Gå til innhold

Dagboka mi vel!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvis jeg spiser og spiser godteri til jeg blir kvalm, tror du at jeg da vil slutte å spise sjokolade på en stund????? *klarer ikke stoppe*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjokaldeprosjektet er da verdt et forsøk hvertfall. :ler:

Bare kos deg du. :)

Så gøy å shoppe da. Jeg har fått to ammebher i posten i dag, og de passet faktisk! Helt utrolig. Ikke verdens beste støtte i dem for meg som har litt store pupper, men det er sånne som ser mer ut som treningstopper så jeg kan jo fint bruke dem om natten og hjemme.

Skrevet

Ja trene av meg alt fettet får jeg vel gjøre til sommeren, eller amme det av!!!! :hoppe:

Så bra at de passet da!!! Ikke alltid like lett med sånn postordre. Jeg sitter og ser på H&M sine babysider men de har da ikke str. under 62. Det blir nok for stort i begynnelsen.

Jeg kjøpte meg også bh'er i dag. 50,- pr.stk på cubus. Helt greit for jeg gidder ikke investere i noe jeg vokser fra. Men nå har jeg gått opp to cup.str :overrasket: Jeg synes jo ikke de ser så store ut da!!!! Nå kjøpte jeg 80E :overrasket: Har brukt 80c før....

Men ligger du med bh om natten også?? Er det ikke godt å lufte litt da? :ler:

Skrevet (endret)

Bruker ikke bh om natten nå, men regner med at jeg må det etterhvert når det begynner å lekke og sånne hyggelige ting. :ler:

Disse bhene koster 180 pr stk (på salg fra mammahuset), men når jeg vanligvis må opp i 500 kroner så synes jeg det var veldig billig. Men må nok i vei å kjøpe meg en dyr bh med god støtte snart også ja, for puppene mine har også blitt litt større. :sur::ler:

Endret av Frida Frosk
Skrevet

Det var jo ikke så verst for en amme-bh da.

Jeg har kjøpt meg en amme-bh på salg, Triumph til 150,- men den er passende akkurat nå :roll: Så litt lenger uti amminga er vel den fin igjen.

Sant det med lekking ja, men det er jo ikke alle som lekker like mye heller da, så vi får håpe vi er en av de. Det høres ikke så godt ut å ligge med bh på om natta.

Skrevet

Når vi la oss i går var det treningstime i magen igjen, og jammen var det det når jeg våkna i dag også. Måtte ligge og kjenne, det bulet ut flere plasser :legrine:

Nå skal jeg på sykebesøk til ei venninne. De hjemmeværende må henge sammen! ;)

Skrevet

Så morro med så mye liv i magen. Kjempefint magebilde altså, gleder meg til det blir min tur. ;)

Håper du fåre en fin dag på besøk hos venninnen din.

:klem:

Skrevet

Kos deg på sykebesøk. :klem:

Har vært bra med liv i magen min i dag også. :hjerter: Det er så gøy å kjenne at det er noen inni der. :hoppe:

Skrevet (endret)

Nå lever den av seg selv... :ler: Det må da være en utrolig rar (og morsom) følelse?

Endret av Daria
Skrevet

:vinke:

Du må ikke glemme at det er hjemmeværende sjeler på kg også da :ler:

Skrevet
Når vi la oss i går var det treningstime i magen igjen, og jammen var det det når jeg våkna i dag også. Måtte ligge og kjenne, det bulet ut flere plasser :legrine:

:hjerter:

det høres så koselig ut å kjenne at det er noen der!!

Skrevet
Så morro med så mye liv i magen. Kjempefint magebilde altså, gleder meg til det blir min tur. ;)

Håper du fåre en fin dag på besøk hos venninnen din.

Snart blir det din tur!!! :klem: Går fort til det!!!

Kos deg på sykebesøk.  :klem:

Har vært bra med liv i magen min i dag også.  :hjerter: Det er så gøy å kjenne at det er noen inni der.  :hoppe:

Ja det er helt fantastisk!!! :hjerter: Har gått litt mer opp for meg.

Nå lever den av seg selv... :ler: Det må da være en utrolig rar (og morsom) følelse?

:ler: Ja det er en rar følelse. Kjennes ut som en megaboble som sprekker støtt og stadig. I går sparka den så kraftig at jeg bare lo og lo. :legrine:

:vinke:

Du må ikke glemme at det er hjemmeværende sjeler på kg også da :ler:

:tunge1: Men du var ikke her når jeg var her i dag :sjenert:

:hjerter:

det høres så koselig ut å kjenne at det er noen der!!

Ja det er helt fantastisk! Like om hjørnet for deg også nå!!! :hoppe:

Skrevet

Da er jeg vel hjemme igjen. Nå har jeg fått sånn påskefølelse. Ute skein sola i dag, det er litt snø og jeg spiste en knall-god appelsin. Men det er jo noen uker til påske da.

Nå skal jeg lage litt middag til mannen og meg.

Skrevet

*parabolen er ute av sin stilling og jeg er hjemme alene hele kvelden uten tv...*

:sur:

Skrevet

Litt scary å se magen bevege seg, vel? I hvertfall hvis du nettopp har sett på en sånn amerikansk alien-film.

Skrevet

Ja det er veldig bra, og strikkinga mi selvfølgelig. Egentlig burde jeg begynne å å rydde i bildene mine på pc'n men blir det i kveld mon tro?

Skrevet
Litt scary å se magen bevege seg, vel? I hvertfall hvis du nettopp har sett på en sånn amerikansk alien-film.

Huff, jeg ser aldri sånne filmer. Er altfor stor pingle til det. Men det er jo litt rart når det buler ut for det har det gjort nå de siste døgnene!!!

Nå må jeg inn og sjekke hvordan det har gått med deg på UL i dag, regner med du har oppdatert!!! :hoppe:

Skrevet

Sorry, fikk det plutselig for meg at det var fredag... :murvegg:

Skrevet

Hvem? Jeg? UL i morgen i såfall :) Eller er det noen andre jeg må inn og oppdatere meg på?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...