Gå til innhold

Dagboka mi vel!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kjempefin mage smile.

Og hvis den melkesuppa de med melboller er den samme som jeg mener, så er det supergodt :sikle:

Er ofte innom og leser, men er dessverre alt for dårlig til å legge igjen spor...

:klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så utrolig flott mage, smile! :hjerter: Tenk hva som vokser inni der!!

De blæresparkene som du lurer på (eller noe) om har vært spark, er nok det... Husker Burpelita mishandla blæra mi til de grader før hun la seg med hodet ned :ler2: Bare vent til babyen blir bittelitt større,- da blir det festlig, skal jeg si deg :roll: Men alt med den lille er jo deilig da... :hjerte: Uansett hvor vondt det er!

Ha en fin-fin kveld!

Skrevet

Kjempefin mage. :hjerter: Og den var jo ikke unormalt stor, så det skal du ikke bekymre deg for.

Min er nok en del mindre fortsatt, men sånn som den har vokst siden jul tar jeg nok snart igjen deg. :sjarmor:

Har navlen din begynt å presse seg utover? Tror ikke det er mange ukene før min popper ut. Ganske morsomt hvordan den har forandret seg. :ler:

Er forresten en liten en som holder på å bevege seg inni magen min akkurat nå kjenner jeg. :)

Skrevet

Takk for mageskryt!!! Er blitt ganske glad i det lille trollet som er der inne :hjerte:

Toblerone: desto hyggeligere når du legger igjen spor da vettu!! :klem:

Burpen: ja det er nok helt sikkert den lille som har sparket mot blærra ja. Har blitt sikker på det i dag for i dag har det vært full aktivitet. Føler meg litt sår akkurat der ;) Men det er jo hyggelig for all del!!! :hjerte:

Frida Frosk: Ja de vokser nok litt ulikt disse magene våre. Navlen popper ut??? :overrasket: Det er min store skrekk!!!!! Jeg har skikkelig navlefobi, det er bare såvidt mannen får stryke over der!!!! Får panikk når andre nærmer seg. Slitsomt!!! Ser ut til at det er en stund til den evt. popper ut heldigvis selv om den har forandret seg veldig!!!

Så herligg at du kjenner liv!!! :hjerte:

Skrevet
Ja jeg synes vi er ganske like jeg! Og rart å tusle på kjøpesenter og se hvordan folk ser på magen :ler:

:ler: Ja!!! Av og til må jeg se på magen min selv da for jeg lurer på hva de glor på!!! :ler:

Skrevet

kjempefin mage!!! gleder meg til min blir like fin og tydelig! -den jobber med saken, altså - den blir stadig større :ler: (men den mangler litt på "konsistensen" - er fortsatt litt myk og rar og "fleskete" når jeg sitter...)

hi hi - det var dagens mageanalyse!

du - den melkesuppa. er det sånn at du bare lager en tykk pannekakerøre, koker opp melk og tar røre oppi i små doser som blir til boller? -og that's it? har man noe til/på denne suppa? har aldri hørt om det før, jeg - og det høres litt moro ut.

Skrevet (endret)

God morgen ;)

Petra p:Takk for mageskryt;) Ja min er veldig tydelig ja. Egentlig greit for nå slipper nok folk å lure. Din kommer nok etter om ikke så lenge tenker jeg. Men når jeg sitter blir også min litt rar altså! Som en stor feit, hard valk :ler:

Melkesuppa ja, vi kaller det kleppsuppe. TIl meg selv (1porsj.) bruker jeg 1 egg, litt sukker, litt melk og hvetemel, litt salt. Dette rører jeg sammen til en tykk, seig klump. Jeg har dette klumpvis i kokende melk som det er litt sukker i. Dette kokes i ca.5 min.

Evt.kan man strø litt sukker over tallerkenen din. :sikle:

I går når jeg hadde lagt meg fikk jeg ikke sove. Den lille turna sånn på blæra mi. Faktisk litt ømt der :forvirret: Men det er jo veldig hyggelig da!! Jeg har jo venta så lenge på å få litt kraftigere spark!!! :hoppe:

Nå skal jeg spise ostesmørbrød og en varm kopp te. En god start på dagen!!!

Etterpå skal jeg på butikken en snartur!

Endret av smile
Skrevet

Sånn melkesuppe mener jeg å huske at vi lagde på heimkunnskapen en gang. Tror også jeg syns det var godt. Kanskje prøve en dag...

Du har fin mage. Høres ut som om du trives med den selv og. Jeg har funnet ut at noe av det beste med å være gravid er at jeg, som alltid har hatt masse komplekser, plutselig er kjempefornøyd med kroppen min. Og det på tross av alle synlige blodårer, litt ekstra her og der, kviser... NÅ koser jeg meg bare med magen som vokser :)

Skrevet

Ja samme her!!! Jeg har ikke vært 100% fornøyd men nå føles alt så mye bedre. Kvisene mine har til og med blitt bedre nå. Det var jo helt grusomt i begynnelsen. Har fått noen på ryggen, men det ser jo ikke andre folk så det er bedre der enn i ansiktet. Men det er herlig med en voksende mage ja!!! :Nikke: Jeg kan stå og se og se i speilet :ler:

Vet egentlig ikke hva andre kaller den melkesuppa??? Men har hørt flere si kleppsuppe...???

Skrevet

Vet ikke om noe navn på den. Tror vi fikk den omtalt som melkesuppe med melboller eller noe i den duren.

Greit når kvisene flytter fra ansiktet til ryggen. Trenger ikke se på dem selv en gang. :ler:

Skrevet
Greit når kvisene flytter fra ansiktet til ryggen. Trenger ikke se på dem selv en gang.  :ler:

Bare når jeg speiler meg litt mye da... Ellers er det topp! Har fått så fine speil på badet skjønner du!!!! Og da er det så fint å se på magen :sjenert: :ler:

Skrevet

Men nå må jeg komme meg avgårde på butikken!!! Kommer plutselig tilbake!!!!

:reise:

Skrevet

Speil er fint... Her er det dårlig lys over speilet på badet, så får sette opp noe et annet sted. Kan være praktisk at det ikke er så godt lys, men samtidig trengs det noen ganger.

God tur i butikken. Bør vel følge ditt eksempel snart.

Skrevet

Vi kaller den mjølkesuppa di, klotvelling :) og det er godt.

Superfin mage du har.

Skrevet

Nydelig mage, smilie!!! :hjerter: Magen kommer virkelig til sin rett i singletter. Herlig å se at magen vises, synes jeg. Jeg har fortsatt slik at magen er mye større på kveldstid enn på dagtid. Men i det siste har magehuden nærmest vært i spenn på kveldene. Det er komisk og koselig. :ler: Virker som det begynner å bli lite plass inni der, tror krabaten bør albue seg ut litt større plass snart.

Kos deg videre med den flotte magen. :) Er du og sånn at du driver og tar på den hele tiden? :sjenert: Jeg tar meg selv i å sitte å stryke på magen ofte. :ler:

Skrevet

Kjempeflott mage du har nå, smile! :hjerte:

Blir helt varm om hjertet her.. :ler:

Skrevet
Speil er fint... Her er det dårlig lys over speilet på badet, så får sette opp noe et annet sted. Kan være praktisk at det ikke er så godt lys, men samtidig trengs det noen ganger.

Vi har fått megalys over speilene med dimmere så her kan hver en urenhet lyses opp og jeg kan synke ned i badekaret i skumring.... Deilig ja!!! :Nikke:

For en nydelig mage du har, smile  :hjerter:

Takk ;)

Vi kaller den mjølkesuppa di, klotvelling :) og det er godt.

Superfin mage du har.

Okei, kunne tenke meg det var litt lokale navn ja. Takk for mageskryt!!! ;)

Nydelig mage, smilie!!! :hjerter: Magen kommer virkelig til sin rett i singletter. Herlig å se at magen vises, synes jeg. Jeg har fortsatt slik at magen er mye større på kveldstid enn på dagtid. Men i det siste har magehuden nærmest vært i spenn på kveldene. Det er komisk og koselig.  :ler: Virker som det begynner å bli lite plass inni der, tror krabaten bør albue seg ut litt større plass snart.

Kos deg videre med den flotte magen.  :) Er du og sånn at du driver og tar på den hele tiden?  :sjenert: Jeg tar meg selv i å sitte å stryke på magen ofte.  :ler:

Ja i trange singletter synes den godt! MEn det er litt gøy også da. Men bruker de mest under andre gensere. Magen min også er mer i spenn på ettermidagen og kvelden. Spesielt etter jeg har spist. Da er den steinhard :ler:

Jeg tar masse på magen når vi er alene men ikke så mye når vi er ute blandt folk. Har sett noen som bare stryker og stryker og da blir jeg helt satt ut, men det er meg da. Derfor styrer jeg meg litt når jeg er ute blandt folk ;)

Kjempeflott mage du har nå, smile! :hjerte:

Blir helt varm om hjertet her.. :ler:

:ler: Ja det er pussig men jeg liker den ganske godt selv også ;)

Skrevet

Nå har jeg hatt en skikkelig shopperunde, avsluttet med kafè-besøk! Det er hyggelig. Jeg har kjøpt masse på salg. Fant meg sånn harem-bukse (?) på b-young til halv pris og den var det sånn fint strikk i så den smatt på meg og den er passende lenge enda. Den blir nok fin til støvletter.

Så så jeg på 50% på barneklær men det er jo håpløst når jeg ikke vet kjønn for det var selvsagt ikke noe kjønnsnøytralt. Kjøpte allikevel en super-søt sparkebukse og lue til i blått. Får heller gi det bort hvis det ikke blir gutt. (noe jeg fortsatt tror ;) ) Kjøpte også to små nøytrale pysjer :hjerte:

Jeg kjøpte også klær på salg til mannen som jeg fikk pakket fint inn. Han ble helt sjokkert her og fatter ikke hvorfor han skulle få sånt på en hverdag. Men det er jo litt hyggelig å gi noe uten grunn også... Han skulle bare visst hvor lite jeg betalte for det :ler: Men selvfølgelig er min store baktanke at han kan gjøre det samme tilbake :sjarmor:

Nå er det sofatid igjen!!! Har vært ganske bra i bekkenet etter siste behandling. Sånn jeg har det nå er det fullt levelig, spesielt etter jeg kjenner så mye liv om dagen så gjør det liksom ikke noe på en måte :)

Har også sett over alt utstyr og klær jeg har kjøpt til nå. Klær og spesielt bodyer har jeg mindre av enn jeg trodde. Jeg har jo vært så dum å kjøpt litt store str. men noe smått må jeg jo ha også!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...