Gå til innhold

Dagboka mi vel!

Fremhevede innlegg

Skrevet

19 uker allerede! Dette går jammen unna :)

:klem:

Videoannonse
Annonse
Gjest *kosejoker*
Skrevet

:vinke:

Her er det lenge siden jeg har vært innom :sjenert: Unnskyld. Håper alt står bra til :klem:

Skrevet

Her forsvant ukeskiftmarkeringene i og med at de plutselig ble usikre på termin. En uke siden UL, og da trodde jeg at jeg var 19 uker, men jordmor sa max 17, så får vente og se ved neste UL...

Håper du koste deg med pizza og mannebesøk.

Ha en fin helg. :klem:

Skrevet
19 uker allerede! Dette går jammen unna :)

Det går veldig fort unna og magen vokser fra uke til uke, helt sykt!!

:vinke:

Her er det lenge siden jeg har vært innom :sjenert: Unnskyld. Håper alt står bra til :klem:

Ekstra koselig når du først stikker innom da vettu :klem:

Bra med oss ;)

Her forsvant ukeskiftmarkeringene i og med at de plutselig ble usikre på termin. En uke siden UL, og da trodde jeg at jeg var 19 uker, men jordmor sa max 17, så får vente og se ved neste UL...

Håper du koste deg med pizza og mannebesøk.

Ha en fin helg.  :klem:

Var kjekt i går ja. Rolig! Blir spennende å høre din nye termin ja. De må vel gå utifra andre mål nå når det er to for de er vel litt mindre i gjenomsnitt enn om det hadde vært en der. Egentlig teit at de flytter min termin to dager, for det var visst viktig for de??? Jaja, håper ikke jeg går så mye over allikevel jeg.

I dag har vi vært på shopping!!! Og vi har kjøpt oss seng!!!! :hoppe: I den blir det nok mye kos for den var såååååååå god!!! :kline:

Ble en Jensen kontinetal. Først fikk vi 40% på senga fordi det var salg, så fikk vi nedsatt 4000,- fordi vi valgte grått stoff istedet for blåt (eller omvendt.. husker ikke) fordi det stoffet var gammel modell men helt likt fjærsystem. Er så utrolig fornøyd!!! Mannen blir nok ferdig med å male det nye soverommet vårt så får vi vel senga om 3 ukers tid. Gleder meg!!!!

Etterpå gikk jeg med ei venninne på salg. Fant bare en slags ullvest, men den var pen. Vanskelig å finne noe i vanlige klær. Kjøpte også to flasker alkohlfri vin. Verdt å prøve for i kveld skal jeg på jentekveld. :smile:

Til slutt satt vi lenge på cafè og prata. Det var veldig hyggelig!

Magen vokser noe enormt om dagen. Nå spør folk rett ut men det er ikke så rart for det er liten tvil :ler: Har lett litt etter ytterjakke men det er håpløst. Vil ikke gå i en XL selv om magen er stor. Det er ubehagelig å få igjen de andre jakkene nå. Men med den milde vinteren her går det kanskje uten også???

Skrevet
:sjarmor: Er vel på tide å ta det igjen ja, sleit sånn med å få lagt ut sist men jeg kan spørre en moderator kanskje....
Gjest gjesta
Skrevet
:sjarmor: Er vel på tide å ta det igjen ja, sleit sånn med å få lagt ut sist men jeg kan spørre en moderator kanskje....

:Nikke:

Vimse skal fikse det *Lamadama bestemmer*

Skrevet
:klappe: Ja jeg må bare få ut fingeren... Treige meg, men det er jo litt av meg da. :ler:
Skrevet

Det kan være at bilde er for stort i forholdt til hva vi tilatter, eller at du har brukt opp plassen din. Dersom det er tilfelle bare ta kontakt med en av oss så sletter vi litt for deg :)

Skrevet

Ja tror det stod at jeg har brukt opp plassen selv om jeg tror jeg bare har ett bilde der, du kan gjerne bare slette det er du snill :kose:

Skrevet

Dersom bilde er stort så fyller man fort opp plassen sin.

Nå er i allefall bilde ditt slettet og du kan legge inn et nytt :)

Skrevet

Tusen takk Pasha!!!! :kose: Spørs om det var stort ja. Skal se om jeg får det mindre neste gang...er ikke så god på dette men..

Da skal jeg se om jeg får tatt et nytt magebilde de første dagene. I dag har je gnok ikke tid. Er bedt bort på middag og jeg er nødt til å fikse en del ting først... Burde egnetlig gjort det for lenge siden. Kjedelig med ting som jeg bare utsetter....

Var kjempehyggelig i går. Lenge siden jeg har hatt bare jentekveld så det gjorde godt for lattermusklene og skravlehullet. :ler:

Skrevet

Gratulerer med ny seng!

Og jentekvelder trenger man innimellom. Det er hyggelig å ha med disse mennene også, men veldig greit uten dem en gang i mellom og :)

Skrevet

Takk!! Gleder meg sånn til å få den!! :hoppe: Og samtidig nytt soverom!!! Må nok ut og kjøpe lamper og gardiner en dag ;)

Jentekvelder tror jeg er veldig sunt innimellom!

Nå ligger kattungen på fanget mitt og sover og maler... Den er jo så søt!!! Ute er det hvitt og knallblå himmel. Jeg har fått gjort det meste jeg har grudd meg lenge til å gjøre, og faktisk var det ikke så ille.... Typisk! Men nå må jeg få på meg klær, sitter her i pysjen :ler:

Skrevet

Innom med en :klem: . Ble så sambo og jeg stakk på en ukes impulstur til Sverige etter nyttår. Greit å gjøre nå. Senere blir det nok atskillig mer planlegging som må til. :ler:

Håper alt står bra til! :klem:

Skrevet

Gleder meg til å se magebilde :) Fikk ikke du mage ganske tidlig også, innbiller meg det... Gleder meg til jeg kan begynne å vise fram min jeg også, sambo synes det er litt vittig at jeg går og gleder meg til å bli feit :ler: Disse mannfolka, det er ikke alt de skjønner. Håper det var koselig med jentekveld, det hører med det innimellom.

Ha en fin dag :klem:

Skrevet

Ja, er det ikke rart... Fikk akkurat høre at jeg bare så ut som jeg hadde spist litt godt i det siste! Ikke noe gravidemage, nei... Uhhh :tristbla::grine::sur:

Synes kanskje veksten har stagnert litt :grine::ler:

16+4

Skrevet

"Du ser ikke gravid ut, bare litt småfeit liksom"....sto som 1 av 10 ting man haaater å høre i svangerskapet i boka til sambo :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...