Kakao Skrevet 12. januar 2007 #1381 Skrevet 12. januar 2007 GRATULERER MED HALVVEIS, SMILIE!!! Kjempesøtt sett!!!! Nå ble jeg inspirert.
Gjest uri Skrevet 12. januar 2007 #1383 Skrevet 12. januar 2007 Fytti så fort tiden går!! Grattis med 20 uker og halvveis
Burpen Skrevet 12. januar 2007 #1384 Skrevet 12. januar 2007 Så utrolig fint sett du strikker!! DET ville jeg hatt til Burpelita... Tror du det er mulig å klare noe sånt, selvom man aldri har strikka før? for 20 uker ...for å være litt (mye ) prikete, skal jeg ikke gratulere deg med halvveis, for det er du ikke før i morgen :tunge: Men skal prøve så godt jeg kan å huske og komme innom for å gratulere deg da! For det ER faktisk stort, og en riktig så deilig følelse! Ha en kjempefin fredagskveld!
Kakao Skrevet 12. januar 2007 #1385 Skrevet 12. januar 2007 Smilie! Vet du hva, jeg fant bare rare babyklær i brosjyrene, jeg.. Og så kom jeg plutselig over den katalogen det settet ditt var i, og så fikk jeg så lyst til å strikke det. Var jo så kjempesøtt det settet. Føler meg litt hermettergås, men du får ta det som et kompliment. Kjøpte bare garn til selve jakken, se om jeg får til den først, før jeg kjøper garn til buksa. Håper du har en fin fredagskveld!
Vannmelon Skrevet 12. januar 2007 #1387 Skrevet 12. januar 2007 Gratuloerer med halvferdig babyproduksjon. Nå er det bare innspurten igjen Håper du får en fin helg.
smile Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #1388 Skrevet 12. januar 2007 Hurra for 20 uker! Og halvveis! Gøy å diskutere navn da. Vi gjør dte nesten hver kveld etter vi har lagt oss vi. Jentenavn tror jeg vi skal bli lett enige om. Har et som begge synes er veldig fint, men guttenavn synes jeg er så vanskelig. Har en klar favoritt, men en bekjent som har kalt sønnen sin det så da ble jeg litt usikker. Froskemannen mener at det ikke gjør noe, men vi får se. Ellers så fant jeg ut at vi kan jo bare vente i seks måneder etter fødsel, så vil jo krabaten få tildelt et navn. Problem løst. ← Takk for hopping!!! JA det er kjekt å diskutere navn Men det gjør vel ikke så mye om dere tar samme nanvet? De må jo ta det som et kompliment??? Gratulerer med halvveis ← Takk!!!! GRATULERER MED HALVVEIS, SMILIE!!! Kjempesøtt sett!!!! Nå ble jeg inspirert. ← Takk, takk!!! HEr er det bare å snappe idèer!!!! *innom og :hoppe: for 20 uker* ←
smile Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #1389 Skrevet 12. januar 2007 Fytti så fort tiden går!! Grattis med 20 uker og halvveis ← Ja rart det der med tiden, den flyr!!! Så utrolig fint sett du strikker!! DET ville jeg hatt til Burpelita... Tror du det er mulig å klare noe sånt, selvom man aldri har strikka før? for 20 uker ...for å være litt (mye ) prikete, skal jeg ikke gratulere deg med halvveis, for det er du ikke før i morgen :tunge: Men skal prøve så godt jeg kan å huske og komme innom for å gratulere deg da! For det ER faktisk stort, og en riktig så deilig følelse! Ha en kjempefin fredagskveld! ← Da må du bare bestille fra en strikkeglad da!! Var veldig søtt det med den rosa kanten som var heklet men turte ikke satse på det i tilfelle gutt.... Nei strengt tatt ikke halveis før i morgen.... Men en kan jo feire da også!!! Smilie! Vet du hva, jeg fant bare rare babyklær i brosjyrene, jeg.. Og så kom jeg plutselig over den katalogen det settet ditt var i, og så fikk jeg så lyst til å strikke det. Var jo så kjempesøtt det settet. Føler meg litt hermettergås, men du får ta det som et kompliment. Kjøpte bare garn til selve jakken, se om jeg får til den først, før jeg kjøper garn til buksa. Håper du har en fin fredagskveld! ← Jeg fant også bare fine i den katalogen. Mye fint der forresten. Bare å begynne det. Ikke noe vanskelig. Mønsteret broderer du på etterpå! Halvveis!!! Gratulere! ← Gratuloerer med halvferdig babyproduksjon. Nå er det bare innspurten igjen Håper du får en fin helg. ← halvferdig babyproduksjon ja!!! Takk; God helg til deg også!
smile Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #1390 Skrevet 12. januar 2007 (endret) Jeg er så sliten!!!!! Hadde jeg ikke hørt av dere andre gravide her at dere også er så trøtte hadde jeg seriøst reist til legen og tatt blodprøver altså!!! I kveld har jeg hatt dundrende hodepine igjen... Ikke alltid den gir seg før utpå dagen neste dag. Men i morra må den ha gitt seg for da skal jeg ut og kjøpe litt babyutstyr!!! Har funnet ut at jeg må bare begynne litt. Punkt en for å fordele utgifter, punkt to så bekkenet kan få fordelt litt handleturer Var hos fysioterapaut i dag. Var så vondt at jeg holdt på å grine da jeg gikk derifra. Aldri vært vondt når jeg har gått derifra men det var det i dag. Vil jo ikke være ei pingle heller men fy søren!!! Jeg gleder meg på en måte til å bli ferdig med dette. Samtidig er det jo herlig når jeg kommer hjem og slenger meg på sofaen at den lille sparker som aldri før. Kjente det kjempegodt på utsiden men mannen var ikke der da!! Nå får jeg krype til køys så jeg er frisk og opplagt til i morgen!!! Godt det akkurat har kommet lønning Endret 12. januar 2007 av smile
Vannmelon Skrevet 13. januar 2007 #1391 Skrevet 13. januar 2007 Misunner deg som kjenner så mye spark... Men ikke bekkenløsningen. Godt at det er noe som somregel går over etter noen få måneder.
smile Skrevet 13. januar 2007 Forfatter #1392 Skrevet 13. januar 2007 Vannmelon: Kommer nok mere spark til deg også snart og du får jo dobbelt opp når det starter!!!! Men det er veldig deilig å kjenne spark ja, de har blitt litt mer tydelige nå. Så på et skjema at fotbladet i uke 20 er ca 32 mm og det begynner jo å bli litt! Jeg kjenner spark veldig godt på kvelden spesielt hvis jeg spiser noe søtt. Bekkenløsning kan du bare være glad du slipper. Det unner jeg ingen!!! I dag har jeg begynt å handle utstyr!!!! Jeg har handlet: *ammepute *laken *to tisselaken *vaskekluter *trekk til å ha langs med sengekanten *madrass til stellebordskommoden vi har fått (nå er den komplett) *en tynn lue *sokker *2 flasker og ekstra smokker *insektsnett til vogn ...det er det jeg kommer på. Mye av det var på salg så vi har nok spart litt i tillegg til at jeg handlet det i Sverige. Nå er det godt å slenge beina i sofaen altså. I kveld skal bare jeg og mannen være hjemme og det gleder jeg meg til. Vi har en tendens til å invitere folk hit men av og til er det godt å bare være sosial med hverandre!
Daria Skrevet 13. januar 2007 #1393 Skrevet 13. januar 2007 Flere som har shoppet i dag Så gøy å se på utstyr -da begynner det jo å nærme seg...
smile Skrevet 13. januar 2007 Forfatter #1394 Skrevet 13. januar 2007 Gøy å se på utstyr ja, enten nærmer det seg eller så er jeg bare litt tullete Mannen tror nok på det siste!!! Har du vært på shopping litt lengre unna enn der du bor eller?
Catus Skrevet 13. januar 2007 #1395 Skrevet 13. januar 2007 Synes ikke du er tullete jeg. Er det ikke bedre å begynne tidlig, enn å få alle utgiftene på én eller to måneder?
smile Skrevet 13. januar 2007 Forfatter #1396 Skrevet 13. januar 2007 Jo det er det jeg argumenterer med også. Så har jeg jo funnet ut at det er en del småting som jeg ikke har tenkt på før jeg har begynt å se litt og spørre litt så det er nok litt mer utstyr enn jeg har tenkt. Derfor er det greit å fordele ja, så deler vi glede utover våren også!!!!
Daria Skrevet 13. januar 2007 #1397 Skrevet 13. januar 2007 Gøy å se på utstyr ja, enten nærmer det seg eller så er jeg bare litt tullete Mannen tror nok på det siste!!! ← Greit å fordele det litt vel, både praktisk og økonomisk. Dessuten må det da være en fordel å få tatt mens du vet du er i form til det? Har du vært på shopping litt lengre unna enn der du bor eller? ← Tok en tur til byen for å smelte litt plast i anledning salget
smile Skrevet 13. januar 2007 Forfatter #1398 Skrevet 13. januar 2007 Ja formen er også et viktig argument Daria, for da blir jo shoppingen så mye mer gøy!!!! Smelte plast??? Du vet du kan si nei takk til alle plasposene og stappe i det du allerede har kjøpt
Daria Skrevet 13. januar 2007 #1399 Skrevet 13. januar 2007 Var vel heller plastkortet jeg tenkte på -det fikk kjørt seg en tanke...
iss Skrevet 13. januar 2007 #1400 Skrevet 13. januar 2007 Så morro med shopping av baby-stæsj!!! Jeg ble veldig inspirert jeg nå altså!! Og jeg er helt enig med at det er lurt å dele utgiftene på flere mnd. Og her i huset er sambo helt enig heldigvis!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå