Gå til innhold

Dagboka mi vel!

Fremhevede innlegg

Gjest marthepia
Skrevet

Blir bekkenet bare verre og verre? Jeg må virkelig få si at jeg synes syn dpå deg, for jeg vet (sånn omtrent) hvordan det er. Hadde veldig vondt jeg også tidligere i svangerskapet, men heldigvis gikk det over hos meg.

Du må ikke slite deg totalt ut da. Husker folk sa det til meg også, men det er vanskelig når man er nesten avhenig av å rydde og må gjøre noe hele tiden :sjenert: Kjedeligå bare ligge stille.. Vet ikke om det er sånn med deg men?

Ha en fin dag Smile :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Koselig å se deg i dagboka mi Marthepia!! :vinke:

Det var MYE verre før jul. Da gikk jeg jo på krykker og lå bare på sofaen og gråt fordi det var så vondt, så jeg sammenligner jo med det. Men det er mye vondt ja. Men hadde det ikke vært for behandlingene hadde jeg nok vært mye verre for det holder det i sjakk.

Men det er kjedelig å ligge stille ja. Ser på alt jeg burde gjøre. Nå har jeg jo tid!!! :ler: Har fått kjøpt meg en boks til å legge bort litt gamle klær i men ser ikke ut til at jeg får ryddet i den i dag...

Gjest marthepia
Skrevet

Her har jeg gått glipp av noe hører jeg. Har du gått med krykker altså? Da skjønner jeg at det måtte ha vært helt for jævli!! Huff, huff.. :klem:

Hvilken behandling går du til da?

Skrevet

Ja måtte gå på krykker ja, var jo helt krøpling. Nå ligger de bare klar i bilen hvis jeg er en plass og ikke vet helt å komme meg hjem. Som f.eks på butikken. Det er marerittet!!!!

Jeg går til fysio. To forskjellige som holde på med hvert sitt. Ikke så dumt tror jeg. Den ene punktmasserer noen muskler og avspenner noen muskler. Den andre masserer lett og jeg har litt bassengtrening der. Det er i kun 20 minutt for jeg tåler ikke mer :ler: Men det er veldig godt da!

Gjest marthepia
Skrevet

Det hørtes ikke bra ut.. Håper det blir bedre med ukene da?! :klem:

Skrevet

Jeg vil ikke ha bekkenløsning :tristbla:. Det høres helt grusomt ut. Tror jeg heller vil være kvalm faktisk.

:klem:

Skrevet

Takk Marthepia!! :klem:

Nei bekkenløsning er ikke godt men heller det enn å :kvalm: og spy!!!!! Men det er spesielle smerter og kan ikke sammenlignes med andre ryggsmerter. Heldigvis vet man når sånn ca. det går over og de ter jo den store motivasjonen!!!

Skrevet
om jeg teller ned?? Har gjort det hele tiden jeg :ler: Men jeg har tenkt at det bare er 19 uker igjen ja. Håper det går fort!!! :danse:

19 uker går raaaaaaaaaasende fort, skal jeg love deg!! ;)

Ute skinner sola fra knallblå himmel, det henger snø på trærne og det er -17 grader nå midt på dagen!!! :overrasket:

Idyll!! Savner ordentlig vinter, jeg :tristbla:

Det kom et lite snøfall her igår, ca halvannen cm tenker jeg. Det er jo stor ståhei, og storende jubel over alt, mens jeg tenker,- "er dette virkelig noe å juble over..!? :klø: "

Nå har jeg laget litt kaffemat til korøvelsen i kveld. Er dritsliten i bekkenet.... Fatter ikke at jeg orker å styre sånn men det er nå meg, så nå må jeg bare ligge litt på sofaen før jeg tar fatt på en enkel middag. Orker ikke lage noe voldsomt i dag kjenner jeg... Usj!!! :sur:

*Blåse på*

du må pase på deg selv, smile :kose:

Har gitt deg et par småtips i boka mi angående det der med liten skrift ;)

God bedring!

Skrevet
Nei bekkenløsning er ikke godt men heller det enn å :kvalm: og spy!!!!! Men det er spesielle smerter og kan ikke sammenlignes med andre ryggsmerter. Heldigvis vet man når sånn ca. det går over og de ter jo den store motivasjonen!!!

Skeptisk!! Kvalme bruker å gå over i løpet av svangerskapet i allefall....

Skrevet

Usj, detta bekkenet høres ikke godt ut :troest:

*Er ikke helt fornød med at dere har fått isopor-mot-glass-lyden inn i huet mitt* :frustrert:

Skrevet
19 uker går raaaaaaaaaasende fort, skal jeg love deg!! ;)

Idyll!! Savner ordentlig vinter, jeg  :tristbla:

Det kom et lite snøfall her igår, ca halvannen cm tenker jeg. Det er jo stor ståhei, og storende jubel over alt, mens jeg tenker,- "er dette virkelig noe å juble over..!? :klø: "

*Blåse på*

du må pase på deg selv, smile :kose:

Har gitt deg et par småtips i boka mi angående det der med liten skrift ;)

God bedring!

Takk! Jo jeg håper jo det går fort! Jeg har også savnet ordentlig vinter men nå ser det virkelig ut til at den har kommet. Var -16 nå når jeg kjørte hjem.

Liten skrfit ja, skal sjekke i boka di men jeg tulla så fælt da jeg skrev det innlegget til deg, tror jeg må ha kommet borti noe. :klø:

Skeptisk!! Kvalme bruker å gå over i løpet av svangerskapet i allefall....

:ler: Men noe har det hele svangerskapet også da!! :tunge1:

Usj, detta bekkenet høres ikke godt ut :troest:

*Er ikke helt fornød med at dere har fått isopor-mot-glass-lyden inn i huet mitt*  :frustrert:

Nei det er ikke godt men men. SKal klare å leve med dette bare jeg slippet krykker...

:ler: Er du kvitt isopor-lyden nå eller??? *oppps, der ble du sikkert minnet på den igjen, absolutt ikke meningen* :ironi:

Skrevet

Nå er det snart farmen!!! Og da kan jeg strikke imens. Lå kjempelenge i badekaret i sted for før har det blitt bedre i bekkenet, men det kjennes ikke sånn ut nå. Litt sutring her nå men jeg er nok litt skuffet over at det har blitt verre igjen. :tristbla:

Enn så langt i dag kan jeg krysse av på lista mi med en grønn dag for sukkerfri dag. :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Var jo litt i pannekakerøra da men så streng er jeg ikke denne gangen altså!!!

Skrevet

Litt sukker må være lov...

Kjipt med bekkenet, får håpe det bare er en kortvarig og forbigående forverring.

Skrevet

Ja litt sukker er lov men vet kan bli flinkere, og jeg har jo fått et lite hint fra legen :ler:

Ja vi får håpe det er bare en periode med bekkenet. Hjelper mye med fysio iallefall. I morgen skal jeg dit igjen.

Skrevet

Håper bekkenet ditt skjerper seg snart.

Du får være forsiktig hvertfall, og lytte til kroppen din. :klem:

Skrevet

Takk Frida Frosk!!! :klem:

I dag er det nok en vanvittig fin dag!!!!! Sola og i dag tidlig var det -21 grader. Kanskje kaldt nok men dette er så myyyyyyye bedre enn sånn det var. :hoppe:

I dag skal jeg rydde litt her og etterpå skal jeg til fysio. Katta har sin villkatttime men jeg synes litt synd på den som skal ut i kulden men en liten time tror jeg den må ut, gærne katta!!!

Skrevet

Hva skjedde på Farmen igår? Jeg hadde store planer om å sove, så jeg la meg... (Viste seg at jeg egentlig bare kunne droppe de planene, for Burpelita hadde nemlig bestemt seg for noe annet... :roll: )

Er så leit å lese at du plages sånn av bekkenet. Huff,- det er forferdelig vondt med bekkensmerter :sur::grine:

Vi får tenke positivt,- vi har hvertfall et slarkete bekken, og da bør det vel være lettere å få fisi ut ungene våre!? :klø: Jeg liker hvertfall den tanken!! :ler:

Flink du, som hadde en sukkerfri dag :tommelsmil:

Men sukker i pannekakerøre...? Det har jeg aldri brukt eller hørt om :sjenert:

Og nå fikk jeg lyst på pannekaker...

Ha en fin dag i WinterWonderLand! :rosasmil:

Gjest ¤Ronja¤
Skrevet

Pannekaker er knall!!!

Så flink du er med sukker! :)

Skrevet

Smart tiltak å markere av grønne dager! :) Og så har du oss til å heie på deg, også! Skryt i vei av grønne dager! :-D

Kan jeg spørre om et strikkespørsmål? Strikker ikke du kofta i str 6 mnd, også? Jeg har akkurat begynt på vrangborden nederst på bolen, og den ser veldig kort ut.. Hehe, den skal jo rundt hele babyen.. :forvirret: Jeg vet jeg har en tendens til å strikke veldig fast, men tenkte å sammenligne med deg, før jeg fortsetter oppover. Jeg målte ca 33 cm, men da strakk jeg litt i det. Litt vanskelig å måle, for nå henger det så tett opptil pinnene, slik at de på en måte styrer fastheten. Hvilken lengde har du rundt, helt nederst?

Håper det blir fort bedre med bekkenproblemene!! :kose:

Skrevet
Takk! Jo jeg håper jo det går fort! Jeg har også savnet ordentlig vinter men nå ser det virkelig ut til at den har kommet. Var -16 nå når jeg kjørte hjem.

Nei det er ikke godt men men. SKal klare å leve med dette bare jeg slippet krykker...

:ler: Er du kvitt isopor-lyden nå eller??? *oppps, der ble du sikkert minnet på den igjen, absolutt ikke meningen* :ironi:

Vinter'n er her :hoppe:

Skikkelig kos når det er masse snø og sola skinner :-D

:flekke:

Der var den lyden igjen ja :frustrert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...