Gå til innhold

Dagboka mi vel!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Man skal vel kanskje ikke kommentere magen uansett om den er liten eller veeeeelig stor ;) "Er du sikker på at det ikke er tvillinger" er ikke så mye bedre...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så deilig med ny seng!

En god seng har vært alfa og omega for meg i dette svangerskapet, hvertfall! :Nikke:

Hvordan er formen din idag?

:klem:

Skrevet
Innom med en  :klem: . Ble så sambo og jeg stakk på en ukes impulstur til Sverige etter nyttår. Greit å gjøre nå. Senere blir det nok atskillig mer planlegging som må til.  :ler:

Håper alt står bra til!  :klem:

Så kjekt å se deg igjen!!! :klem: Ja det e rlurt å benytte seg av friheten nå!!! ;)

Innom en liten tur :klem:

:klem: Hyggelig det!

:hoppe: for at du har et fantastisk liv inni deg!!! :-D

:danse: Ja det er fantastisk!

Gleder meg til å se magebilde :)  Fikk ikke du mage ganske tidlig også, innbiller meg det... Gleder meg til jeg kan begynne å vise fram min jeg også, sambo synes det er litt vittig at jeg går og gleder meg til å bli feit :ler:  Disse mannfolka, det er ikke alt de skjønner. Håper det var koselig med jentekveld, det hører med det innimellom.

Ha en fin dag :klem:

Jo jeg fikk mage i uke 12. Men den har forandret seg litt. Nå er den jo hard og mer form på den. ;) Jeg elsker jo å vise magen og nå kommenterer alle den for det er ingen tvil, t.o.m butikkdama kommenterte den :hoppe:

Feit er kanskje ikk riktige ordet :ler:

Ja, er det ikke rart... Fikk akkurat høre at jeg bare så ut som jeg hadde spist litt godt i det siste! Ikke noe gravidemage, nei... Uhhh  :tristbla: 

Synes kanskje veksten har stagnert litt 

16+4

Gled deg til de kommenterer det!! Det er veldig gøy, og nå begynner en del å skal ta på den :overrasket: Litt rart.... Veksten min også har gått litt i rykk og napp men allikvel vokser den stadig ser jeg!

"Du ser ikke gravid ut, bare litt småfeit liksom"....sto som 1 av 10 ting man haaater å høre i svangerskapet i boka til sambo :ler:

Huff, det er skikkelig dårlig kommentar. Da får de heller bra tenke det og ha det inni seg :ler:

Skrevet
Man skal vel kanskje ikke kommentere magen uansett om den er liten eller veeeeelig stor  ;) "Er du sikker på at det ikke er tvillinger" er ikke så mye bedre...

Åhhhh-har fått den kommentaren mange ganger men nå har jeg vært på UL 3 ganger og føler meg veldig rolig ovenfor det, hvis ikke hadde jeg nok lurt litt selv og blitt enda mer redd når noen kommenterer det.

Så deilig med ny seng!

En god seng har vært alfa og omega for meg i dette svangerskapet, hvertfall! :Nikke:

Hvordan er formen din idag?

Ny seng blir nok kjempebra!!!! Og nytt soverom samtidig! ;)

Formen har vært helt på topp i et par dager nå men i dag er jeg litt verre igjen. Har nok anstrengt meg litt fordi jeg har vært såpass bra. Gikk jo t.o.m. noen timer på salg på lørdag!!! :danse: Men alt i alt har jeg det bedre enn jeg har hatt på lenge, og det er godt. Det er jo kun bekkenløsningen som plager meg, ellers merker jeg ikke noe, bare at den lille sparker da! :hjerter_rundt:

I dag fikk jeg bestilt meg enda mer behandling hos fysio. Skal begynne med bassengtrening. Så hadde de fått en avbestilling så jeg får komme allerede i morgen. Det blir spennende.... SKal prøve badedrakten etterpå men er redd den en vond å få på... Da må jeg prøve bikinien da... :ler: Blir meg et syn!!! :ler:

Nå skal jeg sleng emeg på sofaen. Har vært innom jobben i dag og ble der litt lenge så jeg er litt sliten og fingrene mine hovna opp med en gang... :forvirret:

Skrevet

Du jobber vel ikke mens du er sykemeldt vel? :fy_fy:;)

Bassengtrening blir sikkert bra -og badedrakter er vel ganske så tøyelige? ;)

Skrevet

Lindex har evt badedrakter som hang sammen med mammaklærne, så antar de er med ferdig mage. Kan bli et syn hvis det er de eneste badedraktene folk kommer med på bassengtrening :)

Skrevet

Forsiktig med å gå på jobb, smile. Du er sykemeldt for en grunn, vet du. Viktig å ta vare på seg selv, for det er ingen andre som gjør det. :klem:

Skrevet

Hei vennen. Håper du har en fin og avslappende kveld. :)

Kos deg på bassengtrening i morgen. :klem:

Skrevet

Så hyggelig dere holder liv i dagboka mi!!! :hoppe: Har ikke vært så mye på kg som jeg var... Kanskje lurt??? :klø:

Du jobber vel ikke mens du er sykemeldt vel? :fy_fy:  ;)

Bassengtrening blir sikkert bra -og badedrakter er vel ganske så tøyelige?  ;)

Neida, jeg jobber ikke men måtte innom med skattekort og sykemelding. SÅ er det jo hyggelig å hilse på også da. Så ryddet jeg litt på arbeidsplassen min for nå har de endelig fått en vikar.

Prøvde badedrakten ja... Tøyelig er den nok men det strammet jo sånn på skuldrene at jeg det var helt grusomt så det ble bikini ;) Funket bra det!

Lindex har evt badedrakter som hang sammen med mammaklærne, så antar de er med ferdig mage. Kan bli et syn hvis det er de eneste badedraktene folk kommer med på bassengtrening  :)

SÅ lenge jeg får på meg bikinien tar jeg den. Er alene store deler av tiden så da er det vel det samme tenker jeg... Kunne vært komisk om det var ei gruppe med samme badedrakt ja :ler:

Forsiktig med å gå på jobb, smile. Du er sykemeldt for en grunn, vet du. Viktig å ta vare på seg selv, for det er ingen andre som gjør det. :klem:

Sant! Var innom i dag også for å informere vikar. Han dro 3 minutt før jeg kom slev om det var avtalt!!! :sur:

Hei vennen. Håper du har en fin og avslappende kveld.  :)

Kos deg på bassengtrening i morgen.  :klem:

Takk! Det var veldig behagelig det!!

:kose:

:kyss:

Skrevet

Nå har jeg fartet veldig disse dagene og nå skjønner jeg hvorfor jeg er sykemeldt.... Er dønn sliten og drøtt!!! :Gjesp:

Uvant å måtte ha vekkerklokke på om morran :ler:

Behandlinga i dag var deilig der og da men vondt i kveld igjen :forvirret: Fikk varmeputer og massasje så basseng til slutt. Merker at jeg tåler lite ja.... Så måtte jeg på butikken før jeg dro hjem og jeg hater å både trille handlevogn og bære ut maten (selv om jeg triller vogna til bilen) .... Jeg må bli flinkere til å planlegge innkjøp så både jeg og mannen kan dra sammen. Er så lett å bare stikke innom butikken fordi jeg har glemt melk også kaster jeg alt mulig anna rart i vogna samtidig....

I kveld skal jeg slappe av med kg og strikking ;) SKulle egentlig ha invitert ei på kaffe men jeg tror ikke jeg orker... Kanskje lunsj i morra istedet?? Så må jeg jo få knekket pepperkakehuset snart!!! Men det er jo så fint... Skal jeg gjemme det i en eske til neste år??? :ler:

Skrevet

:vinke: Bare innom for aa oppdatere meg litt! ;) Ikke slit deg ut, strikking hoeres smart ut (jeg blir sliten av det ogsaa jeg noen ganger, men det er nok fordi jeg ikke sitter i en bra stilling).

Skrevet

Så hyggelig Hollie Hobbie!!! :kose:

Nei nå skal jeg ta det med ro noen dager og det blir godt. Har ikke så mange planer fremover, men første plan er å sette på poteter til middag! ;)

Skrevet

Jeg misunner dere som liker håndarbeid. Jeg har aldri interessert meg for det, og kommer nok aldri til å gjøre det heller. Men så ser det jo litt koselig ut også. :ler:

Skrevet

Har kopiert en liste jeg har savnet fra Frida Frosk:

Første trimester

1-4 uker = 1mnd

5-9 uker = 2mnd

10- 13 uker = 3mnd

Andre trimester

14-18 uker = 4mnd

19-22 uker = 5mnd

23-27 uker = 6mnd

Tredje trimester

28-31 uker = 7mnd

32-36 uker = 8mnd

37-40 uker = 9mnd

Skrevet
Jeg misunner dere som liker håndarbeid. Jeg har aldri interessert meg for det, og kommer nok aldri til å gjøre det heller. Men så ser det jo litt koselig ut også. :ler:

Det er veldig koselig!!! :danse:

Det som er skummelt er at jeg blir helt hekta når jeg starter, klarer ikke å legge det fra meg!

Skrevet

Men det er da ikke verdens undergang at du ikke klarer å legge det fra deg? Tenk så mye fint det kan bli ut av det! :tommel:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...