iss Skrevet 3. januar 2007 #1241 Skrevet 3. januar 2007 Jo det er kjempegøy! Gleder meg til sambo kan kjenne!
smile Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #1242 Skrevet 3. januar 2007 Ja det gjør jeg også. Han mente han kjente her en dag i jula men det var så lite. Men det blir vel ikke så lenge til det blir mer tenker jeg
Frida Frosk Skrevet 3. januar 2007 #1244 Skrevet 3. januar 2007 Ja, tror Froskemannen føler seg litt snurt når jeg begeistret utbryter at: "Nå boblet det skikkelig!" Også skal han prøve å kjenne og da bobler det ikke mer i det hele tatt.
Vingedama Skrevet 3. januar 2007 #1245 Skrevet 3. januar 2007 Snart så kjenner du "en liten fuglunge som flakser med vingen" Leste det et sted...
smile Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #1247 Skrevet 4. januar 2007 Nå har jeg kommet meg hjem. Stod opp tidlig i dag, så tidlig at jeg nesten ikke hadde trengt å legge meg Men har sovet litt i dag på dagen. Nå har jeg vært hos legen. Alt vel med den lille og godt å høre hjertet slå! Er sykemeldt framover og mest sannsynlig ut svangerskapet. De er redd for svangerskapsforgiftning så jeg skal ofte til kontroll. Trygt det synes jeg. Nå er det middagstid, er skrubbsulten!!! (selv om jeg nå har gått opp 10 kg.... )
Frida Frosk Skrevet 4. januar 2007 #1248 Skrevet 4. januar 2007 Er du sulten, så er det da bare å spise. De kiloene går nok kjapt av igjen når du begynner å amme skal du se. Så ikke uroe deg for det. Kjedelig å være sykmeldt da, men godt du blir fulgt nøye opp hvertfall.
smile Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #1249 Skrevet 4. januar 2007 Nja... kiloene... Legen også mente det ikke var noe farlig siden jeg ikke er kraftig fra før, heldigvis, men de ville sjekke litt ekstra nå neste gang. Jeg spiser når jeg er sulten ja men nå har jeg bestemt meg for å skjerpe sukkerinntaket, skal ikke så mye skjerpings til for at det hjelper etter denne jula her... Fikk et lite støkk i meg i sted da jeg sa til mannen at nå skal jeg gå sykemeldt helt til lille trille kommer ut... Begynner å bli alvor dette Har faktisk meldt meg på studier, etterutdanning. Tenker at jeg kan lese litt mens jeg går hjemme. (nettbasert) Såpass strukturert bør jeg være. Er 2 andre fra jobben som også kaster seg på så da er vi flere. Er eksamen rundt termin men hvis jeg får gjort det andre lille obligatoriske blir det lettere å bare ta eksamen senere. Og hvem vet, kanskje jeg får tatt den også?? Er tilsammen 20 studiepoeng så det er ikke så mye, men håper på å ta flere sånne små fag så jeg snart får mere lønn og blir mere ettertraktet. Nå drikker jeg caffe latte som jeg har laget meg selv.
smile Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #1250 Skrevet 4. januar 2007 (endret) På tide å bytte avatar kanskje??? Jeg som elsker jul og gjerne vil tviholde på den.... Endret 4. januar 2007 av smile
smile Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #1252 Skrevet 4. januar 2007 (endret) jula varer jo helt til påske... ← :hoppe: Jepp!!!! Iallefall nesten, da får vel til og med jeg nok Endret 4. januar 2007 av smile
Vannmelon Skrevet 4. januar 2007 #1253 Skrevet 4. januar 2007 jula varer jo helt til påske... ← Nei, det er ikke sant, for der imellom kommer faste... Godt at du blir fulgt godt opp. Blir vel sykemeldt om ikke alt for mange uker jeg og, tenker jeg, så da kan vi sitte og slarve på nett hele dagen, skulle vi kjede oss
smile Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #1254 Skrevet 4. januar 2007 Nei, det er ikke sant, for der imellom kommer faste... ← Godt at du blir fulgt godt opp. Blir vel sykemeldt om ikke alt for mange uker jeg og, tenker jeg, så da kan vi sitte og slarve på nett hele dagen, skulle vi kjede oss ← Ja veldig godt å bli fulgt opp. Føler meg mye roligere nå Godt det blir flere å slarve med Jeg har koblet av fra kg i noen dager nå og har strikket litt istedet, det har resultert i at selve bolen(?)/genseren er nesten ferdig og den ene armen er godt i gang. Enkelt mønster da men.... Gøy å lage litt selv også!
Gjest uri Skrevet 4. januar 2007 #1255 Skrevet 4. januar 2007 Flink du er å strikke da Jeg beundrer virkelig dem som får det til.. For meg er det like umulig som det er å få bilen til å fly.
Daria Skrevet 4. januar 2007 #1256 Skrevet 4. januar 2007 Godt du får sikkelig oppfølging Lykke til med studier, kjekt å ha noe å drive med mens du går sykemeldt (selv om KG egentlig skulle være nok... )
smile Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #1257 Skrevet 4. januar 2007 Er ikke så vanskelig skjønner du!!! Min nevø på 5 skulle hjelpe meg med å strikke for vi måtte skyndte oss så vi rakk å bli ferdig til babyen kom. Også måtte han lære å strikke for han skulle bli god på alt for å tjene masse penger! Gutten som har skjønt det!!! Forresten fikk jeg også høre fra en annen slektning på 7 år at jeg var sexy! Han bråreiste seg opp av sofaen, slo ut med armene og sa at " du er sexy" Jeg lo så jeg grein
smile Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #1258 Skrevet 4. januar 2007 Godt du får sikkelig oppfølging Lykke til med studier, kjekt å ha noe å drive med mens du går sykemeldt (selv om KG egentlig skulle være nok... ) ← Kg kan være nok men jeg får vel neppe mere lønn av det??? :klø:
Gjest uri Skrevet 4. januar 2007 #1259 Skrevet 4. januar 2007 utrolig hva 7 åringer får med seg.. Har en tanteunge på 8 år som driver og strikker for tiden.. Han strikker sitteunderlag som skal toves når det er ferdig... Det er rart hva de får til når viljestyrken er på plass..
Daria Skrevet 4. januar 2007 #1260 Skrevet 4. januar 2007 Kg kan være nok men jeg får vel neppe mere lønn av det??? :klø: ← Si ikke det -bred dataerfaring er da viktig?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå