smile Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #1561 Skrevet 23. januar 2007 Hva skjedde på Farmen igår? Jeg hadde store planer om å sove, så jeg la meg... (Viste seg at jeg egentlig bare kunne droppe de planene, for Burpelita hadde nemlig bestemt seg for noe annet... ) Er så leit å lese at du plages sånn av bekkenet. Huff,- det er forferdelig vondt med bekkensmerter Vi får tenke positivt,- vi har hvertfall et slarkete bekken, og da bør det vel være lettere å få fisi ut ungene våre!? :klø: Jeg liker hvertfall den tanken!! Flink du, som hadde en sukkerfri dag Men sukker i pannekakerøre...? Det har jeg aldri brukt eller hørt om Og nå fikk jeg lyst på pannekaker... Ha en fin dag i WinterWonderLand! :rosasmil: ← Ja her er det winterWonderland!!! Fantastisk!!! Bare synd jeg ikke får gått på ski, men det skal jeg ta igjen! På Farmen i går? Jo, kjære Anne ble jo selvfølgelig storbonde og hun har med seg same-Mikkel som hjelper- og i senga De stresset og jobbet fælt med oppdraget for siden dyra ble tatt kan de jobbe de inn igjen men oppdraget er nok ganske stort. De skulle sage noen plank men lå dårlig an, så fikk de en overraskelse med at det fløt planker nede ved kaia. Han lyse, lange (Lars Erik?) gikk hele tiden rundt og spekulerte i om han blir valgt til 1.kjempe. Synes han er en sleiping selv om han kan jobbe for seg. Nja, det var vel sånn kort fortalt. Matmangelen tærer vel litt på de også tror jeg. Ja bekkenet lever sitt eget liv, men jeg skal klare å leve med dette når jeg vet at det kommer noe godt ut av det!!! At vi får fisi den ut lettere har jeg ikke tenkt på, selv om jeg ikke tror det er noe generelt kan vi jo drømme om det Bare litt sukker i pannekakerøra pleier jeg alltid å ha?? :klø: Men jeg bruker jo heller aldri oppskrfit... Hadde i litt grovmel i går og da blir de mye mer mettende! Pannekaker er knall!!! Så flink du er med sukker! ← Ja pannekaker er kjempegodt. Ble så inspirert av all diskusjonen i dagboka til iss! Takk for sukkerskryt! Jeg må bare prøve! Smart tiltak å markere av grønne dager! Og så har du oss til å heie på deg, også! Skryt i vei av grønne dager! :-D Kan jeg spørre om et strikkespørsmål? Strikker ikke du kofta i str 6 mnd, også? Jeg har akkurat begynt på vrangborden nederst på bolen, og den ser veldig kort ut.. Hehe, den skal jo rundt hele babyen.. Jeg vet jeg har en tendens til å strikke veldig fast, men tenkte å sammenligne med deg, før jeg fortsetter oppover. Jeg målte ca 33 cm, men da strakk jeg litt i det. Litt vanskelig å måle, for nå henger det så tett opptil pinnene, slik at de på en måte styrer fastheten. Hvilken lengde har du rundt, helt nederst? Håper det blir fort bedre med bekkenproblemene!! ← En egen heia-gjeng er jo bra motivasjon!!! Skal måle den vrangborden men lurer på om jeg har glemt igjen målebåndet der jeg var i helga. Strikker 6 mnd ja Skal lete mer etter middag, må bare få i gang den først!
smile Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #1562 Skrevet 23. januar 2007 Vinter'n er her Skikkelig kos når det er masse snø og sola skinner :-D Der var den lyden igjen ja ← Ja vinteren er herlig!!! Og dyra mine elsker det!!! Ja lyden kom visst igjen den gitt!!
smile Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #1563 Skrevet 23. januar 2007 I dag har de første bleiene kommet i hus!!! Fikk en sånn pakke fra Sandvik-eller babyverden. Fikk også en fødselsbok. Det er fin do-lektyre!
smile Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #1564 Skrevet 23. januar 2007 Kan jeg spørre om et strikkespørsmål? Strikker ikke du kofta i str 6 mnd, også? Jeg har akkurat begynt på vrangborden nederst på bolen, og den ser veldig kort ut.. Hehe, den skal jo rundt hele babyen.. Jeg vet jeg har en tendens til å strikke veldig fast, men tenkte å sammenligne med deg, før jeg fortsetter oppover. Jeg målte ca 33 cm, men da strakk jeg litt i det. Litt vanskelig å måle, for nå henger det så tett opptil pinnene, slik at de på en måte styrer fastheten. Hvilken lengde har du rundt, helt nederst? ← Fant ikke måleåbndet men fant en linjal så det ble sånn cirka, men mitt måler rundt en 45 cm....Det hørtes litt lite ut med 33 cm, du kan da ikke strikke såååå stramt?? Sikker på at du har lagt opp riktig antall masker??? Det ser ut som om min samsvarer med resten. Jeg holder på med raglan-fellinga nå. Tar litt lengre tid for det er så mange masker. Lykke til!!! Håper du slipper å rekke opp for mye!
smile Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #1565 Skrevet 23. januar 2007 Da er middagen inntæret! Av og til får jeg sånne rare sterke smaker. I dag hadde vi fisk og den fiske-smaken bare brant i munnen. Har skjedd noen ganger før også. Skylder på at jeg er på tjukka jeg *slenger meg på sofaen med mannen*
smile Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #1567 Skrevet 23. januar 2007 Heia iss!! *kom meg fort opp av sofaen, ble litt trangt. Merkelig.... :klø: *
smile Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #1568 Skrevet 23. januar 2007 Jeg er sulten igjen!!! Det er jo bare en time siden jeg spiste middag jo!!! Men det skal sies at jeg ikke spiste meg mett akkurat, den fiskesmaken.......
Gjest gjesta Skrevet 23. januar 2007 #1569 Skrevet 23. januar 2007 Jeg er også matmonster... Hva skal jeg skylde på da...
smile Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #1572 Skrevet 23. januar 2007 At mat er godt? ← Jepp, stort sett!!!
smile Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #1576 Skrevet 23. januar 2007 så kan vi ta det rolig de neste 100 år!!!
Kakao Skrevet 23. januar 2007 #1577 Skrevet 23. januar 2007 Fant ikke måleåbndet men fant en linjal så det ble sånn cirka, men mitt måler rundt en 45 cm....Det hørtes litt lite ut med 33 cm, du kan da ikke strikke såååå stramt?? Sikker på at du har lagt opp riktig antall masker??? ←Ja, 45 cm høres mer rett ut, ja. Har lagt opp 138 masker, så det skal stemme. Målte en gang til nå, fikk til 37 cm om jeg la godviljen til og strakk litt.. (Har strikket tre-fire omganger nå i ettertid, så da ble det enda løsere fra pinnene) Strikker litt til og ser, jeg. Takk for hjelp!
Frida Frosk Skrevet 23. januar 2007 #1578 Skrevet 23. januar 2007 Pannekaker er den store hiten på KG for tia tror jeg. Men så er det skikkelig namnam også da.
smile Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #1579 Skrevet 23. januar 2007 Ja, 45 cm høres mer rett ut, ja. Har lagt opp 138 masker, så det skal stemme. Målte en gang til nå, fikk til 37 cm om jeg la godviljen til og strakk litt.. (Har strikket tre-fire omganger nå i ettertid, så da ble det enda løsere fra pinnene) Strikker litt til og ser, jeg. Takk for hjelp! ← Bare hyggelig, om det var noe til hjelp Men du skal jo legge ut noen masker med en gang du er ferdig med vrangborden også så da hjelper det litt kanskje. Men da strikker du nok stramt ja!! au! Pannekaker er den store hiten på KG for tia tror jeg. Men så er det skikkelig namnam også da. ← Ja jeg fikk nok litt lyst på det etter at det ble heftig diskutert her. Og selvfølgelig hadde jeg tomatsuppe til.
iss Skrevet 23. januar 2007 #1580 Skrevet 23. januar 2007 Ja, var en heftig pannekakediskusjon i boka mi for litt siden, og etter det har AAAAAALLLLLLE hatt pannekaker
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå