøen forsvinner sakte men sikkert... men når snøen forsvinner så må jo sommeren være rett rundt hjørnet. -og da får vi hilse på våre små
smile Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #1708 Skrevet 31. januar 2007 Gratulerer med ny seng! Og med Quinny-vogn! Her gaar det for seg paa innkjoepsfronten, ser jeg! ← Takk-takk! Vi har kjøpt simo vogn mens iss har kjøpt quinny Ja det har blitt noen utgifter nå i januar men nå er jeg jo nesten ferdig også :ovverasket: Jeg skal vel kjøpe litt klær men det er ikke såååå stor utgift. festlig med puppediskusjoner i liten skrift mine har ikke forandret seg noe særlig de - eller - de har jo blitt gigantiske, men brystvorte og området rundt er mer eller mindre som før foreløpig... forferdelig vær i dag, ja. nå som det har vært så fint vintervær... her bare regner det så snøen forsvinner sakte men sikkert... men når snøen forsvinner så må jo sommeren være rett rundt hjørnet. -og da får vi hilse på våre små ← Puppediskusjon må man ha ja!!! De forandrer seg nok dine også, jeg synes bare det har skjedd en del i det siste. Ser de har blitt sånne typiske ammepupper hvis du skjønner Ja vi får håpe på vår og sommer snart!!! Jeg har fått skikkelig vår-følelse i dag da jeg hørte det rant vann fra taket og en fugl som sang!! Det blir gøy å hilse på ja!!! men det er jo bare januar enda...nesten februar! Nå har vi rydda litt på soverommet men langt fra ferdig. Mannen har kommet hjem og skrudd opp lampe i taket. Ser vi må gå over med malekosten på noen flekker i kveld så er det tørt til i morra og da kan vi ligge i den nye deilige senga vår. Håper det hjelper litt på bekkenet også!!!
Petra Prøvedokke Skrevet 31. januar 2007 #1709 Skrevet 31. januar 2007 blir sikkert kjempedeilig med ny seng man får litt vårstemning av dette våte været og snø som smelter, ja... men det er jo januar i noen timer til, så vi må vel bare innse at det fortsatt er vinter
Vannmelon Skrevet 31. januar 2007 #1710 Skrevet 31. januar 2007 Dette må jo være drømmestedet for gutter i puberteten.... Å se jenter diskutere pupper, mener jeg
smile Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #1711 Skrevet 31. januar 2007 blir sikkert kjempedeilig med ny seng man får litt vårstemning av dette våte været og snø som smelter, ja... men det er jo januar i noen timer til, så vi må vel bare innse at det fortsatt er vinter ← Det 1. i morra j!!! Jeg henger visst ikke helt med om dagen... Men det er jo kjempeflott da. Aldri en januardag til uten barn Dette må jo være drømmestedet for gutter i puberteten.... Å se jenter diskutere pupper, mener jeg ← Ja, men jeg tror ikke det bare er for de i puberteten, mannen er ganske opptatt av det og fascinert av det enda!!! Og han er for lengst ferdig med puberteten ift alderen!!!
Holly Hobbie Skrevet 31. januar 2007 #1712 Skrevet 31. januar 2007 Jeg har diiigre pupper for tiden, selv om de drukner litt i forhold til magen! Haaper bare ikke de faller laaaaangt ned paa magen etter ammingen! Sorry, leste visst ikke helt riktig i morges, det var jo Simo dere har kjoept! Sikkert kjempefin!
smile Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #1713 Skrevet 31. januar 2007 Ja puppene er greie som de er nå for nå er de jo litt faste.... ser for meg de afrikapuppene om noen år! Vi kjøpte simo ja men var litt innom quinny. Simo er iallefall et godt kjent norsk merke! Så gjenstår det om vi blir fonøyd!!!
smile Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #1714 Skrevet 31. januar 2007 Nå får vi kaffebesøk så sukkerdietten min sprekker i dag. Sjitt au!
smile Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #1715 Skrevet 31. januar 2007 Har bakt tykklefse i ettermiddag jeg, det ble godt det!!! Har begynt å se på sydentur til senhøsten, vi kommer ikke til å bestille noe før den lille er ute men godt å drømme seg litt bort. Er det dumt å ha med en 4-6 mnd gammel baby til syden??? Forhåpentligvis fullammer jeg eller så tar vi med glass fra Norge, det verste er vel med tanke på varmen, men det er ikke så varmt der i den perioden vi tenker å reise.... Jeg har såååååå lyst!!! *drømme*
smile Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #1717 Skrevet 31. januar 2007 Ja!!! Glad jeg ikke lå i den senga!!! Det er skrekken
smile Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #1718 Skrevet 31. januar 2007 *ser på bilder fra i sommer og innrømmer glatt at jeg ELLLLLSKER den årstiden!!
Kakao Skrevet 31. januar 2007 #1719 Skrevet 31. januar 2007 Jupp, jeg og har merka at det har flassa litt av puppene. Men jeg har hatt litt tørr hud i panna i det siste, og, så jeg tenkte bare at noen hormoner gjorde meg litt tørr i huden.. (bortsett fra haka da, som godt kunne ha tørka ut litt....) Ahhh, syden!
Daria Skrevet 31. januar 2007 #1720 Skrevet 31. januar 2007 Det ultimate mareritt... Tror jeg vet hva som blir det store samtaleemnet i morgen...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå