smile Skrevet 27. desember 2006 Forfatter #1201 Skrevet 27. desember 2006 Hei vennen Håper alt er bra med deg ← Hei!!! Ikke så aller verst her altså. Sliter med forkjølelse men det går nok over snart!!! Hei vennen, høres ut som du koser deg i jula. Vi skal ha pinnekjøtt i dag.Gleder meg. ← Pinnekjøtt er godt altså!!! Ja jeg koser meg veldig. Er så glad i jula!!! Hei smile, gledelig jul. : ← Gledelig jul til deg også!!!
smile Skrevet 27. desember 2006 Forfatter #1202 Skrevet 27. desember 2006 I dag har jeg sjekket blodtrykk og urin og alt var helt fint! Ble litt stresset av den hovenheten jeg har i beina men det skyldes iallefall ikke svangerskapsforgiftning da. Så til alle andre forkjølte gravide, legen min sa at jeg trygt kunne bruke nesespray for voksne i perioder. Han mente det var bare tull det der med barnespray men en skal ikke bruke det over tid. Nå har jeg vært til behandling. Føler meg alltid som ny når jeg kommer ut derifra. GOdt å kjenne at det virker. Har også fått byttet den baby-julgaven vi fikk som vi hadde fra før. Byttet til et kjempesøtt babyhandkle med bjørneører og to bitteså sokker. Veldig gøy å kjøpe sånt!!! I kveld er det familieselskap med mannens familie. En skikkelig skrøne- og skravlegjeng så jeg har tenkt å legge meg på sofaen nå for å være litt uthvilt.
Vannmelon Skrevet 27. desember 2006 #1203 Skrevet 27. desember 2006 Godt at det ikke var noe svangerskapsforgiftning... Og fint at man kan bruke nesespray innimellom. Godt å vite Håper familieselskapet gikk fint. Kos deg videre i romjula.
Gjest marthepia Skrevet 27. desember 2006 #1204 Skrevet 27. desember 2006 Bra at alt gikk fint og at det ikke var svangerskapsforgiftning. Dere må kose dere i familieselskapet Det er vel kanskje ferdig nå? I mitt første svangerskap slet jeg med tett nese og brukte nasaren nesespray leeenge. Lengere enn anbefalt for å si det sånn. Men jeg klarte å slutt. Nå har jeg begynt på igjen. Har i meg litt før jeg går å legger meg. Avhengig ja. Skal ta det opp med legen min når jeg er ferdig med dette svangerskapet. Noe må gjøres. Jeg nevnte det i første svangerskap også, men hun tok det ikke alvorlig å sa at jeg burde slutte. Enklere sagt enn gjort...
smile Skrevet 28. desember 2006 Forfatter #1205 Skrevet 28. desember 2006 Bra at alt gikk fint og at det ikke var svangerskapsforgiftning. Dere må kose dere i familieselskapet Det er vel kanskje ferdig nå? I mitt første svangerskap slet jeg med tett nese og brukte nasaren nesespray leeenge. Lengere enn anbefalt for å si det sånn. Men jeg klarte å slutt. Nå har jeg begynt på igjen. Har i meg litt før jeg går å legger meg. Avhengig ja. Skal ta det opp med legen min når jeg er ferdig med dette svangerskapet. Noe må gjøres. Jeg nevnte det i første svangerskap også, men hun tok det ikke alvorlig å sa at jeg burde slutte. Enklere sagt enn gjort... ← Selskapet er over ja, det ble fort over!!! Vi skulle være snille og være der for "ungdommens" skyld for det skulle komme noen andre dit. Vi takket nei til et annet familieselskap som vi heller hadde MYE mer lyst på men av snillhet gjorde vi det sånn. For det første kom noen av de som skulle komme nesten en time forsent og for det andre .....disse berømte "ungdommene" vi skulle underholde kom ikke, og ga heller ikke beskjed. De sa de kom hvis vi kom og vi hadde gitt beskjed at vi skulle. Vi ble ganske så sure, kastet i oss ei brødskive og ringte til det andre selskapet og fortalte hvordan ståa var og dro avgårde. Ble ganske seint men det var veldig hyggelig! Nesespray ja, legen mente ikke det var så farlig og jeg har hørt om flere andre som har brukt et hver eneste dag i flere snagerskap og det har gått helt fint! Men det bete er vel å kutte ut.... Men det er ikke lett!!! Jeg er blitt bare enda mer tett. Klokka 6 i morrest fikk jeg nok og la meg på sofaen i stua. Når jeg blir tett og dårlig får jeg helt avsmak av senga og soverommet. Har alltid vært sånn når jeg er syk, i tillegg slipper jeg å holde mannen våken. Men nå synes jeg det må lette snart, har vært tett og vondt i ørene i en uke nå! I går begynte jeg å strikke en liten ulljakke til babissen!!! Strikker den i 6 mnd for 3 mnd tror jeg blir litt lite, eller dvs, den har vel forhåpentligvis ikke bruke for ullbukse og ulljakke i aug/sept..... Men en vet jo aldri. Uansett har jeg lagt opp til 6 mnd nå så kanskje jeg finner på noe annet som er mindre senere, hvis ikke er det nok en bestemor som gjør det!!! I dag ser det ut til å bli en selskapsfri dag!!! SKal bli deilig. Tenkte meg en tur på butikken, må kjøpe mer nesedråper, en kontrastfarge til jakken jeg har begynt med, tøfler og se litt på salget!!! :smile: Så få rvi se hvor lenge jeg holder ut. Da jeg var en snartur innom butikken i går ble jeg helt sjokkert, det var jo sinnsykt mye folk der!!!! HVa driver alle med??? Bytter og ser på salg??? I'm amazed!!!
smile Skrevet 28. desember 2006 Forfatter #1206 Skrevet 28. desember 2006 I følge UL-termin er det jo 18 uker i dag!!!! :hoppe: :hoppe: Gleder meg sånn til den kommer jeg!!! Tenk om jeg blir skuffet??? Jeg er jo snart halvveis!!!
Vingedama Skrevet 28. desember 2006 #1207 Skrevet 28. desember 2006 Hurra for 18 uker! Da ligger jeg nøyaktig 3 uker etter deg 15 uker i dag
Vingedama Skrevet 28. desember 2006 #1210 Skrevet 28. desember 2006 Skal du feire det litt? Jeg skal på UL på 18.ukers-dagen Kan nesten ikke vente! Skuffet blir du nok ikke, vet du...
smile Skrevet 28. desember 2006 Forfatter #1212 Skrevet 28. desember 2006 for 18 uker!!! :-D ← Skal du feire det litt? Jeg skal på UL på 18.ukers-dagen Kan nesten ikke vente! Skuffet blir du nok ikke, vet du... ← Du må bare glede deg til UL! Spesielt å se den lille og rart at det bor en sånn en inni en! Neida, jeg blir nok ikke skuffet, bare rare tanker som streifer meg! ← Mannen har laget pølser og truer i meg til middag, snilt gjort for jeg eier ikke matlyst. Så blir det litt mat på babissen i dag også.... Godt at det ikke er noen selskap i dag, måtte si nei til noen venner som ville komme. Jeg har tenkt å fortsatt ligge på sofaen, så kanskje vi skal se en film. Lenge siden vi har gjort sammen. Kjenner feberen kommer krypende også
smile Skrevet 28. desember 2006 Forfatter #1214 Skrevet 28. desember 2006 Takk, nå skal jeg krype under teppet igjen, kattungen er mer enn glad for at jeg ligger her. Den har forresten fått navn i dag: Mozart, tror jeg det blir
smile Skrevet 29. desember 2006 Forfatter #1216 Skrevet 29. desember 2006 Ja i dag er jeg mye bedre, mye takket være mannen. Han har både fått i meg mat (ikke matlyst) og fikk lagt meg tidlig på et varmt soverom, så i natt sov jeg godt!!! Var litt bedre å ha 15grader på soverommet enn -5 som vi har hatt... Har vært på behandling i dag også. Utrolig som det hjelper!
Frida Frosk Skrevet 29. desember 2006 #1218 Skrevet 29. desember 2006 Bra formen din er blitt bedre. Du får ta vare på deg selv.
Gjest gjesta Skrevet 29. desember 2006 #1219 Skrevet 29. desember 2006 Ja i dag er jeg mye bedre, mye takket være mannen. Han har både fått i meg mat (ikke matlyst) og fikk lagt meg tidlig på et varmt soverom, så i natt sov jeg godt!!! Var litt bedre å ha 15grader på soverommet enn -5 som vi har hatt... Har vært på behandling i dag også. Utrolig som det hjelper! ← Snille mannen
Kakao Skrevet 29. desember 2006 #1220 Skrevet 29. desember 2006 Nei, stakkars smilen, da... Håper du blir fort bedre. Bra mannen din tar godt vare på deg. Høres koselig ut å strikke til babyen! Jeg har lyst til å strikke noe, men har ikke funnet helt rette oppskriften, enda. Har bare sett merkelige plagg foreløpig, men ikke lett så lenge, da. Så koselig med masse magesprell under gaveåpninga! Jeg har fortsatt ikke kjent noe, men sambo er hellig overbevist om at det skjer på nyttårsaften. :-D Så vi får se. God bedring!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå