smile Skrevet 29. desember 2006 Forfatter #1221 Skrevet 29. desember 2006 18 uker! Godt formen er litt bedre ← Bra formen din er blitt bedre. Du får ta vare på deg selv. ← Godt å kjenne det går rette veien ja! Jeg prøver å ta vare på meg sev så har jeg en snill mann! Snille mannen ← :hoppe: Nei, stakkars smilen, da... Håper du blir fort bedre. Bra mannen din tar godt vare på deg. Høres koselig ut å strikke til babyen! Jeg har lyst til å strikke noe, men har ikke funnet helt rette oppskriften, enda. Har bare sett merkelige plagg foreløpig, men ikke lett så lenge, da. Så koselig med masse magesprell under gaveåpninga! Jeg har fortsatt ikke kjent noe, men sambo er hellig overbevist om at det skjer på nyttårsaften. :-D Så vi får se. God bedring!! ← Takk Veldig koselig å strikke altså!! Klarer ikke helt å legge det fra meg så je gmå nok strikke litt nå også før jeg hopper til sengs. Den lille sparker deg nok så hardt at du kjenner det snart!!! Gled deg!!! --------------- Nå er jeg kommet hjem fra vorspiel. Ikke så gøy når man ikke drikker selv... Så kjørte jeg gjengen ut og dro hjem etterpå. Angrer ikke på dette. Gøy til et visst punkt men nå begynte de å bli så i farta at jeg hang ikke helt med i humoren for å si det sånn. Så er jeg jo litt tett selv enda. Mannen kommer hjem senere i natt han også. Så nå skal jeg kose litt med dyra mine, høre på litt musikk og strikke litt før jeg legger meg.
Havfrua Skrevet 30. desember 2006 #1223 Skrevet 30. desember 2006 Så flink du er til å strikke da. Grattis med 18 uker....tenk at du snart er halvveis!!
smile Skrevet 30. desember 2006 Forfatter #1224 Skrevet 30. desember 2006 God natt, vennen. ← Flere som er oppe så sent ja!!! Så flink du er til å strikke da. Grattis med 18 uker....tenk at du snart er halvveis!! ← Snart halvveis ja Når det først vippet over 12 uker raste bare ukene avgårde jo!!!!
smile Skrevet 30. desember 2006 Forfatter #1225 Skrevet 30. desember 2006 I dag har jeg tatt en skikkelig ryddesjau her, blir litt fort rotete når man har det litt trangt og i tillegg fått masse julegaver. Har også kastet noen juleblomster som var avblomstret. Det passet perfekt siden vi reiser hjem i morra til foreldrene mine. Derfor har jeg vasket masse klær og lagt sammen litt. Gleder meg veldig til å møte familien min også!!! I kveld skal vi ha kaffegjester her, må få hjelp til å spise opp småkaker så ikke jeg spiser opp alt alene. Mannen er ikke noe glad i det, så da blir det masse på en kakemons som meg
Petra Prøvedokke Skrevet 31. desember 2006 #1226 Skrevet 31. desember 2006 enig med deg - det er ikke like gøy med vorspiel når man ikke kan drikke selv. det er veldig hyggelig opp til et visst punkt, og når de andre begynner å bli litt vel surrete - da er det på tide å komme seg hjem håper du får et strålende nyttår, Smile!! mange
Gjest uri Skrevet 31. desember 2006 #1227 Skrevet 31. desember 2006 Happy new year og sånt... Håper du får en fin feiring i kveld Stooor
smile Skrevet 1. januar 2007 Forfatter #1230 Skrevet 1. januar 2007 GODT NYTTÅR ALLE SAMMEN!!! Er hjemme hos familien nå så jeg har ikke så stor nettilgang så dagbokrunder får jeg ta senere. Blir nok av tid da. Her nyter vi det gode liv med familien. Var oppe til 3 i natt og bare fjaset. :smile: I dag har det vært en sløv dag men det er godt. Mye snavling, må nok skjerpe inn nå.
angelou Skrevet 2. januar 2007 #1234 Skrevet 2. januar 2007 Bare innom for å se at alt står bra til, og for å si godt nytt år
smile Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #1238 Skrevet 2. januar 2007 Godt nyttår alle sammen Dere er supre altså!!!! Lamadama: er hos foreldrene mine så jeg orker ikke sitte på KG hele dagen, strikker, pjatter og spiser istedet Nå er det tid for kaffe og småkaker Alt er bra her, den lille sparker flere ganger for dag nå Synes det er herlig å være hjemme. Har gledet meg til det lenge!!!!
smile Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #1240 Skrevet 2. januar 2007 Hurra!!! :hoppe: Er det ikke gøy????
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå