Gå til innhold

Dagboka mi vel!

Fremhevede innlegg

Skrevet
Var vel heller plastkortet jeg tenkte på -det fikk kjørt seg en tanke... ;)

:idesmil: ..... :ler:

Så morro med shopping av baby-stæsj!!! Jeg ble veldig inspirert jeg nå altså!! Og jeg er helt enig med at det er lurt å dele utgiftene på flere mnd. Og her i huset er sambo helt enig heldigvis! :ler:

Ja det er kjempegøy!!! Og mannen synes det er gøy å få i hus altså men det er nok mer fjernt for han det hele enda stakkar! Håper ungen dulter skikkelig til han en dag så han skjønner litt mer :ler: I kveld har jeg spist litt ekstra søtt med vilje for det har vært full fres der inne hver kveld tidligere i uka nå, men i kveld når vi var alene skulle den selvfølgelig ikke sparke til pappa`n sin!

Du som bor så nærme Svinesund bør jo absolutt stikke litt over og følge med på tilbud. Forresten så jeg quinny vogna der til 3999,- SEK med bag og sportsvogndel freestyle eller hva den heter. Det er vel ikke så dyrt :klø:

Men jeg fikk et hot tips om å spørre svigers hva de vil trille i :ler: De har nemlig sagt en gang for noen uker siden at vi må vel ut og handle vogn.... Hva nå enn det betyr....??? Det må vel bety at de vil kjøpe???

Nå skal vi legge oss! Godt å legge seg tidlig så kan vi småprate og :kline: !!!!

:ler:

Natta!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Spiser frokost med ostesmørbrød (ikke mikro :fy_fy: ) -og kg! For en fanstastisk start på dagen!!!

Endret av smile
Skrevet

Ganske lik min start på dagen da, men jeg spiser brødskive med kaviar og epleyoghurt. Ikke epleyoghurt på brødskiva altså. :ler:

Skrevet

:ler: Jeg begynte å lure!!! :ler:

Jeg har også epleypughurt i kjøleskapet men har ikke smakt enda... Er den god eller?

Skrevet

Jeg synes den er veldig god. Har fått litt dilla på yoghurt i det siste. Ikke vært så begeistret for det før, men nå er det bare såå godt. :sikle::ler:

Samme med hermetiske mais. Syntes det var skikkelig ekkelt, men nå når jeg er gravid. Namnam. :ler: Merkelig kropp.

Så mye du har fått handlet. Kjempegøy da. Tror det er først de siste ukene at det virkelig har gått opp for meg at jeg skal bli mamma. Har vært så fjernt tidligere, og jeg synes det har vært rart å gå og kikke på babyutstyr.

Men nå gleder jeg meg bare mer og mer til Skurt kommer. :hjerter:

Skrevet

Jeg har også hatt dilla på yoghurt men mest på biola!! Bare MÅ ha det i hus. Og det er ikke det verste å ha dilla på akkurat. Hermetisert mais er jo godt, gravid eller ei :ler:

Ja jeg har begynt handlinga litt. Tenkte når jeg stod på badet og så på magen at hadde jeg hatt litt mer klær, vogn og noe småtteri kunne jeg gjerne tenkt meg at jeg var ni måneder på vei for jeg er helt klar for dette. Selv om det var helt merkelig og fjernt å kjøpe babyutstyr i går...

Jeg drømmer så mye rart om natta.... I natt drømte jeg at vår fantastiske lille hadde kommet, Han var så herlig!!! Så skulle jeg amme han (ja det var jo selvfølgelig en gutt) på den nye ammeputa. Men så våkna jeg.... sukk ja...

Skrevet

Tror du at du får gutt Smile?

Jeg har en ekstrem guttefølelse denne gangen så det blir spennende å se. Men vil ikke vite det på UL da så det blir lenge å vente. :lol:

Skrevet

Jeg har hatt en guttefølelse hele tiden. Jordmor mente hun kunne se en gutt men det var veldig vanskelig å si, derfor sier vi ut offentlig at vi ikke vet det. Og vi vet det jo heller ikke men med min sterke magefølelse +at jordmor sa det lignet på en gutt er jeg jo fortsatt overbevist. Men jeg prøver å kjøpe inn kjønnsnøytralt, dog det har blitt et par blå bodyer!

Skrevet

Gjør vel ingenting med "feil" farge uansett da. Og av en eller annen grunn er det vel mer "akseptert" at ei jente har på seg blått, enn at en gutt har på seg rosa? Så da er det jo ikke så farlig dersom gutten i magen viser seg å være ei jente? ;)

Skrevet

Tror jeg skal kle en eventuell babygutt i rosa, bare på trass... :sjarmor: Har kjøpt tøy til en del nye babyer de siste årene, og å finne tøy som er noenlunde kjønnsnøytralt er nesten umulig. Enten er det pastellfarget og yndig "søt jente" eller knallfarget og røft "tøff gutt". Viktig å få de inn i båsen fortest mulig... Men gutteklærne er hvertfall badre enn jenteklærne -fant fusk-leopardpelsjakke i størrelse seks måneder på H&M :overrasket:

Skrevet (endret)

Glad jeg liker jentete klær jeg da. ;)

Endret av Havfrua
Skrevet
Gjør vel ingenting med "feil" farge uansett da. Og av en eller annen grunn er det vel mer "akseptert" at ei jente har på seg blått, enn at en gutt har på seg rosa? Så da er det jo ikke så farlig dersom gutten i magen viser seg å være ei jente? ;)

Rart det er mer akseptert med små jenter i blått ja... :klø: Nei jeg er ikke så redd for det med klærne. Men det er ikke lett å finne noe kjønnsnøytralt nei, men grønt synes jeg passer godt til begge kjønn.

Tror jeg skal kle en eventuell babygutt i rosa, bare på trass...  :sjarmor: Har kjøpt tøy til en del nye babyer de siste årene, og å finne tøy som er noenlunde kjønnsnøytralt er nesten umulig. Enten er det pastellfarget og yndig "søt jente" eller knallfarget og røft "tøff gutt". Viktig å få de inn i båsen fortest mulig... Men gutteklærne er hvertfall badre enn jenteklærne -fant fusk-leopardpelsjakke i størrelse seks måneder på H&M  :overrasket:

Rosa til en bebygutt ja :ler: Spørs om foreldrene bruker det da??? Men det finnes mye grønt!! Jeg er jo litt glad i grønt da... :sjenert:

Fusk-leopard jakke ...------------- > :kvalm:

Glad jeg liker jentete klær jeg da. ;)

Det finnes jo mye fint det er bare litt vanskelig når man ikke vet kjønnet... Men det er mye fin ti jenteklær også ja!!! :Nikke:

Skrevet

Nå har jeg vært ut og luftet meg :ler: Gikk vel 100-150 meter. Kastet en snøball til bikkjene og tusla inn igjen. Det var skikkelig surt ute!!! Brrrrrr....

Nå har vi spist deilig Bali-gryte til middag. Men jeg har mistet matlysten :overrasket: Tidligere spiste jeg jo hele tiden men nå har jeg ikke lyst til å hverken lage mat eller spise noe.... Ikke har jeg lyst på noe søtt heller, men spiser det allikevel.... :roll:

Skrevet

:ler: Det er 150 meter lenger enn jeg har gått det :ler:

Men jeg har fått hengt opp nye panelhøyder idag, og før jeg hang de opp, måtte jeg legge de opp noen cm i lengden.. Så jeg føler meg skikkelig husmor idag :sjarmor:

Men ble jaggu trøtt av det :Gjesp:

Skrevet

Godt å høre det er flere som er sløve da, men jeg har jo ikke gått ut på luftetur på mange uker pga bekkenet, så jeg er skikkelig fornøyd :ler:

Men nå må jeg strikke litt før jeg og mannen skal ut en liten tur. :reise:

Skrevet

Nå har vi fartet litt. Dro på besøk og fikk hjemmelaget pizza, så det var ingen dum tur!!! :ler:

Nå er det straks leggetid! I morra har jeg svært lite planer og det er egentlig superdeilig! Skal iallefall skru av alarmen på klokka! :danse:

Skrevet

:vinke: Kjekt å se deg igjen!!!! :hoppe:

Ja det har jo lagt seg noe her men det er skare, og ikke nok til å gå på ski f.eks. Men det er hvitt og litt lysere. Enn hos dere? Snø og storm???

Skrevet

Takk og ilike måte :kose:

Det er så herlig når det blir lysere pga snøen som ligger..

Er desverre ikke slik her.. Er et stykke fra minusgrader :sur:

Men tidligere i dag snødde og sludde og regna det om en annen :eeeh:

Stormen har heldigvis roa seg.. Var grusomt en stund..

Skrevet

Ja det blir mye lysere, men denne vinteren her er jo helt syk!!! Aldri vært så lite snø her mens jeg har bodd her. (Det er egnetlig et snøhull her :ler: ) Men nå har jeg sluttet å se værmeldingene også, vær blir det allikevel!!! GLeder meg til å se deg litt her til uka da, ettersom du sa så skulle du være litt mer aktiv??? ;)

Ønsker deg en så fin morgen som mulig med jentene dine så snakkes vi!!!

Natta! :sove:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...