smile Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #1642 Skrevet 26. januar 2007 Pia: Takk! Og snart er hatuka di over!!! Nå er brødene i ovnen. Tenker vi tar en litt sen men god lunsj når mannen kommer hjem for i kveld skal vi ut og spise sammen med noen venner. DET gleder jeg meg til!!!
smile Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #1643 Skrevet 26. januar 2007 Pia: Takk! Og snart er hatuka di over!!! Nå er brødene i ovnen. Tenker vi tar en litt sen men god lunsj når mannen kommer hjem for i kveld skal vi ut og spise sammen med noen venner. DET gleder jeg meg til!!!
Pi@ Skrevet 26. januar 2007 #1644 Skrevet 26. januar 2007 Pia: Takk! Og snart er hatuka di over!!! ← Ja, nå er det bare 3 dager igjen
smile Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #1645 Skrevet 26. januar 2007 Det er bra Pia!!!! Tenkte jeg skulle få gjort litt i dag jeg men det ser ikke så effektivt ut. Kanskje like greit for skrotten. Har fått ryddet litt til helga, så hvis jeg får tørket litt støv nå så tar snille mannen resten med et smil!
smile Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #1646 Skrevet 26. januar 2007 *slenger meg velfortjent ned på sofaen*
Kakao Skrevet 26. januar 2007 #1647 Skrevet 26. januar 2007 Flink du er med sukkerfrie dager! Litt vafler må vel være lov. Føler det er verre med snop som består av "100 prosent" sukker. God helg!!
Catus Skrevet 27. januar 2007 #1648 Skrevet 27. januar 2007 Jeg synes også du er veldig flink! Men det skal ikke være et mål å være 100 % sukkerfri. Litt kos må man kunne unne seg, ellers hadde nok iallfall JEG blitt rimelig muggen etter hvert. Så kos deg skikkelig en gang i blant uten å få dårlig samvittighet for det!
Gjest *kosejoker* Skrevet 27. januar 2007 #1649 Skrevet 27. januar 2007 her har jeg ikke vært på en stund håper du har det bra, smile!!
smile Skrevet 27. januar 2007 Forfatter #1650 Skrevet 27. januar 2007 Flink du er med sukkerfrie dager! Litt vafler må vel være lov. Føler det er verre med snop som består av "100 prosent" sukker. God helg!! ← Takk, har sklidd ut litt nå men det er jo helg Vafler må være lov ja men det kan jo bli litt mange av de også Jeg synes også du er veldig flink! Men det skal ikke være et mål å være 100 % sukkerfri. Litt kos må man kunne unne seg, ellers hadde nok iallfall JEG blitt rimelig muggen etter hvert. Så kos deg skikkelig en gang i blant uten å få dårlig samvittighet for det! ← Takk! Godt å få litt skryt for en stakkar som tar mer enn gjerne en kaffekopp med en sjokoladebit til Nei det er absolutt ikke mål å være 100% sukkerfri denne gangen. Jeg blir nok også litt muggen iblandt ja... her har jeg ikke vært på en stund håper du har det bra, smile!! ← Jeg har det slett ikke verst!!! Hyggelig å se at det er liv i deg!!! Nå har jeg vært på behandling igjen. H*n er veldig flink og det betyr jo litt Stakk innom på barnas hus på salg. Herlighet for et kaos! Kom meg fort ut igjen. Mannen sier han kan være med en tur på mandag. Tenkte det var greit å benytte seg av gode tilbud på vogn så kanskje vi har vogn i hus på mandag??? I kveld skal vi kose oss bare vi to. Tenkte å lage oss litt taco i tillegg til tv-titting tenker jeg. Vi må nok følge med litt på spellemannsprisen. Vi var utei går og festen endte her til langt på natt. Det var superkoselig!! Godt å være sammen med gode venner og bare prate sjitt og le!!! *hører John Legend*
smile Skrevet 27. januar 2007 Forfatter #1651 Skrevet 27. januar 2007 Gleder meg sånn til å møte babissen vår at jeg har lyst til gråte, le eller ett eller annet!!! Det føles så leeeeeeeeeeeeeenge til!!!!
Gjest gjesta Skrevet 27. januar 2007 #1652 Skrevet 27. januar 2007 En ivrig mor... Men det nærmer seg sakte, men sikkert!!! En eller en dag kommer du sikkert til å ønske at du kunne stappa inn igjen også
Vannmelon Skrevet 27. januar 2007 #1653 Skrevet 27. januar 2007 En eller en dag kommer du sikkert til å ønske at du kunne stappa inn igjen også ← I tenårene det, vel? Håper du har en fin helg. Litt søtt i helga må være lov, ellers er det sikkert lettere å sprekke. Det er hverdagene som er bøygen Barnas hus... Er det ikke alltid kaos i det området, da?
Gjest marthepia Skrevet 28. januar 2007 #1654 Skrevet 28. januar 2007 Gleder meg sånn til å møte babissen vår at jeg har lyst til gråte, le eller ett eller annet!!! Det føles så leeeeeeeeeeeeeenge til!!!! ← Jeg også!!! Har ikke så lang tid igjen jeg da, men det føles som en evighet.. Ha en fin søndag
smile Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #1655 Skrevet 28. januar 2007 En ivrig mor... Men det nærmer seg sakte, men sikkert!!! En eller en dag kommer du sikkert til å ønske at du kunne stappa inn igjen også ← Ja sikkert! Jeg prøver å tenke på det når jeg blir for ivrig. Prøver å tenke på all jobben men det hjelper ikke I tenårene det, vel? Håper du har en fin helg. Litt søtt i helga må være lov, ellers er det sikkert lettere å sprekke. Det er hverdagene som er bøygen Barnas hus... Er det ikke alltid kaos i det området, da? ← Tenårene ja!! Det kan jeg tenke på Ja helga har egentlig vært kjempebra! Har fått møtt litt venner og det er gøy!!! Barnas hus ja! Første gang jeg var der og det var virkelig KAOS. Hadde jeg ikke visst hva kalenderen stod på hadde jeg trodd det var 23.desember. Jeg gikk fort ut igjen for å si det sånn! Jeg også!!! Har ikke så lang tid igjen jeg da, men det føles som en evighet.. Ha en fin søndag ← Nei du har jo ikke noe å klage på!!! -iallefall ikke i forhold til tidsperspektivet!!! Men jeg blir sikkert enda mer utålmodig jeg også når det nærmer seg. En fin søndag til deg også!!!
Gjest marthepia Skrevet 28. januar 2007 #1657 Skrevet 28. januar 2007 Her sluttet det akkurat å snø.. Men det begynner vel igjen
smile Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #1658 Skrevet 28. januar 2007 Vi har egentlig passe mengde snø fra før men det er jo litt kosleig når det snør også Har dere fortsatt nok så Emma får aka?
smile Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #1659 Skrevet 28. januar 2007 Må ringe strikkehjelpen så jeg får felt av jakken til babissen i halsen. Den ble ganske stor, men så er det 6 mnd også da!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå