smile Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #1341 Skrevet 10. januar 2007 Fikk akkurat en telefon fra ei som bor like i nærheten (under en km unna) som jeg har vært en god del sammen med... Hun har termin noen få dager etter meg!!! Det kan bli veldig, veldig koselig for hun er så trivelig!!!! Så vi skulle møtes på føden og kara svimslåtte på gangen mente hun!!
Vingedama Skrevet 10. januar 2007 #1342 Skrevet 10. januar 2007 Så artig! Trilletreffen er altså allerede etablert? Hvordan er formen eller? Juni kan bli enten full trope eller iskald Lenge siden St.hans har vært noe å skryte av, men.. Blir sikkert DEN varme sommeren i år Skulle ikke forundre meg....
smile Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #1343 Skrevet 10. januar 2007 Blir nok litt trilletreff ja;) Har gått en del tur sammen før også vi men da var det bare hennes trille Ja det er vanskelig å si hvordan juni blir men sommeren i fjor var jo helt fantastisk!! Så det skal vel litt til at den blir sånn i år.... Formen min er helt grei. Sliter jo med bekkenet og det blir nok bare sånn men ellers er det topp!! ***** Nå har jeg rydda bort all julepynt, tørket støv og limt engelen som kattungen raserte. Fortsatt litt rot som står etter ommøbleringa på stua men den er renere enn den var til jul iallefall! Nå skal jeg lage middag!
smile Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #1344 Skrevet 10. januar 2007 Nå ble det så bra i stua!! Rent og ryddig og nesten våren! Har kjøpt inn masse primula og kastet halvdaue julestjerner. er så fornøyd!!! Spiste litt søtt isted og da ble det liv i magen!! Snodige greier!!! Det har skjedd flere ganger!
Kakao Skrevet 10. januar 2007 #1345 Skrevet 10. januar 2007 men det er så kjedelig når alle kommenterer det samme. Så utrolig bra du tok igjen på kameraten din Det hadde aldri jeg klart!!! Pingle vettu! ←Hehe, du skulle prøvd en gang, hvis noen prøver seg i litt smånedlatende tone om hvor stor du har blitt. Hihi, de blir så paffe! Merkelig, daførst skjønner de hva de egentlig har sagt.. Ikke normalt å gå rundt å kommentere størrelsen til folk, vel? Synes du er så flink til strikking og sånt. Har startet opp på skolen igjen nå, jeg, så foreløpig har jeg mer enn nok med å få meg nok søvn og sånt. Småsover fortsatt mye på sofaen, selv om det er 2.trimester.
smile Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #1346 Skrevet 10. januar 2007 (endret) Nei det er jo ikke pent, men jeg blir så paff når det skjer så jeg har ingen lur kommentar da! Strikkinga er bare kos! Har lyst til å strikke mer etterpå men vet ikke hva. Sokker er jo gjort på et blunk men bør vel få til to-tre par av det også tenker jeg. Jeg har blitt mer trøtt igjen nå i det siste... Men jeg har jo tid til å sove så søvn får jeg vel egentlig mer enn nok av. Har du noe slekt som vil strikke til deg eller? edit:trykkleifer Endret 10. januar 2007 av smile
smile Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #1347 Skrevet 10. januar 2007 Lurer på om jeg skal komme meg i seng i normal tid i kveld.... Da bør det skje snart!!!! Har vært fæl til å snu døgnet, men det er kos også da! Sammen med mannen
smile Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #1350 Skrevet 11. januar 2007 Ja det kan du trygt si jeg har gjort. Nå har jeg spist frokost, dusjet og satt på en vaskemaskin. Nå skal jeg sette en brøddeig før jeg tar en snartur på butikken.
Petra Prøvedokke Skrevet 11. januar 2007 #1351 Skrevet 11. januar 2007 baker du et par brød for meg også??
smile Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #1352 Skrevet 11. januar 2007 I morra er jeg halvveis!!!! litt på forhånd også!!!
smile Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #1353 Skrevet 11. januar 2007 baker du et par brød for meg også?? ← Nja, det kan jeg jo, må bare kjøpr litt mer mel da! Men det går i grovbrød altså!!!
Daria Skrevet 11. januar 2007 #1354 Skrevet 11. januar 2007 I morra er jeg halvveis!!!! litt på forhånd også!!! ← Allerede? Synes det går fort...
smile Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #1355 Skrevet 11. januar 2007 Allerede? Synes det går fort... ← Ja allerede!!..... Så da havner jeg på tjuetallet! Av og til synes jeg det går fort og av og til føles det som en evighet til!!! Gleder meg jo sånn!
iss Skrevet 11. januar 2007 #1356 Skrevet 11. januar 2007 Du er nøyaktig en uke bak meg Grattis med halvveis!!! Går unna dette her!!
Petra Prøvedokke Skrevet 11. januar 2007 #1357 Skrevet 11. januar 2007 Nja, det kan jeg jo, må bare kjøpr litt mer mel da! Men det går i grovbrød altså!!! ← supert!! grovbrød er best
Frida Frosk Skrevet 11. januar 2007 #1359 Skrevet 11. januar 2007 Så flink du har vært i dag. Jeg er også mye trøttere nå, men da er det kanskje ikke så unormalt da. Trodde det bare var meg som var litt rar jeg...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå