iss Skrevet 23. januar 2007 #1583 Skrevet 23. januar 2007 Vi skal lage taco vi nå Skulle hatt det om fredagen, men har blitt utsatt
smile Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #1584 Skrevet 23. januar 2007 Taco!!! Det er godt det!!! *ble enda mer sulten*
iss Skrevet 23. januar 2007 #1585 Skrevet 23. januar 2007 *sulten men gidder ikke gå på kjøkkenet for å lage*
smile Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #1587 Skrevet 23. januar 2007 *sulten men gidder ikke gå på kjøkkenet for å lage* ← får du den servert??? Har spist en potet men her må nok mer mat til Så det så, lamadama!!!
Kylling Skrevet 23. januar 2007 #1588 Skrevet 23. januar 2007 Ønsker deg en fin kveld, smile! (Skal si det er aktivitet i dagboka di! Klarer jo ikke å henge med lenger )
smile Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #1589 Skrevet 23. januar 2007 Ønsker deg en fin kveld, smile! (Skal si det er aktivitet i dagboka di! Klarer jo ikke å henge med lenger ) ← Takk for det Hjemmeværende vettu... Hvis det er noen unnskyldning???
Petra Prøvedokke Skrevet 24. januar 2007 #1591 Skrevet 24. januar 2007 her går det unna, ja alt bra med smile i dag?
Burpen Skrevet 24. januar 2007 #1592 Skrevet 24. januar 2007 Da er middagen inntæret! Av og til får jeg sånne rare sterke smaker. I dag hadde vi fisk og den fiske-smaken bare brant i munnen. Har skjedd noen ganger før også. Skylder på at jeg er på tjukka jeg ← Huff... Mat som smaker annerledes enn det den skal, er helt forferdelig, altså!! Tidlig i graviditeten lagde sambo taco som smakte fiskepinner... Trenger jeg å si at vi ikke hadde taco på maaaaaaaaaaange måneder!? Tror jeg aldri har vært så skuffa før... Hvordan er formen idag?
Frida Frosk Skrevet 24. januar 2007 #1593 Skrevet 24. januar 2007 Taco med fiskepinnesmak hørtes ikke noe særlig ut. Sover du fortsatt, Smile?
smile Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #1594 Skrevet 24. januar 2007 her går det unna, ja alt bra med smile i dag? ← Jo slett ikke verst. Men kjenner jeg skal ta det med ro Huff... Mat som smaker annerledes enn det den skal, er helt forferdelig, altså!! Tidlig i graviditeten lagde sambo taco som smakte fiskepinner... Trenger jeg å si at vi ikke hadde taco på maaaaaaaaaaange måneder!? Tror jeg aldri har vært så skuffa før... Hvordan er formen idag? ← Taco med fiskepinnesmak!!! Skjønner godt at skuffelsen var stor! Taco som er såååå godt da!! Formen er helt fin utenom det dumme bekkenet, men det må jeg tydeligvis bare innfinne meg med, og ikke blir det noe bedre heller kjenner jeg Men ellers er det jo helt bra!!! Også med den lille kjennes det ut som!! Taco med fiskepinnesmak hørtes ikke noe særlig ut. Sover du fortsatt, Smile? ← Nei jeg sover ikke, våknet i normal tid i dag. Mannen har stukket av med laptopen og her den stasjonære er er det litt mer kaldt og ikke fullt så godt å sitte. Men når mannen er hjemme fra jobb tipper jeg det blir mer kg. Hjemmedag???
smile Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #1595 Skrevet 24. januar 2007 I dag er jeg litt tafatt, har ingen andre planer enn at jeg og mannen skal på butikken og handle etter arbeidstid. Har ryddet litt på vaskerommet. Så ikke ut der, rart hvor støvete det blir av en tørketrommel! Ellers har jeg sittet i sofaen, strikket og sett godmorgen Norge. Deilig med sånne morgener altså men det begynner å bli litt vel mange av de. Hadde en liten utblåsning i går for mannen skjønner nok at jeg er litt lei av å gå hjemme uten å få til noe særlig, Ikke orker jeg så mye heller. Vel, vel, nok klaging for i dag! Men utenom denne bekkenløsningen så er jo dene graviditeten suveren for jeg plages jo ikke med noe annet heldigvis!!!! Kastet ut katten i sted, det var nok litt kaldt for den på potene ja for den løftet de raskt opp igjen Men han måtte ut en liten tur, den store pøbelen!! Må få kastrert den i håp om at den roer seg. Ute skinner sola i dag også. Ikke fullt så kaldt i dag, bare -15. Men nå skal jeg ta meg en varm Jeg må jo fikse meg til vi skal på dagens utfart!!
Frida Frosk Skrevet 24. januar 2007 #1596 Skrevet 24. januar 2007 Nei jeg sover ikke, våknet i normal tid i dag. Mannen har stukket av med laptopen og her den stasjonære er er det litt mer kaldt og ikke fullt så godt å sitte. Men når mannen er hjemme fra jobb tipper jeg det blir mer kg. Hjemmedag??? ← Hjemmedag i dag ja. Har fått lagt sammen klær og satt på en ny maskin. Ryddet kjøkkenet og satt på oppvaskmaskinen, støvsugd kjøkken og stue og skiftet jord på to potteplanter. Og i går kveld vasket jeg badet. Litt imponert over meg sjøl. Dårlig gjort å stikke av med laptopen da. Sånt kan du jo ikke finne deg i.
smile Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #1598 Skrevet 24. januar 2007 Hjemmedag i dag ja. Har fått lagt sammen klær og satt på en ny maskin. Ryddet kjøkkenet og satt på oppvaskmaskinen, støvsugd kjøkken og stue og skiftet jord på to potteplanter. Og i går kveld vasket jeg badet. Litt imponert over meg sjøl. Dårlig gjort å stikke av med laptopen da. Sånt kan du jo ikke finne deg i. ← Slaø si du er flink husmor!!!! :bukke: for deg!!! Nei det er ikke så mange dager han tar pc'n med seg da! ←
Frida Frosk Skrevet 24. januar 2007 #1599 Skrevet 24. januar 2007 Slaø si du er flink husmor!!!! :bukke: for deg!!! ← Ikke hver dag jeg er så flink da. Men kroppen har fungert bedre enn på lenge i dag, så da må jeg jo utnytte det. Ikke vondt i hofte/lår og en del energi har jeg også. I dag kjente jeg at jeg gjerne skulle hatt Skurt her allerede. 4 måneder ble plutselig veldig lenge å vente... Gleder meg til å holde h*n inntil meg og også bare det å få treffe det lille vesenet som bor i magen min...
Petra Prøvedokke Skrevet 24. januar 2007 #1600 Skrevet 24. januar 2007 jeg gleder meg også til å møte mageboeren min. -og jeg må vente i hele 5 måneder... leeenge å vente...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå