smile Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #1261 Skrevet 4. januar 2007 utrolig hva 7 åringer får med seg.. Har en tanteunge på 8 år som driver og strikker for tiden.. Han strikker sitteunderlag som skal toves når det er ferdig... Det er rart hva de får til når viljestyrken er på plass.. ← Ja det er helt utrolig! Når det toves kan det jo bli kjempefint for da jevnes jo ujenhetene ut. Kjempebra forklart.... Si ikke det -bred dataerfaring er da viktig? ← bred.....??? Iallefall dataerfaring
Frida Frosk Skrevet 4. januar 2007 #1262 Skrevet 4. januar 2007 Uff ja, det er jo lenge å være sykmeldt. Men du får tenke på at det er aller viktigst å ta vare på deg selv nå, også har du jo verdens fineste premie å se fram til.
smile Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #1263 Skrevet 4. januar 2007 Ja det blir herlig!! Så er vi jo så og si halveis nå da!!!
smile Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #1264 Skrevet 4. januar 2007 Ser på salget på senger.... Tror vi har bestemt oss men må dra og prøveligge de selv om jeg har prøvd den før. Blir nok en Jensen.
Kylling Skrevet 5. januar 2007 #1265 Skrevet 5. januar 2007 Vi ønsker oss også ny seng! Men etter vi var i London og lå på steinharde madrasser, så har vi egentlig funnet ut at senga vår kanskje ikke er så verst likevel. Hehe.. Å studere litt mens man likevel er hjemme høres ikke dumt ut. Da har du iallfall noe å drive på med, og dagene går kanskje fortere? Ha en fin dag, snuppa!
Kylling Skrevet 5. januar 2007 #1266 Skrevet 5. januar 2007 Forresten; jeg har bestemt meg for å tviholde på min verdensromjulekylling en stund til. Ikke fordi jeg er så veldig julete, men fordi jeg liker verdensromjulekyllinger.
smile Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #1267 Skrevet 5. januar 2007 Det er bra Kylling!! Tvihold du!!! Jeg støtter deg!! Nå skal jeg til behandling, blir sikkert godt......etterpå....
Petra Prøvedokke Skrevet 5. januar 2007 #1268 Skrevet 5. januar 2007 hei hå, smile kjente deg nesten ikke igjen med den nye avataren! du får ta vare på deg selv, svangerskapsforgiftning er ikke noe å tøyse med!
smile Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #1269 Skrevet 5. januar 2007 Hei Petra P Jeg må fornye meg iblandt vettu Ja nå er det late dager og det passer vel bra til forebygging av svangerskapsforgiftning?
smile Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #1270 Skrevet 5. januar 2007 19 uker I dag har jeg vært på salg og kjøpt to bodyer og en knalltøff brun vest. Alt til en Er jo så overbevist om at det er en gutt så jeg styrer tvert bort til guttehylla. Kommer til å få sjokk hvis det er ei jente! Har sløvet på sofaen nå. Godt, men det er rart det søvnbehovet mitt. Det tar liksom ingen ende.... Gikk bra på trening i dag men det finnes ikke godt når jeg er der. Noen av de andre pasientene hadde visst sagt at dette var verre enn å føde. Da burde det jo gå greit selv om det er sykt vondt..... Nå skal jeg finne strikkinga mi før jeg tar meg en liten tur til ei venninne. Kattungen velta akkurat ned den peneste engelen min i gulvet.... Kanskje jeg får limt den....
Burpen Skrevet 5. januar 2007 #1272 Skrevet 5. januar 2007 (endret) for 19 uker Høres litt skummelt ut med (mulig) svangerskapsforgiftning... Godt du blir fulgt nøye, hvertfall! Kan jo bli kjedelig å gå hjemme så lenge, men så lenge men har noe å bedrive tiden med, så går det jo greit Jeg har vært sykemeldt fra deltidsjobben (det blir jo ikke akkurat det samme...) siden september, og priser meg lykkelig for at jeg har hatt studiene, for ellers hadde det blitt kjett! ...selvom jeg helt sikkert hadde klart å fylle tida mer kjekkere ting enn pensumbøker Det er så masse tøffe klær til gutter for tida, syns jeg! Håper det holder seg til vi en gang (forhåpentligvis) skal ha en gutt! Kjenner meg igjen det der med søvnbehov... Håper du får en fin helg, smile! Endret 5. januar 2007 av Burpen
Catus Skrevet 5. januar 2007 #1273 Skrevet 5. januar 2007 Herreli, er det virkelig 19 uker allerede? Jeg blir visst like overrasket hver gang det er et nytt ukesskifte. Klarer liksom ikke henge helt med i svingene! Så kjedelig med den engelen da. Sånn er det med sånne søte små turbopuser, det vet jeg også alt om. Men forhåpentligvis får du til å lime engelen.
smile Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #1275 Skrevet 5. januar 2007 for 19 uker Høres litt skummelt ut med (mulig) svangerskapsforgiftning... Godt du blir fulgt nøye, hvertfall! Kan jo bli kjedelig å gå hjemme så lenge, men så lenge men har noe å bedrive tiden med, så går det jo greit Jeg har vært sykemeldt fra deltidsjobben (det blir jo ikke akkurat det samme...) siden september, og priser meg lykkelig for at jeg har hatt studiene, for ellers hadde det blitt kjett! ...selvom jeg helt sikkert hadde klart å fylle tida mer kjekkere ting enn pensumbøker Det er så masse tøffe klær til gutter for tida, syns jeg! Håper det holder seg til vi en gang (forhåpentligvis) skal ha en gutt! Kjenner meg igjen det der med søvnbehov... Håper du får en fin helg, smile! ← Jeg har ikke svangerskapsforgiftning altså men de passer litt ekstra på siden jeg er hoven og mamma hadde det veldig alvorlig. Ja jeg har noe å bedrive tiden med. Få rikke gjort allverdens i forhold til bekkenløsningen heller men siden jeg er så trøtt hele tiden så bare sover jeg jo når det passer meg. Gutteklærne kommer sikkert bare til å bli tøffere og tøfftere. Finnes jo utrolig mye pent i jenteklær også da!!! God helg til deg også!!! Herreli, er det virkelig 19 uker allerede? Jeg blir visst like overrasket hver gang det er et nytt ukesskifte. Klarer liksom ikke henge helt med i svingene! Så kjedelig med den engelen da. Sånn er det med sånne søte små turbopuser, det vet jeg også alt om. Men forhåpentligvis får du til å lime engelen. ← Tror jeg er like overrasket selv...Det går svinfort ja!!! Og fortere går det vel, forhåpentligvis! Ja jeg klarer jo ikke å bli sinna på pusen heller, må bare gni den inntil meg og gi en en kos istedet snart halvveis du og jo! ←
smile Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #1276 Skrevet 5. januar 2007 Orket ikke dra bort jeg. Ble så sent så fikk jeg litt hodepine. Mannen er ute en liten tur men kommer snart inn her med en skokk med mannfolk... og pizza Og ute SNØR det!!!!
Gjest marthepia Skrevet 5. januar 2007 #1277 Skrevet 5. januar 2007 Det snør det snør her også!! Kanskje vi får vinter likevel? Nesten så en håper det.. Har ikke noe å si for meg..men kulda kunne jeg klart meg uten
Gjest marthepia Skrevet 5. januar 2007 #1278 Skrevet 5. januar 2007 Det snør det snør her også!! Kanskje vi får vinter likevel? Nesten så en håper det.. Har ikke noe å si for meg..men kulda kunne jeg klart meg uten Kos deg i kveld med alle mannfolka
Frida Frosk Skrevet 5. januar 2007 #1279 Skrevet 5. januar 2007 Hurra for 19 uker! Skulle egentlig hoppet for 19 uker i dag jeg også, men etter UL ble terminen min framskyndet litt så jeg ble snytt for 19-ukersmarkeringen. Men på mandag er jeg 20 uker, så får hoppe litt ekstra da.
smile Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #1280 Skrevet 5. januar 2007 Det snør det snør her også!! Kanskje vi får vinter likevel? Nesten så en håper det.. Har ikke noe å si for meg..men kulda kunne jeg klart meg uten Kos deg i kveld med alle mannfolka ← Nei kulde er helt greit for da blir alt så mye renere. Slipper sørpe og dritt! Har kosa meg med mannfolk og pizza nå ja!!! Gutta kan ikke nekte for at de ikke snakker om sex altså Hurra for 19 uker! Skulle egentlig hoppet for 19 uker i dag jeg også, men etter UL ble terminen min framskyndet litt så jeg ble snytt for 19-ukersmarkeringen. Men på mandag er jeg 20 uker, så får hoppe litt ekstra da. ← Er jo enda bedre å for 20 uker da!! Jeg har vel fått din gamle termin jeg da Min ble flyttet 2 dager fram i tid, ikke så mye at det gjør noe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå