Frida Frosk Skrevet 16. januar 2007 #1441 Skrevet 16. januar 2007 Så gøy at mannen kjente spark. Har ikke kjent noe selv på et par dager jeg, men har ikke lov til å bekymre meg. Leste at fra uke 25 bør man kjenne hver dag, og det er jo 4 uker til. Den suppa di hørtes ikke spesielt god ut...
Kakao Skrevet 16. januar 2007 #1442 Skrevet 16. januar 2007 Så koselig at mannen kjente spark! :-D Herlig å kjenne små dulter fra den lille. Hos meg og sparker hun ganske langt nede på magen ofte. Siden du og går til fysio/massasje, vet du om en bør passe seg for noe med tanke på massasje av gravide? Jeg går til fysio og i morgen skal hun prøve litt massasje av ryggen. Vet det er enkelte oljer en bør unngå, men det vet jo fysiodama. Men synes jeg har hørt noe om at en ikke bør trykke på enkelte punkter..? (stoler ikke helt på at fysiodama mi vet alt.. )
Vingedama Skrevet 16. januar 2007 #1443 Skrevet 16. januar 2007 Kan vi få oppskriften på den suppa? Kanskje noe å servere svigers....
smile Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #1444 Skrevet 16. januar 2007 Så gøy at mannen kjente spark. Har ikke kjent noe selv på et par dager jeg, men har ikke lov til å bekymre meg. Leste at fra uke 25 bør man kjenne hver dag, og det er jo 4 uker til. Den suppa di hørtes ikke spesielt god ut... ← Kjenner ikke hver dag jeg heller må nå er det full rulle som aldri før der!!! NEsten litt ubehagelig, kjennes ut som kraftig leamus på blæra Kjenner det blir mer og mer spark så om 4 uker er det nok aktivt for oss ja!!! Høres ikke suppa god ut??? Det syntes ikke mannen heller Så koselig at mannen kjente spark! :-D Herlig å kjenne små dulter fra den lille. Hos meg og sparker hun ganske langt nede på magen ofte. Siden du og går til fysio/massasje, vet du om en bør passe seg for noe med tanke på massasje av gravide? Jeg går til fysio og i morgen skal hun prøve litt massasje av ryggen. Vet det er enkelte oljer en bør unngå, men det vet jo fysiodama. Men synes jeg har hørt noe om at en ikke bør trykke på enkelte punkter..? (stoler ikke helt på at fysiodama mi vet alt.. ) ← Nei jeg vet svært lite om dette. Men de holder jo på med dette titt og ofte så dette vet de nok. H*n tar ikke hardt det er barestryking på en måte. Og ikke så lenge for de er redd det blir fort sårt. ( jeg tåler lite) Men du kan jo bare spørre om det og si at du lurer på det. Mener å ha hørt noe jeg også men jeg lurer på om det var bare i perioder av svangerskapet det ikke var anbefalt??? :klø: Kan vi få oppskriften på den suppa? Kanskje noe å servere svigers.... ← Svigers du!!! Tykk pannekakerøre som blir sluppet ned i kokende melk så de blir til boller!!!
smile Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #1445 Skrevet 16. januar 2007 Hva er det jeg har spist som gjør at den lille trener som en gal??? Det kan iallefall ikke være genene fra sin mor og far!!!
smile Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #1446 Skrevet 16. januar 2007 Nå skal jeg lage hjemmelagde karbonader til middag!!! Og ertestuing, så blir det nok fart på tarmene!!!
Holly Hobbie Skrevet 16. januar 2007 #1447 Skrevet 16. januar 2007 Mmm, det hoertes godt ut! Takk for middagstipset!
iss Skrevet 16. januar 2007 #1448 Skrevet 16. januar 2007 Å! Lenge siden jeg har laga sånn melke-bolle-ting!!!
smile Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #1449 Skrevet 16. januar 2007 Mmm, det hoertes godt ut! Takk for middagstipset! ← Bare hyggelig!!! Det var veldig godt om jeg skal si det selv!!! Ikke alltid de blir like saftige men i dag ble de det, med en dæsj fløte i Å! Lenge siden jeg har laga sånn melke-bolle-ting!!! ← Var veldig lenge for meg nå også men har spist det masse mens jeg har vært gravid. Godt å høre det er flere som liker det, for jeg skjønner jo at det høres kvalmt ut!!!
smile Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #1450 Skrevet 16. januar 2007 Mmm, det hoertes godt ut! Takk for middagstipset! ← Bare hyggelig!!! Det var veldig godt om jeg skal si det selv!!! Ikke alltid de blir like saftige men i dag ble de det, med en dæsj fløte i Å! Lenge siden jeg har laga sånn melke-bolle-ting!!! ← Var veldig lenge for meg nå også men har spist det masse mens jeg har vært gravid. Godt å høre det er flere som liker det, for jeg skjønner jo at det høres kvalmt ut!!! Nå har vi fortært en deilig middag!!! Kjøkkenet er helt ryddet og mannen har støvsuget så nå synker jeg ned i sofaen for en liten stund. Tenkte jeg skulle fikse magebilde nå. Har jo lovet det i laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang tid Men nå kom katta og la seg på fanget mitt så da må jeg bare vente litt
Kylling Skrevet 16. januar 2007 #1451 Skrevet 16. januar 2007 Melkesuppe? Hørtes godt ut på en kvalm måte. Alt hva man kan lage! Koselig at mannen også kjenner spark nå! Ha en fin kveld, smilemor!
smile Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #1452 Skrevet 16. januar 2007 Ja men det er godt selv om det høres kvalmt ut Ja det er veldig hyggelig med spark!!! Så godt å vite at det er liv!! EN fin kveld til deg også kyllingvenn!!!
smile Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #1453 Skrevet 16. januar 2007 Da har jeg endelig fått lagt ut mage-bilde igjen!! Tok det akkurat nå.
smile Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #1455 Skrevet 16. januar 2007 Jo takk. Satt og så på de andre bildene der og folk kan ikke nekte for at den er stor!!! Kanskje det er to der bra at den andre har gjemt seg bak den første??? Dobbeltgjenger???
smile Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #1458 Skrevet 16. januar 2007 Takk, takk!! Nei jeg tror ikke folk tviler så fælt på om det er en valk, men det er hyggelig å la magen strutte da Jeg er iallefall veldig glad i den (rart å si det faktisk...) Iss: Ja den er egentlig akkurat passe!!! Og det er vel din også, mener å ha sett tidligere at vi var ganske jevne?
iss Skrevet 16. januar 2007 #1459 Skrevet 16. januar 2007 Ja jeg synes vi er ganske like jeg! Og rart å tusle på kjøpesenter og se hvordan folk ser på magen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå