Gå til innhold

Dagboka mi vel!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg var på barnas hus forrige mandag. det var en del folk der, men ikke helt kaotisk... men mange i barnevognavdelingen, da... :)

ha en super mandag!

:klem:

Skrevet
Så flink du er som strikkar!! :)

Takk!! Litt gøy da! :hoppe:

:klem: på magen!!!

*dult tilbake*

*lager middag*

Flinke deg!!! :kose:

jeg var på barnas hus forrige mandag. det var en del folk der, men ikke helt kaotisk... men mange i barnevognavdelingen, da...  :)

ha en super mandag!

:klem:

Ja det er jo salg der så det er kanskje ikke så rart. Vi skal vel innom i dag en tur tror jeg. Så kanskje har vi barnevogn i kveld!!! :danse:

Kjøpte dere vogn eller?

En super mandag til deg også :klem:

Skrevet

Hei :vinke:

Prøver å lure med froskemannen på barnas hus jeg også, men han synes det er for tidlig å kjøpe vogn. :sur::ler:

Får se om jeg får overtalt han. ;)

Skrevet

Ny uke, nye mulig..... osv. ;)

Nå har jeg vasket opp kopper og tørket støv på stua. Får besøk i kveld så det var på tide å ta litt.

Var ganske hoven i beina igjen når jeg stod opp i dag. Har ikke vært plaget med det på en stund med det kommer og går sikkert. Jeg spiste litt salt i går kveld så det kanvel ha noe med det å gjøre ;)

Babissen har vært ganske så propell det siste døgnet. I går ble jeg liggende å le i senga igjen for absolutt hele magen romsterte og bula ut i hver sin kant. Ganske snodig men herlig!!! :hjerter:

Skrevet
Hei  :vinke:

Prøver å lure med froskemannen på barnas hus jeg også, men han synes det er for tidlig å kjøpe vogn.  :sur:  :ler:

Får se om jeg får overtalt han.  ;)

Kjenner meg godt igjen!!!! Jeg har mast på mannen lenge!!! Og fatter ikke at han ikke benytter muligheten nå når det er salg, i tillegg til at jeg blir nok ikke noe bedre i bekkenet mitt etterhvert. Men han synes det er altfor tidlig, i mai etter hans vilje tror jeg :ler:

Mannen vil at vi skal kjøpe brukt og det ville jo jeg også i begynnelsen men nå har vi fått/kjøpt alt det andre brukt og da er det gøy med noe nytt. Så håper vi den lille kan få søsken etterhvert og da er det greit at det ikke er utslitt med en gang!

Skrevet

vi kjøpte ikke vogn, nei... var der for å kjøpe sånn be safe-bilbelte-dings. tittet litt på vogner, da. hadde jeg funnet noe jeg fallt for så hadde jeg nok kjøpt. men så var det mye folk, og jeg har vel egentlig bestemt meg for å kjøpe brukt kombivogn nå først - og heller ny sportsvogn når bebbissen er rundt året - så da ble det ikke noe kjøp på oss ;)

har du bestemt deg for vogn?

Skrevet (endret)

Vi har kjøpt vogn!!!!

:overrasket::forvirret::roll::) :-D :rosasmil: :smilbla: :smile: :legrine::babysmokk::hoppe::danse::sjarmor::hjerter:

Det ble en svart m/noe rødt simo kombi!

Endret av smile
Skrevet

Takk ;)

Vi får den ikke i hus før om noen uker og ikke har det hast heller, men det er litt rart....

Skrevet

Har ikke lett opp noe bilde jeg men tror ikke det ligger på hjemmesida lenger. Vi kjøpte 06-modellen på salg.

Skrevet

Den er egentlig veldig lik denne men den har noen få røde detaljer.

Skrevet

Næsj, linken funka ikke helt men du ser den svarte under kombi der, den er veldig lik!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...