smile Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #1361 Skrevet 11. januar 2007 Du er nøyaktig en uke bak meg Grattis med halvveis!!! Går unna dette her!! ← Så du har flyttet bare to dager du også altså? Mener jeg var akkurat en uke bak deg på mens-termin også! supert!! grovbrød er best ← Og sunnest!!! Loffe-jente her ← Så det så lubelillen!!! (se over) Så flink du har vært i dag. Jeg er også mye trøttere nå, men da er det kanskje ikke så unormalt da. Trodde det bare var meg som var litt rar jeg... ← Huff, ja jeg har vært flink men nå har jeg veldig vondt!!! Jeg bør ikke gjøre så mye på en dag. Har levert noe jeg har hatt lenge, kjøpt malekost til mannen, handlet masse mat og vært i banken så det ble en real kjøretur! Nå er det middag som står for tur.... så sofaen PUH!! Nei det er ikke bare du som er trøtt for tiden. Har forandret seg litt det der med meg i det siste. Trodde trøttheten skulle gå over jeg ← Ja den gjør det, for noen uker!!! Så blir det nesten like ille igjen!!!
Kakao Skrevet 11. januar 2007 #1362 Skrevet 11. januar 2007 Jeg har blitt mer trøtt igjen nå i det siste... Men jeg har jo tid til å sove så søvn får jeg vel egentlig mer enn nok av. Har du noe slekt som vil strikke til deg eller?←Du, og, trøtt? Jeg har nettopp sovet enda en lur i gostolen. Eller, lur og lur. Sov i 1,5 time. Var jo kjempetrøtt i starten av svangerskapet, og nå har det kommet litt tilbake igjen. Men så er det litt godt, og. Har jo skikkelig god unnskyldning for å slenge meg på sofaen. Mamma er skikkelig flink til å strikke, men hun vet ikke kjønn, så hun venter kanskje til etter mai. Jeg har enda ikke funnet rette plagget å strikke.
iss Skrevet 11. januar 2007 #1363 Skrevet 11. januar 2007 Jeg ble flyttet en dag jeg! Fra 25 til 26 mai.. Flere trøttinger skjønner jeg Hilsen en trøtting
Frida Frosk Skrevet 11. januar 2007 #1364 Skrevet 11. januar 2007 Våknet nettopp etter en to timers middagslur. + at jeg sov 20 minutt før middag også... Noen som sa trøtt?
smile Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #1365 Skrevet 11. januar 2007 Godt å høre det er flere, tenkte det var tidlig å bli så trøtt igjen jeg.... Jeg også sover middagslurer på over en time Allikvel sover jeg som en stein når jeg får lagt meg, helt til jeg må snu på skrotten. Kakao: Noe nøytralt i grønt eller naturhvitt er jo fint. Det kan du jo ha til nestemann også!
smile Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #1366 Skrevet 11. januar 2007 I kveld knuste vi pepperkakehuset=masse smuler utover stua som var ryddet og vasket..... Ikke noe sjakktrekk! Har også vakset rundt på badet så nå er det skikkelig helg her. Godt!!! Derfor er jeg litt trøtt Sånn apropo liksom!!! Har lyst il å strikke litt før jeg legger meg. I går lå jeg og mannen og snakket om navn på senga. Det var så koselig!! Han sier hele tiden at han liker så godt magen hans og at han gleder seg sånn til å bli pappa!!! Og jeg tror han blir en veldig god pappa også ( og en som kan skjemme bort babyen litt) Vi ble faktisk enige om litt flere navn men han synes jeg har litt sære ønsker men jeg vil ikke ha navn som ligger på ti på topp lista!!! Så liker jeg veldig godt gamle navn og gjerne oppkalling. Men vi får se, nå har vi iallefall flere navn vi liker, men kun ett guttenavn. ( Men det er vi helt enig om også da!) Lørdag blir det nok en harry-tur så jeg må snart sette opp en liten liste Jeg har spist litt søtt i kveld også (pepperkakehus) og det blir så enormt med liv i magen!!! Morsomt!
Kylling Skrevet 11. januar 2007 #1367 Skrevet 11. januar 2007 på forhånd for halvveis! Jøssenavn som tida går. Koselig å diskutere navn da. Kan kanskje være lurt å ha noen alternativer, så kan dere se hva babyen passer til å hete?
smile Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #1368 Skrevet 11. januar 2007 Ja tida flyr!!!! Ja vi også tenker at det er greit å ha noen navn for vi må se ungen først. Derfor burde vi ha et guttenavn til men samtidig er vi jo fornøyd med det vi har... tror vi Vanskelig det her!!! I dag har det snødd ute!!!! Endelig!!! Men i morra skal det visst bli mildvær.....
Gjest gjesta Skrevet 11. januar 2007 #1369 Skrevet 11. januar 2007 Høres ut som du og mannen virkelig koser dere med graviditeten Sånn det skal være det!!!
smile Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #1370 Skrevet 11. januar 2007 Ja vi koser oss veldig!!! Selv om jeg er nok enda mer gira enn han men det er jo ikke så rart. Jeg kjenner jo på dette hele tiden. Men han er veldig klar for dette han også, selv om han blandt kamerater kan være småtøff og si uff og uff
Kakao Skrevet 11. januar 2007 #1371 Skrevet 11. januar 2007 Så koselig med sambo din! Spennende å tenke på navn. Vi kommer sikkert til å tenke ut noen forslag før fødselen, men må se hva som "passer" til krabaten når hun kommer ut. Vi får jo sommerbabyer begge to. Strikker du lette sommerplagg eller litt større som babyen kan ha når det nærmer seg høst? Skal se om jeg finner noen babystrikkehefter i morgen, for da skal jeg en tur til sentrum. Kanskje grønt, ja. Ikke dumt å ha til nestemann, også, for jeg bruker nok en del tid på hvert plagg.
smile Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #1372 Skrevet 11. januar 2007 Ja jeg strikker ull i str. 6 mnd. Tenkte at det ikke er behov for ull på sommeren (har strikket et ullpledd som den evt. kan ha over da) og 3 mnd altså aug/sept er heller ikke noen måneder der du bruker mye ull. Får se om jeg orker å strikke noen tynne bomullsplagg men det er nok ikke førstepri.
smile Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #1373 Skrevet 11. januar 2007 Her er det settet jeg strikker. Følger mønsteret til det blå men strikker i naturhvitt og lys, svalt grønn. Veldig enkelt mønster men da blir jeg fort ferdig Er så glad for at vi får sommerbarn!!!
smile Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #1374 Skrevet 11. januar 2007 Nå skal jeg for en gang skyld være fornuftig og legge meg så jeg kanskje får snudd døgnet litt Natta!!!
Vingedama Skrevet 12. januar 2007 #1375 Skrevet 12. januar 2007 Håper du har sovet godt! Jeg legger meg aldri senere enn 22.30.... Da slutter kroppen min rett og slett å fungere Kan sovne på barkrakken, jeg!
Petra Prøvedokke Skrevet 12. januar 2007 #1376 Skrevet 12. januar 2007 moro å diskutere navn. vi er faktisk blitt enige vi! -men vi har bare ett guttenavn (dvs jeg har to, men det ene har mannen sagt at er uaktuelt). jentenavn har jeg to-tre av - så det burde gå greit blir spennende å se om de kan se kjønn på UL - jeg tror det er gutt, men vet ikke helt hvorfor jeg tror det... håper du har sovet godt i natt, og at du har fått snudd litt på døgnet ditt!
smile Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #1377 Skrevet 12. januar 2007 Håper du har sovet godt! Jeg legger meg aldri senere enn 22.30.... Da slutter kroppen min rett og slett å fungere Kan sovne på barkrakken, jeg! ← Barkrakken moro å diskutere navn. vi er faktisk blitt enige vi! -men vi har bare ett guttenavn (dvs jeg har to, men det ene har mannen sagt at er uaktuelt). jentenavn har jeg to-tre av - så det burde gå greit blir spennende å se om de kan se kjønn på UL - jeg tror det er gutt, men vet ikke helt hvorfor jeg tror det... håper du har sovet godt i natt, og at du har fått snudd litt på døgnet ditt! ← Veldig gøy å diskutere navn. Vi har også havnet på noen få. Jeg hr også stor magefølelse på gutt og jordmor antydet gutt men var veldig uksikker. La meg iallefall før midnatt men fikk ikke sove...derfor forsov jeg meg i dag....
Frida Frosk Skrevet 12. januar 2007 #1379 Skrevet 12. januar 2007 Hurra for 20 uker! Og halvveis! Gøy å diskutere navn da. Vi gjør dte nesten hver kveld etter vi har lagt oss vi. Jentenavn tror jeg vi skal bli lett enige om. Har et som begge synes er veldig fint, men guttenavn synes jeg er så vanskelig. Har en klar favoritt, men en bekjent som har kalt sønnen sin det så da ble jeg litt usikker. Froskemannen mener at det ikke gjør noe, men vi får se. Ellers så fant jeg ut at vi kan jo bare vente i seks måneder etter fødsel, så vil jo krabaten få tildelt et navn. Problem løst.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå