Gå til innhold

Dagboka mi vel!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hehe, salg er digg! :sjarmor: Selvfølgelig skal du ikke krangle på at hun selger deg ting for billig. Du sa jo i fra 1 gang, det må holde. :ler:

Du... :sjenert: Satser på at ingen spørsmål er for dumme, så jeg lurer litt på det med sparkebukser. Er det sånne som har heldekt fot og ingen armer? Altså litt singlett-aktig øverst. Jeg ser jo så mange søte klær, men jeg har litt å gå på når det kommer til hva de forskjellige heter. :ler:

Fint at du har hatt ei flott helg! :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Hehe, salg er digg!  :sjarmor: Selvfølgelig skal du ikke krangle på at hun selger deg ting for billig. Du sa jo i fra 1 gang, det må holde.  :ler:

Du...  :sjenert: Satser på at ingen spørsmål er for dumme, så jeg lurer litt på det med sparkebukser. Er det sånne som har heldekt fot og ingen armer? Altså litt singlett-aktig øverst. Jeg ser jo så mange søte klær, men jeg har litt å gå på når det kommer til hva de forskjellige heter.  :ler:

Fint at du har hatt ei flott helg!  :klem:

Ja jeg mener også at 1 gang må holde men venninna mi som jeg gikk sammen med mente at hun hadde kommet til å sagt fra en gang til :overrasket: MEn det gjorde ikke jeg selvfølgelig. :sjarmor:

Ingen spm er for dumme, men sparkebukse når det er sånn singlet-bukse ja. :Nikke: Disse kan jo være med og uten fot. Det anbefales å ha flere i uten fot så slipper de å vokse fra foten først. (kan ha de litt lengre hvis det er åpen fot) Kjøp heller noen gode sokker. (men det er jo lett at de faller av da..)

Jeg har kjøpt mest uten fot. Kjøpte også noen bodyer på salg på H&M til 25,- Greie til skift!

Endret av smile
Skrevet

Glemte å fortelle at jeg var på kontroll hos legen før helgen. Alt var vel og bra og jeg fikk høre :hjerte: -lyd igjen. Dette var jo bare en ekstra kontroll. Men legen var litt bekymret for kiloene mine :redd:

Jeg har gått opp 1,5 kg på to uker :overrasket: og hvis jeg skal fortsette sånn kan jeg bli DIGER!

Eneste rådet hun kunne gi var at jeg kuttet ut det søte. Det vet jeg at jeg kan bli flinkere til men det er ikke så lett når en går hjemme, er kanskje litt lei, har masse snop i skapet og vil kose seg litt.... Men nå er det ingen bønn. Skal til kontroll igjen om 14 dager og til da tillater jeg meg bare noe søtt i helga. Ikke en smule ellers. Vet det blir knallhardt!

Har hatt sånne runder før men da kutta jeg helt ut søtt i mange uker. Sjekket all mat om det var sukker i det. Etter en liten uke gikk det bra!

Skrevet

Du får tømme skapene -det er hvertfall det eneste som funker her, ligger det noe godt i skapet, blir det spist... Viljestyrke, hva er det? :sjenert:

Sikkert kos å høre hjertelyd :)

Skrevet

Tømme det hvor??? Søpla er uaktuelt! Det er så mye godt :ler: Men jeg kan jo gjemme det en plass jeg ikke finner det igjen på :hoho:

Skrevet
Ingen spm er for dumme, men sparkebukse når det er sånn singlet-bukse ja. :Nikke: Disse kan jo være med og uten fot. Det anbefales å ha flere i uten fot så slipper de å vokse fra foten først.

Takk! :) Sånne er så søte! Bra tips å kjøpe en del uten fot, også.

Vanskelig når en har snop i skapene, ja. :Nikke: Kanskje du kan gi det vekk? Blir ikke like brutalt som å kaste det. ;)

Natta, sov godt! :klem:

Skrevet

Sant det, noe kan jeg gi vekk :ler:

Julekakene frister ikke lenger så de er ikke problemet. Men jeg kan være flink og la det ligge i skapet også! Har klart det før så da burde jeg klare det nå også.

I kveld har jeg koset med masse med strikking. Styra litt for å få til sånn felling mot halsen men nå ser det endelig helt riktig ut. :klappe: Gleder meg til å se den lille med den på :hjerter:

Skrevet
Tømme det hvor??? Søpla er uaktuelt! Det er så mye godt :ler: Men jeg kan jo gjemme det en plass jeg ikke finner det igjen på :hoho:

Du får be mannen gjemme det :ler:

Skrevet

Håper du fikk en god natts søvn og er kalr for en strålende dag :klem:

Skrevet

Kom til å tenke på det programmet Sunt og godt, har du sett det? Var et ektepar som hadde en diger skuff full av godteri, og når hun programlederen beordret dem til å kaste det var han nesten på gråten. :ler:

Men forstår jo at det er vanskelig når du går hjemme om dagene. Lett å putte i seg godis da, og når du ikke får rørt noe særlig på deg på grunn av bekkenløsningen så er det jo lett å legge på seg.

Skrevet
Du får be mannen gjemme det  :ler:

:sjenert: Nei jeg vil ha oversikt!!! Jeg pleier jo å gjemme litt for han også så han ikke skal spise opp alt!!! :ler:

Håper du fikk en god natts søvn og er kalr for en strålende dag  :klem:

Ja takk jeg har sovet godt og det er en fantastisk dag!! SOla skinner fra knallblå himmel og jeg bare koser meg.

Kom til å tenke på det programmet Sunt og godt, har du sett det? Var et ektepar som hadde en diger skuff full av godteri, og når hun programlederen beordret dem til å kaste det var han nesten på gråten.  :ler:

Men forstår jo at det er vanskelig når du går hjemme om dagene. Lett å putte i seg godis da, og når du ikke får rørt noe særlig på deg på grunn av bekkenløsningen så er det jo lett å legge på seg.

Nei, har ikke sett det programmet. Skjønner godt han som nesten begynte å gråte jeg :ler:

Ja det er veldig lett å legge på seg. Fra å trene flere timer i uka, være aktiv på jobb til å sitte her i stolen og få vondt av å gå å hente posten rett nedi veien er det lett at det raser på seg. Men legen tenkte nok mest på at det skulle av men siden jeg i utgangspunktet er en slank type og aldri slitt med vekta trodde hun det ville gå greit altså, men jeg vil jo gjerne ikke legge på meg mer enn nødvendig...

Nå har jeg laget meg et skjema :sjarmor: Elsker oversikt og lister. Så der skal jeg krysse av for de dagene jeg IKKE spiser noe godt. Kan bli spennende å se hvordan det går. Men helgene blir nok røde men det er greit! :smile:

Skrevet

Ute skinner sola fra knallblå himmel, det henger snø på trærne og det er -17 grader nå midt på dagen!!! :overrasket:

Knaste skikkelig under tøflene da jeg var å trappa med hunden. Men det er deilig. Elsker at det er sånn istedet for det elendige været som har vært. Håper bare det holder seg!!!

Skrevet

brr.. Hårene på armene reiser seg når du nevner den knase lyden..

Det er det verste jeg vet.. Jeg tåler ikke frost. Hverken ute eller inne eller vann is eller noe sånt.. Det verker i tennene bare ved tanken.. :forvirret:

Men det er verdt det sånn sett.. Isende kaldt ute, og SOL :hoppe:

Har ikke sett sola på mange mnd. Og det er heeeeerlig...

Skrevet

Usj da!! Men da er det jo skikkelig vinteren når det er sånn lyd!! Men er det like ille som isopor mot vindu liksom??

Orker ikke at det er kaldt inne jeg heller, men i dag går jeg faktisk med ulljakke inne. Det er sjeldent.

Ja det er tross alt heeeeeeeeeerlig!!! Og SÅ mye lysere det er!!!! Og jeg blir glad!! :hoppe:

Skrevet

Isopor mot vindu er ingenting iforhold til kald snø og å tygge vann is.

Å klore på en tavle derimot.. :redd:

Går rundt i ullgenser og Ulvang strømper, og holder på å renne vekk.. Er tross alt 23+ her inne. *svett*

Men er det vinter, så er det vinter. Da skal man kle seg deretter og.. :ler:

Skrevet

:ler: Tygge vann is er jo skrekkelig!!! Og klore på en tavle, eller ha et ullplagg å bite på :hakeslepp: Det er grusomt det!

Og er det sommer skal man kle seg deretter??? Bikini hele tiden??? :ler:

Godt jeg ikke følger den regelen!!! :smile:

Skrevet

Jeg elsker også lyden av snøen som knitrer og knaker når man går. Da er det ordentlig vinter da. :hjerter_rundt:

Men det trenger ikke være -17. Det er jeg enig i. 3-4 kuldegrader er fint. Også sol da! Eller at det laver ned store snøfiller... Blir nesten nostalgisk jeg. :ler:

Er du sånn listoman også? Jeg og mannen snakket om det senest i går, hvordan jeg digger sånne lister. Også å organisere og planlegge da. Det bor en liten Monica Geller i meg må jeg innrømme... :sjenert:

Skrevet

Men hvis det er bare 3-4 minus knitrer det jo ikke sånn :ler:

Opptil -10 er det helt greit, etter det begynner det å bli kaldt i kinnene når man går tur. Men det sliter jo ikke jeg med akkurat!!! :)

Ja jeg liker litt lister for å ha oversikt. Vet ikke hvem Monica Geller er jeg men.... :sjenert:

Skrevet

Nå har jeg laget litt kaffemat til korøvelsen i kveld. Er dritsliten i bekkenet.... Fatter ikke at jeg orker å styre sånn men det er nå meg, så nå må jeg bare ligge litt på sofaen før jeg tar fatt på en enkel middag. Orker ikke lage noe voldsomt i dag kjenner jeg... Usj!!! :sur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...