Frida Frosk Skrevet 21. desember 2006 #1161 Skrevet 21. desember 2006 Så bra at alt var fint med knøttet i magen. Og gøy å handle noe til babyen da. Jeg var og handlet gave til den lille "ste-niesen" min (barnebarnet til pappas kjæreste) i dag, og det er jo så mye fine babyklær i butikken.
smile Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #1162 Skrevet 21. desember 2006 Så bra at alt sto bra til med den lille ( ) :-D Og å shoppe babyklær da.. *pittelitt misunnelig* ← Men du kan bare shoppe du uri, skal sende deg adressa våe jeg Ja vi vil vite kjønn! Har ikke bestemt meg for den undersøkelsen enda... ← Trodde du måtte helst få avgårde den undersøkelsen før UL jeg... :klø: Men ikke bli skuffet hvis de ikke kan se kjønnet da!!! Dette er deg væl unt og vel så det ← God jul og Godt Nyttår! Oi.. spennende med hvilket kjønn det blir.. 17 uker ← God jul og godt nyttår til dere også!!! Nyt spebarnstiden da!!! *misunnelig* Godt å høre at alt var bra med den lille! Kjempespennende om du har rett i at det blir en gutt. *glede seg* ← Jeg sa at jeg tror det blir en gutt før hun begynte å sjekke, hun var også enig i at hun trodde det men det var ikke så lett å se og h*n hadde beina i kryss... Så vi får vel vente en 5 måneders tid tenker jeg Godt å høre at alt er ok med den lille gutten. Vi tror vi skal bestille oss privat 3D om noen uker. Så dumt å kjøpe inn masse i rosa, hvis det allikevel er en gutt. Men vi får tenke på det. Ønsker deg riktig god jul. Jeg har dårlig med internett i jula. ← Jordmor anbefalte oss ikke å kjøpe noe særlig med klær. "Dere får så mye at dere kommer nesten ikke til å få brukt alt" Det er sant. Ei venninne av meg fikk i juni i fjor, og med den flotte sommeren lå ungen hele tiden i en body med et teppe over og fikk ikke brukt halvparten av klærne hun fikk.... Ikke fikk hun bytta alt heller. Det viktigste er vel et lass med bodyer til å skifte med i begynnelsen tenker jeg.
smile Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #1163 Skrevet 21. desember 2006 Kjempebra at alt var perfekt med den lille! ← Ja det var godt !!! Krysser fingre for deg nå kylling!!!!! Så bra at alt var fint med knøttet i magen. Og gøy å handle noe til babyen da. Jeg var og handlet gave til den lille "ste-niesen" min (barnebarnet til pappas kjæreste) i dag, og det er jo så mye fine babyklær i butikken. ← Åhhhh-merket det var gøy med klærne nå når jeg tok de fram fra posen. La de på magen og drømte litt da Mannen bare ler av meg. "Du bare går og gleder deg sånn du" :smile: Nå har jeg pakket de bort sammen med lit annet stæsj jeg har. Fått litt sengetøy fra søs. Kommer nok godt med så slipper vi kjøpe alt nytt. Mamma ringte og sa hun villle sy eget sengetøy til oss. "Ja takk" sier vi bare!!! I kveld har jeg stekt ribbe. Mannen elsker kald ribbe på lefse... Jaja, jeg synes ikke det er like godt men. Vi har også fått så mye blomster til jul som jeg må få plassert utover, enda venter et par planter til meg på jobben.... Må nok få oss større stue. I morra er det behandling igjen. Ble så mye bedre etter sist behandling. Det var så bra!!!! Men nå må jeg sjekke svoren, lukter jul her
Vingedama Skrevet 22. desember 2006 #1164 Skrevet 22. desember 2006 Godt å høre at alt står bra til Jeg går stadig innom barneavdelingene i butikkene og drømmer meg bort, men klarer å gå ut igjen uten å ha kjøpt noe Med gubbens 3 nieser/nevøer under 3 1/2 år kan det vel hende vi ikke trenger å kjøpe så mye... Hvis jeg ikke rekker innom her før søndag: God jul
Frida Frosk Skrevet 22. desember 2006 #1165 Skrevet 22. desember 2006 Man får sikkert masse klær ja. Og et sommerbarn trenger jo ikke så mye den første tiden som en som er født på vinteren. Men det er jo så mye fint. Lykke til på behandlingen i dag, vennen.
Catus Skrevet 22. desember 2006 #1166 Skrevet 22. desember 2006 Jeg er på en god jul-runde nå, siden jeg ikke kan være sikker på om jeg kommer innom igjen før det er for sent. Så derfor: Ønsker deg og dine en riktig GOD JUL! Kose dere masse!
Frida Frosk Skrevet 22. desember 2006 #1167 Skrevet 22. desember 2006 Rekker nok ikke innom KG mer før julaften, så derfor vil jeg ønske deg en riktig god jul.
Gjest gjesta Skrevet 22. desember 2006 #1168 Skrevet 22. desember 2006 til Smile og spiren!!! Om 2 dager får jeg se -> niesa mi på 7 mnd
smile Skrevet 23. desember 2006 Forfatter #1169 Skrevet 23. desember 2006 Godt å høre at alt står bra til Jeg går stadig innom barneavdelingene i butikkene og drømmer meg bort, men klarer å gå ut igjen uten å ha kjøpt noe Med gubbens 3 nieser/nevøer under 3 1/2 år kan det vel hende vi ikke trenger å kjøpe så mye... Hvis jeg ikke rekker innom her før søndag: God jul ← GOD JUL TIL DEG OGSÅ!!!! Gøy å drømme litt da! Det er vel en del av den mentale forberedelsen tror jeg! Man får sikkert masse klær ja. Og et sommerbarn trenger jo ikke så mye den første tiden som en som er født på vinteren. Men det er jo så mye fint. Lykke til på behandlingen i dag, vennen. ← Åhhh-det er så mye fint, men det gjelder nok å styre seg. Vi får nok arvet i hauger og lass også! Jeg er på en god jul-runde nå, siden jeg ikke kan være sikker på om jeg kommer innom igjen før det er for sent. Så derfor: Ønsker deg og dine en riktig GOD JUL! Kose dere masse! ← GOD JULTIL DEG OG SAMBO OGSÅ!!! Rekker nok ikke innom KG mer før julaften, så derfor vil jeg ønske deg en riktig god jul. ← En riktig god jul til fam. Frida Frosk!!!! til Smile og spiren!!! Om 2 dager får jeg se -> niesa mi på 7 mnd ← :kyss: til herlige lamadama!!! Tenker niesa di er skjønn, det er jo en gøy alder for da følger de jo litt mer med!!!
smile Skrevet 23. desember 2006 Forfatter #1170 Skrevet 23. desember 2006 Får ikke sove.... Har så vondt i ørene at jeg nesten ikke klarer å svelge... Tror nok det er ørebetennelse. Nå har jeg fått i meg en paracet og en stor varm kopp med the med honning. Håper det hjelper litt. Vi har vært på julebord i kveld! Det var VELDIG hyggelig. Lo så jeg holdt på å tisse på meg og bekkenet har fått rista seg Godt å ha det gøy selv om jeg var den eneste som var edru, men det var nok derfor det var litt gøy. Kjenner folka så godt så når de blir litt på en snurr blir de så vittige. I morra/dag skal vi få vasket gulv og handlet inn siste rest av mat og de to siste julegavene.... Typisk at det dukker opp en eller to julegaver man har glemt, men da er det godt vi kom på det før jula virkelig starter!!!! Nå skal jeg prøve å hoppe i loppekassa igjen.... Natta!!! Eller god morgen?? :klø:
Kylling Skrevet 23. desember 2006 #1171 Skrevet 23. desember 2006 Nei, så kjedelig med ørebetennelse! Nå som det er jul og greier.. Håper det ikke er det, men at det er noe forbigående som blir borte like fort som det kom! Så bra at dere koste dere på julebord. (var ikke det litt i seneste laget, med julebord på bittelille julaften? :klø Ha en fin lørdag, smilemor!
Burpen Skrevet 23. desember 2006 #1172 Skrevet 23. desember 2006 God jul og godt nytt år til deg og dine, smile!
Vannmelon Skrevet 23. desember 2006 #1173 Skrevet 23. desember 2006 Så gøy med UL, og litt mindre gøy med ørebetennelse. Det gjør vondt! Håper det går fort over, litt kjedelig at sånt må komme i jula. Uansett... Håper du får en god jul. Kos deg masse, og ta livet med ro
Vannmelon Skrevet 23. desember 2006 #1174 Skrevet 23. desember 2006 Jeg drømte forresten om deg, Frida Frosk og en eller annen som hadde byttet nick tre ganger i natt. Vi møttes under noen omstendigheter jeg ikke husker, men husker de var litt rare. Nå tror jeg at jeg bør gå på KG-avvenning. Finnes det noe ala Anonyme alkoholikere for KG-avhengige?
Gjest uri Skrevet 23. desember 2006 #1175 Skrevet 23. desember 2006 Masse god bedring.. Håper formen er bdre til i morgen
smile Skrevet 23. desember 2006 Forfatter #1176 Skrevet 23. desember 2006 Nei, så kjedelig med ørebetennelse! Nå som det er jul og greier.. Håper det ikke er det, men at det er noe forbigående som blir borte like fort som det kom! Så bra at dere koste dere på julebord. (var ikke det litt i seneste laget, med julebord på bittelille julaften? :klø Ha en fin lørdag, smilemor! ← Kanskje i seneste laget men det var veldig koselig. Var eneste kvelden det passet for alle;) God jul og godt nytt år til deg og dine, smile! ← Takk i lige måde!!! Så gøy med UL, og litt mindre gøy med ørebetennelse. Det gjør vondt! Håper det går fort over, litt kjedelig at sånt må komme i jula. Uansett... Håper du får en god jul. Kos deg masse, og ta livet med ro ← Ikke noe godt med disse ørene nei men hjelper med paracet. Ikke noe å gjøre noe med, men håper det går over snartt jeg også. Jeg drømte forresten om deg, Frida Frosk og en eller annen som hadde byttet nick tre ganger i natt. Vi møttes under noen omstendigheter jeg ikke husker, men husker de var litt rare. Nå tror jeg at jeg bør gå på KG-avvenning. Finnes det noe ala Anonyme alkoholikere for KG-avhengige? ← Jeg har også blitt litt redd når jeg har drømt om dere herinne.... Må nok være med i avveningsklubben jeg også... Masse god bedring.. Håper formen er bdre til i morgen ← Takk!!! Var ikke så vondt å svelge i dag men er ikke bra... Har ligge tmye på sofaen og sløva. Men nå må jeg ta siste rest her å det blir jul i stua. Så skal mannen ta inn selvhogd juletre Det er stas det!
Gjest marthepia Skrevet 23. desember 2006 #1177 Skrevet 23. desember 2006 Ha en riktig god jul og godt nyttår
smile Skrevet 23. desember 2006 Forfatter #1178 Skrevet 23. desember 2006 Takk i lige måde Marthepia!!!
Gjest uri Skrevet 23. desember 2006 #1180 Skrevet 23. desember 2006 Ønsker deg en riktig -GOD JUL- Kos deg masse!! Stor
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå