angelou Skrevet 25. januar 2007 #1622 Skrevet 25. januar 2007 Tror jeg begynner å våge meg tilbake jeg
smile Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #1623 Skrevet 25. januar 2007 (endret) Tror jeg begynner å våge meg tilbake jeg ← TØFFING!!!!! Du er alltid velkommen!!! Jeg håper bare det går deres vei!!! Endret 25. januar 2007 av smile
smile Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #1624 Skrevet 25. januar 2007 Må nok innrømme jeg har vært litt nedfor i det siste. Mannen skal snart resie bort en del dager med jobben og jeg gruer meg verre enn verst! Er så redd det skal skje han noe og spesielt at det skal skje meg og barnet noe mens han er borte. Har jo ikke vært så redd før... Men jeg vet jo hvor utrolig fort det kan skje noe ögså.... Så derfor har jeg sutra litt om dagen. Men i dag kom han hjem fra jobb med en stor bukett med Det var nydelige roser og liljer i den. I tillegg fikk jeg parfyme. Han er gal!
angelou Skrevet 25. januar 2007 #1625 Skrevet 25. januar 2007 En tøffing ja - liker ihvertfall å late som. For en aldeles koselig og romantisk mann du har
Daria Skrevet 25. januar 2007 #1626 Skrevet 25. januar 2007 Er vel ikke så rart du er litt ekstra engstelig for tiden, men det går jo som regel bra. *leter etter flere trøstende klisjeer* Søte mannen da...
smile Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #1627 Skrevet 25. januar 2007 En tøffing ja - liker ihvertfall å late som. For en aldeles koselig og romantisk mann du har ← Ja han er fryktelig snill. FÅr nesten dårlig samvittighet for at jeg har klaget når han gjør sånn. Men det er jo ikke akkurat hver dag det skjer da, heldigvis! Er vel ikke så rart du er litt ekstra engstelig for tiden, men det går jo som regel bra. *leter etter flere trøstende klisjeer* Søte mannen da... ← Man blir litt ekstra rar av disse hormonene ja. FØr så jeg på det som en idyll å være gravid men det kan være slitsomt også gitt... Ganske søt ja!!
smile Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #1628 Skrevet 25. januar 2007 Men nå må jeg nesten sette i gang og lage middag til oss. Han fortjener det i dag!!! *gratienert pølse over potetmos, og med ost, løk og tomat selvfølgelig!!!*
Vannmelon Skrevet 25. januar 2007 #1629 Skrevet 25. januar 2007 Ikke rart at du er reddere nå... En ekstra å passe på og masse hormoner i tillegg. Søt mann du har, da
Burpen Skrevet 25. januar 2007 #1630 Skrevet 25. januar 2007 Snille, snille mannen din! Er det oppskrift på sånne? ...lenge siden jeg har fått blomster nå! Hva slags varmeteppe er det dere har? Jeg har et, men er så redd for å bruke det om natta, selvom man sikkert skal kunne det... Var jo derfor jeg kjøpte det!
smile Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #1631 Skrevet 25. januar 2007 Ikke rart at du er reddere nå... En ekstra å passe på og masse hormoner i tillegg. Søt mann du har, da ← Snille, snille mannen din! Er det oppskrift på sånne? ...lenge siden jeg har fått blomster nå! Hva slags varmeteppe er det dere har? Jeg har et, men er så redd for å bruke det om natta, selvom man sikkert skal kunne det... Var jo derfor jeg kjøpte det! ← Oppskrift!!! Jeg gav han en liten gave her for ikke lenge siden uten grunn. Ellers vet jeg ikke Han er fryktelig snill da! Vi har kjøpt wilfa varmeteppe. Var sånn nattfunksjon på det og mye svalere varme enn det vi hadde på det forrige for det orket jeg ikke ha på om natta. Så var det sånn ullfrotte så det var så deilig!
Vingedama Skrevet 25. januar 2007 #1632 Skrevet 25. januar 2007 Sukkerfri? Det får`n si... Stolt av deg!!! Jeg eier ikke karakterstyrke til slikt. Har til og med spist på mcdonalds opptil flere ganger under libelullas tid i magen. Føler meg som en vandrende skandale..
Kylling Skrevet 25. januar 2007 #1633 Skrevet 25. januar 2007 Varmeteppe ønsker jeg meg også! Jeg har en varmeflaska da, en giraffvarmeflaske som jeg ikke har tatt bruk enda. dET BURDE JEG GJØRE. For en søt og snill mann du har. Skjønner at du er redd og sånn når han skal reise bort, men han har kanskje ikke så mye valg.. Er sikkert ikke så gøy for han å reise fra dere heller.
Frida Frosk Skrevet 26. januar 2007 #1634 Skrevet 26. januar 2007 For en snill mann du har da. Tror aldri jeg har fått blomster av min jeg... Men synes han er verdens beste for det altså. Er du fortsatt sukkerfri? Jeg blir utrolig imponert av deg. Du er så flink!
Burpen Skrevet 26. januar 2007 #1635 Skrevet 26. januar 2007 Kanskje jeg får kjøpe en gave til sambo snart, ja... Hva slags varmeteppe er det jeg ha da? Hmm.. Er det Wilfa det også, mon tro? :klø: Det er hvertfall lyseblått! Hjelper litt på rygg og bekken når jeg legger meg etter at det har varma opp senga, men det er dessverre litt tiltak å ordne det... Ønsker deg en riktig god helg!
Petra Prøvedokke Skrevet 26. januar 2007 #1636 Skrevet 26. januar 2007 for en søt mann du har han synes sikkert ikke det er noe særlig å reise fra deg og magen heller... men du skal se det går bra! -og så blir det ekstra fint å få ham hjem igjen!
smile Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #1637 Skrevet 26. januar 2007 Sukkerfri? Det får`n si... Stolt av deg!!! Jeg eier ikke karakterstyrke til slikt. Har til og med spist på mcdonalds opptil flere ganger under libelullas tid i magen. Føler meg som en vandrende skandale.. ← Takk Men i går røyk en sukkerfri dag!!! Var til noen venner og jeg klarte ikke si nei takk til nystekte vafler altså!!! Så da ble det en rød dag..... Vandrende skandale!!! Men det er jo hverdagen som teller, om du har vært der noen ganger går det nok bra, verre om du inntok alle måltid der... Varmeteppe ønsker jeg meg også! Jeg har en varmeflaska da, en giraffvarmeflaske som jeg ikke har tatt bruk enda. dET BURDE JEG GJØRE. For en søt og snill mann du har. Skjønner at du er redd og sånn når han skal reise bort, men han har kanskje ikke så mye valg.. Er sikkert ikke så gøy for han å reise fra dere heller. ← Ja varmeteppe er godt, men det er jo brannfarlig også da! Det andre skrudde jeg av feil en dag så varmet sto på fullt istedet for helt av Det gikk rett i spøla etterpå. SKummelt!!!! Ja han er kjempesnill og skjønner ganske fort når jeg ikke synes ting ikke er noe ålreit. Nei økonomisk så er det jo absolutt best han drar... For en snill mann du har da. Tror aldri jeg har fått blomster av min jeg... Men synes han er verdens beste for det altså. Er du fortsatt sukkerfri? Jeg blir utrolig imponert av deg. Du er så flink! ← Bra du er fornøyd med han for det da!!! Du kan få en av meg!!! Nei igår var jeg ikke sukkerfri siden vi var på besøk. Så hysterisk er jeg ikke. Så får vi se hva jeg blir idag.
smile Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #1638 Skrevet 26. januar 2007 Kanskje jeg får kjøpe en gave til sambo snart, ja... Hva slags varmeteppe er det jeg ha da? Hmm.. Er det Wilfa det også, mon tro? :klø: Det er hvertfall lyseblått! Hjelper litt på rygg og bekken når jeg legger meg etter at det har varma opp senga, men det er dessverre litt tiltak å ordne det... Ønsker deg en riktig god helg! ← Ja kanskje det hjelper med en gave! Det hjalp iallefall her Vårt teppe er hvitt, men det kan jo være wilfa for det....? Ja det er godt for ryggen også. Men vi har det liggende i fotenden så begge får nyte godt av det. Det er der jeg synbes det er verst når det er så kaldt!!! Tiltak å ordne??? Vi har det liggende under lakenet og der ligger det. God helg til deg også vennen!!! for en søt mann du har han synes sikkert ikke det er noe særlig å reise fra deg og magen heller... men du skal se det går bra! -og så blir det ekstra fint å få ham hjem igjen! ← Ja han er ganske så god!! Nei han liker ikke å dra, spesielt når han vet at jeg ikke treives med det. Men han gleder seg sånn til å møte meg og magen igjen Men nå er det fortsatt et par uker til han drar, men han kunne jo ha dratt nå så slipper jeg grue meg mer!
smile Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #1639 Skrevet 26. januar 2007 Har sittet og lest det siste gravid-bladet nå mens jeg spiste frokost.... Fant en annonnse fra barnas hus med masse tilbud og der var den vogna jeg har sett ut også i -06 modell så den er litt billigere. Lurer på om vi skal slå til??? Nå skal jeg sette i gang og bake brød. Har kjøpt så mye godt pålegg og da må vi ha godt brød også!!!!
smile Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #1640 Skrevet 26. januar 2007 Så må jeg jo litt for 22 uker!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå