Kakao Skrevet 20. desember 2006 #1121 Skrevet 20. desember 2006 Er det ikke UL i dag? Eller roter jeg helt nå? Blir spennende med UL! Skal bli godt å se knøttet igjen.
smile Skrevet 20. desember 2006 Forfatter #1122 Skrevet 20. desember 2006 Mulig jeg spør dumt nå, men hva er egentig bekkenbelte? Ellers håper jeg du kan kose deg på jobb i kveld. Regner ikke med at det er jobb som vanlig, men noe litt hyggeligere? ← Var ikke jobb som vanlig nei Litt mer kos, men jeg bare stakk innom og ble med på spisinga, følte ikke for å danse rundt juletreet Så til alle: bekkenbelte=(og dere spør ikke dumt for jeg visste det heller ikke før Det er et bredt strikk som jeg setter over hofta/bekkenet og strammer til. Det gjør at bekkenet holder seg mer sammen og det føles veldig behagelig når det nå er så slapt. For ved bekkenløsning er leddene blitt slappe og klargjør seg til fødsel. Alle har gravide bekkenløsning men ikke alle får vondt. Ble det litt mer oppklarende da??? Hjelper bekkenbeltet noe? ← Bekkenbeltet hjalp ja!!! Så man kan bruke en eller annen nesespray? Det var godt å høre. Krysser alt jeg har for å ikke bli tett i nesa mens jeg er gravid, for det klarer jeg ikke. Får helt fnatt... ← Barnespray kan man bruke ja, men helst ikke over tid da men det er som regel ikke noe problem. Bruker også saltvannsspray! Vet heller ikke hva et bekkenbelte er, men håper det hjelper! Sånn saltvannsspray er trygt å bruke, har jeg hørt. ← Saltvannspray er helt fint men åpner ikke så lett opp. Skrev over hva bekkenbelte er. Hjelp, den linken skremte meg... Må handle inn munnbind til det første året tror jeg. ← ← Så hyggelig å se deg igjen!!!! Håper det var hyggelig og besøke jobben i går. Jeg lurer også på hva bekkenbelte er... ← Det var hyggelig i går ja. Glad jeg dro selv om jeg egentlig ikke hadde lyst..... Skrev hva bekkenbelte er over Er det ikke UL i dag? Eller roter jeg helt nå? Blir spennende med UL! Skal bli godt å se knøttet igjen. ← I morra!!!! Jeg gleder meg sånn til å se h*n igjen Er det ikke vannmelon som skal i dag??? :klø: Eller du??? Men i dag er det 17 UKER :hoppe:
smile Skrevet 20. desember 2006 Forfatter #1123 Skrevet 20. desember 2006 Men nå skal jeg få handla noen julegaver, levert noen julegaver og til behandling... Puh!!!
Gjest uri Skrevet 20. desember 2006 #1124 Skrevet 20. desember 2006 Så spennende med UL i morgen da.. Regner med du røper kjønnet om dere får vite hva det er Kos deg med julegaveshopping, og masse lykke til med behandlingen
Kakao Skrevet 20. desember 2006 #1125 Skrevet 20. desember 2006 UL i morgen!? Hihi, da har vi på samme dag! Så bra det bekkenbeltet hjelper. Hørtes smart ut. Skal jeg og få tak i meg, om jeg får større problemer. Har fått vondt på ene siden, og fikk heldigvis legetime allerede i morgen tidlig, så får jeg vite litt mer hva som skjer.. Grattis med 17 uker!!
Holly Hobbie Skrevet 20. desember 2006 #1126 Skrevet 20. desember 2006 Hei hei, har ikke vaert innom her foer, saa da var det paa tide! Gratulerer med 17 uker!! Og lykke til paa UL i morgen.
smile Skrevet 20. desember 2006 Forfatter #1127 Skrevet 20. desember 2006 Så spennende med UL i morgen da.. Regner med du røper kjønnet om dere får vite hva det er Kos deg med julegaveshopping, og masse lykke til med behandlingen ← Røper det nok hvis vi får vite det ja UL i morgen!? Hihi, da har vi på samme dag! Så bra det bekkenbeltet hjelper. Hørtes smart ut. Skal jeg og få tak i meg, om jeg får større problemer. Har fått vondt på ene siden, og fikk heldigvis legetime allerede i morgen tidlig, så får jeg vite litt mer hva som skjer.. Grattis med 17 uker!! ← Takk Åhh-da blir det spennende å høre hvordan det går med deg også da!!!! Det er ikke alle det hjelper med bekkenbelte på så du må prøve først og få satt det riktig på. Du kjenner med en gang om det er behagelig eller ikke Hei hei, har ikke vaert innom her foer, saa da var det paa tide! Gratulerer med 17 uker!! Og lykke til paa UL i morgen. ← Kjekt å se deg her, jeg har jo fulgt litt med deg siden du ble en prøver Takker for lykkeønskninger og gratulasjoner
smile Skrevet 20. desember 2006 Forfatter #1128 Skrevet 20. desember 2006 Nå er jeg så mye mer lettet!!!! Først fikk jeg kjøpt 3 julegaver på null komma niks tid. Så fikk jeg levert masse julegaver som har ligget her lenge. Etterpå var jeg på behandling og det virket positivt. Så når jeg gikk etterpå føltes det bra og jeg fikk lagt fra meg krykkene Har også skjønt litt mer av øvelser jeg kan ta selv slik at jeg ikke skal få så vondt. Ser ut til at det hjelper Nå er det tid for mat!!!
smile Skrevet 20. desember 2006 Forfatter #1129 Skrevet 20. desember 2006 (endret) Mannen truer med at han ikke kan være med på UL i morra fordi han jobber!!!! Da reiser jeg ikke altså! SURREHODE!!!!!!!!!! Endret 20. desember 2006 av smile
Gjest gjesta Skrevet 20. desember 2006 #1131 Skrevet 20. desember 2006 på mannen! Men godt å høre at bekkenbeltet hjelper!
Kakao Skrevet 20. desember 2006 #1132 Skrevet 20. desember 2006 Hæ?!? Det går da virkelig ikke an. Han kan da ikke mene at jobben er viktigere enn å se sin førstefødte lille krabat.. Nei, uff, håper han kommer på bedre tanker.
smile Skrevet 20. desember 2006 Forfatter #1133 Skrevet 20. desember 2006 Han bør komme på bedre tanker!! Men han har en ganske viktig jobb der de er VELDIG avhengig av han og han er nødt for å ha en god vikar. Har ikke fått snakket med han, men for hans ve og vel er det best han fikser det!!!
smile Skrevet 20. desember 2006 Forfatter #1134 Skrevet 20. desember 2006 Han har kommet på bedre tanker!!! Her har katten villkatt-timen, att den orker
Gjest gjesta Skrevet 20. desember 2006 #1135 Skrevet 20. desember 2006 Godt mannen kom på bedre tanker da Lykke lykke til i morgen. Det er den ordinære ULen ja?
smile Skrevet 20. desember 2006 Forfatter #1136 Skrevet 20. desember 2006 Ja ordinær ja!!! Takk;) Nå må jeg finne litt snop til meg og mannen, mye rart å feire som mannen sier
smile Skrevet 20. desember 2006 Forfatter #1137 Skrevet 20. desember 2006 Vi skal kjøpe oss ny seng Noen som har noen å anbefale? Har hørt mye bra om Jensen og wonderland. Jeg fraråder alle å kjøpe svane!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå