Kakao Skrevet 21. desember 2006 #1141 Skrevet 21. desember 2006 Det var godt han ombestemte seg. Lykke til på UL! Vi drar snart ut på UL, vi også, om litt. Blir spennende!!
smile Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #1142 Skrevet 21. desember 2006 Takk alle sammen!!!! Gleder meg veldig til å se igjen!!!! I dag er det hvitt av rim ute og sola skinner. ser ut til å bli en nydelig dag! Etter å ha vært på UL skal vi forhåpentligvis handle de siste julegavene, så dra hjem og fikse litt her. Fatter ikke hvorfor det blir så rotete før jul. Kanskje pga av pakker og kort som ligger litt overalt...?? Har lyst til å ha med mannen og kjøpe en sparkebukse til den lille også etterpå. Kanskje vi vet kjønnet også da? Vi er begge nå litt likegyldig til å vite kjønn, så vi får se. Får snakke mer om det i bilen. Men nå må jeg stikke snart, har masse å fikse først. Referat kommer.
Petra Prøvedokke Skrevet 21. desember 2006 #1144 Skrevet 21. desember 2006 (endret) lykke til på UL. dette blir spennende!!! -og forresten: ang. seng; vi har jensen. er superfornøyde Endret 21. desember 2006 av Petra Prøvedokke
Gjest uri Skrevet 21. desember 2006 #1145 Skrevet 21. desember 2006 Så gøy å få se den lille igjen.. Har vokst en del siden sist :-D Masse lykke til, og håper du får mannen med deg å kjøpe sparkebukser etterpå.. Det er såå kos
Burpen Skrevet 21. desember 2006 #1146 Skrevet 21. desember 2006 Lykke til på UL :hoppe: En herlig følelse å se den lille som vokser i magen ...kom forresten på at vi skal på 3D-ul neste fredag Spent på å høre referat!
Vingedama Skrevet 21. desember 2006 #1147 Skrevet 21. desember 2006 Håper det har gått bra på UL Ha en fortsatt fin dag
Kylling Skrevet 21. desember 2006 #1149 Skrevet 21. desember 2006 Hvordan gikk det? *kjempenysgjerrig*
smile Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #1150 Skrevet 21. desember 2006 Hei alle sammen!!! Alt er helt bra med den lille :hoppe: Veldig kjekt å se igjen! Den har vokst mye og lettere å se detaljer. Første vi så var at den åpnet munnen og svelget fostervann, ellers var alt helt perfekt! Det var utrolig godt og det beste å høre!!!! Vi kom litt seint til timen mannen var litt sent ute men vi hadde rukket det hadde det ikke stått og stampa i lyskrysset i byen... Ringte opp men de var i rute og vi fikk den lille tiden som var igjen av timen så jordmor var litt småstresset. Hun hadde problemer med å se kjønnet for den lå med beina ordentlig i kryss men hun antydet en gutt men det var veldig vanskelig å se. Men siden forrige lege tenkte det samme, jordmor antydet dette og jeg har en stor magefølelse tror jeg fortsatt det er en gutt. Jordmor mente jeg bare måtte holde på magefølelsen min Blir spennende å se. Jeg fikk med meg mannen på å kjøpe sparkebukse ja, men da mente han jeg var hysterisk....(og påvirket av kg Fatter ikke..... ) Men jeg gjorde det allikevel. Kjøpte en søt grønnmønstret body, en "joggebukse" og en liten søt bomullslue i samme mønster som body. Alt i str.50. Mannen måtte innrømme etterpå at det var søtt. Raring! Så er den nye termin 3.juni, så i dag er visst 17 uker!!! Jaja, ikke så stor forskjell akkurat Men det er så ufattelig fint å se den lille, rart at den kommer av oss to At vi kan få til noe så fint!
smile Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #1152 Skrevet 21. desember 2006 Ja det må du gjøre!! Selv var jeg litt spent. Det er jo litt spennende og skummelt å se om det er bra med den lille eller ei. Det er på en måte det aller viktigste. SKal dere vite kjønn? Er du/noen andre med i mor-barn undersøkelsen? Det er jeg, men ikke mannen.
smile Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #1153 Skrevet 21. desember 2006 Har fått bestilt meg flybilletter hjem!!! Vi blir hjemme nyttårshelga og slipper å kjøre bil som planlagt. Herlig!!!
Gjest uri Skrevet 21. desember 2006 #1154 Skrevet 21. desember 2006 Så bra at alt sto bra til med den lille ( ) :-D Og å shoppe babyklær da.. *pittelitt misunnelig*
iss Skrevet 21. desember 2006 #1155 Skrevet 21. desember 2006 Ja vi vil vite kjønn! Har ikke bestemt meg for den undersøkelsen enda...
Gjest gjesta Skrevet 21. desember 2006 #1156 Skrevet 21. desember 2006 Dette er deg væl unt og vel så det
Gjest gjesta Skrevet 21. desember 2006 #1157 Skrevet 21. desember 2006 God jul og Godt Nyttår! Oi.. spennende med hvilket kjønn det blir.. 17 uker
Catus Skrevet 21. desember 2006 #1158 Skrevet 21. desember 2006 Godt å høre at alt var bra med den lille! Kjempespennende om du har rett i at det blir en gutt. *glede seg*
Kakao Skrevet 21. desember 2006 #1159 Skrevet 21. desember 2006 Godt å høre at alt er ok med den lille gutten. Vi tror vi skal bestille oss privat 3D om noen uker. Så dumt å kjøpe inn masse i rosa, hvis det allikevel er en gutt. Men vi får tenke på det. Ønsker deg riktig god jul. Jeg har dårlig med internett i jula.
Kylling Skrevet 21. desember 2006 #1160 Skrevet 21. desember 2006 Kjempebra at alt var perfekt med den lille!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå