smile Skrevet 23. desember 2006 Forfatter #1181 Skrevet 23. desember 2006 Takk i lige måde uri!!!! Håper dere får en fin jul sammen uten for mye sprell fra mini
Gjest uri Skrevet 23. desember 2006 #1182 Skrevet 23. desember 2006 Hun skal låses inne på rommet i natt...
smile Skrevet 24. desember 2006 Forfatter #1183 Skrevet 24. desember 2006 Stakkar!!!! Har hun kommet løs nå da???? -og fått julestrømpa si??? Nå er vi rimelig klar her. Har laget dessert nå og skal etterhvert sette ribba i ovnen. Men først skal jeg sette opp en blomsterdekorasjon til å ha på middagsbordet. Hele familien skal jo være her til middag... Ser litt på tre nøtter til aksepott. Må ha med meg det!!! GOD JUL ALLE SAMMEN!!!!!
smile Skrevet 24. desember 2006 Forfatter #1184 Skrevet 24. desember 2006 Burde jo klare 10.000 innlegg i dag, på selveste julaften!! Okei:
smile Skrevet 25. desember 2006 Forfatter #1191 Skrevet 25. desember 2006 Det er så deilig med jul!!!!! I går hadde vi en deilig middag sammen med familie og pakkeåpning og kaffe etterpå. Vi la oss ganske tidlig. (mannen ser ut som et spøkelse, han er nok ganske sliten etter å ha blitt husfar ) I går fikk vi så mye fint!!! Før har det hendt vi har fått en del dill som vi egentlig ikke helt har visst hva vi skulle gjort noe med.... Men i år var det så mye bra!!! Fikk til og med noen garnnøster med babyull-garn og et oppskriftshefte med mye fint til babissen!!! Tenker jeg drar avgårde 3.dag og kjøper strikkepinner. Den hadde nok forøvrig aerobictime under pakkeåpninga. Var full fart og ivrig kiling av mammaen sin. Herlig!! I dag skal vi bare sløve, den beste dagen i hele året spør du meg!!! Knallvær der det også!
smile Skrevet 25. desember 2006 Forfatter #1193 Skrevet 25. desember 2006 Takk!!!! 10.000 innlegg...ganske mye skravling det....
Kylling Skrevet 25. desember 2006 #1194 Skrevet 25. desember 2006 10 000 innlegg? Din NERD! Høres ut som dere koste dere gløgg ihjel i går Ha en fin 1. juledag!
smile Skrevet 25. desember 2006 Forfatter #1195 Skrevet 25. desember 2006 10 000 innlegg? Din NERD! Jepp, men jeg er stolt av det!!! Høres ut som dere koste dere gløgg ihjel i går Ha en fin 1. juledag! ← Ja vi hadde det veldig fint i går! Nå fikk jeg forresten lyst på gløgg også... Ha en fin 1.juledag du også Nå har vi invitert oss selv inn til middag hos svigers. Hørtes ikke helt ut som om de hadde tenkt det men... :klø: VI har da vært der før 1.juledag så da ha det blitt en tradisjon. Hoster så bekkenet vrir seg. Mannen lurte på om jeg ikke trengte hostesaft da vi våkna i dag. Skjønte ikke hvorfor jeg skulle ha det jeg men... Kanskje det var han slet litt med nattesøvnen stakkar!!!! Nå har jeg prøvd den nye kenwood brødristeren. Det var den mest fancy risteren jeg har sett! Ikke noe spretting av brødskiva rundt omkring når den var ferdig heller! Blir nok en favoritt framover.
smile Skrevet 26. desember 2006 Forfatter #1196 Skrevet 26. desember 2006 Må :hoppe: :hoppe: :hoppe: litt for pia her også jeg!!!! Herlig å få to blå på julaften da!!!!! Jeg er litt sur og lei så dette var en gledelig nyhet. Er surpe forkjølet og tett. I dag når jeg stod opp var beina mine så stive... ikke så rart for de var ganske hovne. Er usikker på om jeg skal dra til helsestasjon i morra og sjekke blodtrykket. Rart å være hoven når jeg har ligget 12 timer strakt ut rett før. Mamma og søs har hatt alvorlig svangerskapsforgiftning så jeg har nok litt panikk for det... Men på torsdagen som var var jo alt bra med den lille, også fostervannet så det roer meg litt. Nå skal vi på pinnekjøtt-middag ed familien!!! Det er godt det Har ikke spist pinnekjøtt enda i år så det blir nok tidenes middag!!!!
smile Skrevet 26. desember 2006 Forfatter #1197 Skrevet 26. desember 2006 Pinnekjøtt var knall!!!!! Har ringt legevakta for beina mine, mamma ble så bekymret og ga ordre. De mente jeg kunne vente til å imorra og komme og sjekke urin og blodtrykk da. Det er ganske tidlig å få svangerskapsforgiftning da men greit å være føre var! Nå skal vi vel snart hoppe til sengs. Har blitt et sovedyr!!!! Har spist mange gode kaker i kveld. Må også kjøpe strikkepinner i morra så jeg kan begynne å strikke av ullgarnet og oppskriftshefte jeg har funnet. Alt til for lille
Vingedama Skrevet 27. desember 2006 #1198 Skrevet 27. desember 2006 Hei vennen Håper alt er bra med deg
Frida Frosk Skrevet 27. desember 2006 #1199 Skrevet 27. desember 2006 Hei vennen, høres ut som du koser deg i jula. Vi skal ha pinnekjøtt i dag.Gleder meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå