Gå til innhold

Dagboka mi vel!

Fremhevede innlegg

Skrevet
får du den servert??? :hakeslepp:

Ånei :ler: Måtte nok lage maten selv!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Ikke hver dag jeg er så flink da. Men kroppen har fungert bedre enn på lenge i dag, så da må jeg jo utnytte det. Ikke vondt i hofte/lår og en del energi har jeg også. :hoppe:

I dag kjente jeg at jeg gjerne skulle hatt Skurt her allerede. 4 måneder ble plutselig veldig lenge å vente...  :sjenert: Gleder meg til å holde h*n inntil meg og også bare det å få treffe det lille vesenet som bor i magen min...  :hjerter_rundt:

Ja da er det bare å utnytte det!!! :Nikke: Bare du ikke blir verre igjen i morra så. Det blir nemlig jeg hvis jeg gjør noe "ekstra".

Åhhhh-den følelsen har jeg også hatt mye i det siste. Og jeg føler jeg begynner å ha mye klart også så det skulle ikke by på verste problemene om h*n skulle være "ferdig" ruget i dag!!! Som jeg gleder meg!!! :hjerter_rundt:

:hjerter_rundt:

jeg gleder meg også til å møte mageboeren min. -og jeg må vente i hele 5 måneder... leeenge å vente...

Ja det føles lenge ja, men de andre siser jo at den siste tiden går fort!!! La oss virkelig håpe det stemmer for oss også!!!

Ånei :ler: Måtte nok lage maten selv!!!

Høres kjent ut!!!

Endret av smile
Skrevet

Har vært borte i kveld og holdt babiss!!! :hjerter: Gleder meg sånn til vår lille kommer.

Men det store sjokket fikk jeg da jeg kjørte hjem. -24 grader ute nå!!! :overrasket: Hadde jeg ikke visst bedre hadde jeg trodd jeg bodde på Svalbard. Fy søren så kaldt det er!!!!

I dag har vi kjøpt oss varmeteppe til å ha i senga. Vi ligger jo med vinduet åpent, men det har blitt litt i kaldeste laget nå de siste nettene. Men i kveld blir det godt å krype under dyna!!! :Nikke:

Natta!!! :vinke:

Skrevet

Har forresten hatt 3 helt sukkerfrie dager på rad!!! Var ikke så vanskelig som jeg trodde dette her. Jeg bare måtte bestemme meg!! (men jeg gleder meg jo litt til helga da!! :ler:)

Skrevet
Har forresten hatt 3 helt sukkerfrie dager på rad!!! Var ikke så vanskelig som jeg trodde dette her. Jeg bare måtte bestemme meg!! (men jeg gleder meg jo litt til helga da!! :ler:)

:hoppe:

Supert da :-D

Skrevet
:hoppe:

Supert da :-D

:Nikke: *stolt* Og jeg har ikke kastet en sjokolade fra det lasset vi har i skapet!!!

Skrevet

Usj, kan høres ut som om jeg er den megga som bare spiser usunt, men det er jeg absolutt ikke!!! Problemet er vel at jula har vart litt lenge og det er så lett når man sitter her hjemme og har noe tilgjengelig. Jeg spiser jo ellers masse sunt og har aldri slitt med vekta. Men mulig jeg gjør det etter fødselen!! :ler:

Snakket med ei venninne i dag og hun syntes det var SÅ tullete av legen og si noe sånt, men det gjør jo ikke noe å kutte ut sukker en stund så lenge jeg ikke tenker "slanking" på resten av matinntaket.

Skrevet

Lite søvn men stod opp tidligere enn normalt!!! Godt å sløve til frokost-tv.

Var en liten en som holdt meg våken ei god stund i tillegg til at det var kaldt!!! Brrr!

Skrevet

Kaldt, ja. Vi som normalt sover med vinuet oppe, har krøpet til korset og lukket det. Hatt oppe en ventil/luke istedet. Funket varmeteppet?

Skrevet

Ja vi har også måttet lukke vinduet og jeg bruker nattskjorte!!! :overrasket:

:Nikke: Varmeteppe var supert men det tok litt lang tid før det ble varmt så vi frøs litt da vi la oss. Men så var det sånn natt-funksjon på det så det var en lunk på det i hele natt, bare ved fotenden, det var godt det!!!! For det er der jeg fryser mest.

Skrevet

*går og henter ullsokker, hører på Daria*

Skrevet

Noen hører faktisk på meg!

*føler meg innflytelsesrik* :Hehe:

Skrevet

Så flink du er som er sukkerfri. :klappe:

Vi har også begynt å sove med vinduet lukket. Nattskjorte har jeg ikke, men mannen kjøpte ny dyne til meg før jul, og den er så god og varm. Jeg liker at det er varmt under dyna også kan det gjerne være kaldt utenfor. Får ikke puste føles det som om det blir for varmt til nesa. :ler:

Skrevet

Flere som fryser ;) Etter ei uke med vinduet igjen om natta, har jeg sluttet å fly på potta 1-2 ganger pr natt. Men har fremdeles pledd oppå dyna mi. Litt pjusk dyne. Ganske ihjælklemt dun :grine:

:klem:

Skrevet
Noen hører faktisk på meg!

*føler meg innflytelsesrik* :Hehe:

*smile gikk visst ikke å hentet ullsokker men dro til butikken og kjøpte dyre tøfler med ekte sau-ullsåle, svinelær under og norsk-produsert.*

Så jeg hørte ikke på deg allikevel!!! :tunge1:

Så flink du er som er sukkerfri.  :klappe:

Vi har også begynt å sove med vinduet lukket. Nattskjorte har jeg ikke, men mannen kjøpte ny dyne til meg før jul, og den er så god og varm. Jeg liker at det er varmt under dyna også kan det gjerne være kaldt utenfor. Får ikke puste føles det som om det blir for varmt til nesa.  :ler:

Jo takk jeg prøver jo litt med dette sukkeret da;) Er spent på om det hjelper noe, altså et må det jo men DET store inntaket var det jo ikke snakk om før heller.

Nei det er ikke godt når det er for varmt på soverommet heller. Vi kjøpte oss dobbel dun-dyne før jul!! Det er både koselig og varmt!!! :smile:

Flere som fryser  ;) Etter ei uke med vinduet igjen om natta, har jeg sluttet å fly på potta 1-2 ganger pr natt. Men har fremdeles pledd oppå dyna mi. Litt pjusk dyne. Ganske ihjælklemt dun  :grine:

:klem:

Brrr! Kaldt ja!!! Anbefaler deg ei god tykk, ny dyne!!! Det er så godt å ligge i og det er investering!

Skrevet
*smile gikk visst ikke å hentet ullsokker men dro til butikken og kjøpte dyre tøfler med ekte sau-ullsåle, svinelær under og norsk-produsert.*

Hva skjedde med "Det enkle er ofte det beste? :ler:

Så jeg hørte ikke på deg allikevel!!! :tunge1:

Kunne du ikke latt meg leve i troen da... :sjenert:

Skrevet
Hva skjedde med "Det enkle er ofte det beste?  :ler:

Kunne du ikke latt meg leve i troen da...  :sjenert:

Det husker jeg ikke, men over tid så sliter jeg ut både ullsokker og min dårlige rydd ved å ikke ha såle, så disse har jeg i maaaaange år! :tommel: De andre var det jo slitt flere hull i.

Latt deg leve i troen?? :riste: Jeg er en dønn ærlig person!!! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...