Gå til innhold

Dagboka mi vel!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Man skal bruke nesespray for barn. Men jeg har snakket med flere som har brukt for voksne gjennom hele svangerskapet og det har gått helt fint. Det er visst en vanlig å ha tett nese under svangerskapet... Men jeg er forkjølet da, tenkte å kjøpe nesespary for barn i dag, men i natt måtte jeg bare ha voksenspray for jeg var helt desperat!!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg visste heller ikke det for ikke så lenge siden. Så var det jo KG jeg fant det ut igjennom. :tommel: HVa skulle jeg ha gjort uten kg??? :klø:

Spist frokost???? :ler:

Skrevet

Laget ordentlig frokost i dag med kokt egg og full pådekning sammen med mannen, så da var nok det like koselig ;)

Skrevet

Fikk jo den dårlige unnskyldningen til å funke jo, jeg sov jo ikke i natt. Vurderer frem og tilbake om jeg skal dra i kveld. Må jo humpe rundt på disse krykkene, orker ikke tanken på all oppmerksomheten :ler:

Skrevet

Hmmm, burde vel... Hva synes du? Som står på den andre siden liksom?? Jeg er jo 100% sykemeldt så strengt tatt må jeg ikke men føler jeg bør...

Skrevet

Hva jeg syntes???

Som på andre siden ja... Bedre sent enn aldri ;)

Ikke gidd å stress!! Du kan ønske dem god jul mange andre år, i år er du sykemeldt, ikke i form, og kan derfor bli hjemme med god samvittighet ;)

Skrevet

Jauda, jeg får se her nå....

Skal manne meg opp til å hente posten nå, så får jeg meg iallefall en luftetur i dag ;) Vet det venter en pakke på meg og den MÅ være kommet nå altså!!!

Skrevet

Pakken var kommet og jeg har endelig fått bekkenbelte. Føles veldig bra! Jeg var også i butikken med mannen, en liten luftetur.

Nå skal jeg ordne meg og stikke innom jobb tror jeg. :vinke:

Skrevet

Mulig jeg spør dumt nå, men hva er egentig bekkenbelte?

Ellers håper jeg du kan kose deg på jobb i kveld. Regner ikke med at det er jobb som vanlig, men noe litt hyggeligere? ;)

Skrevet

Et alternativ til å ønske alle god jul personlig er vel å ringe en eller annen kollega og be h*n hilse :)

Hjelper bekkenbeltet noe?

Skrevet

Så man kan bruke en eller annen nesespray? Det var godt å høre. Krysser alt jeg har for å ikke bli tett i nesa mens jeg er gravid, for det klarer jeg ikke. Får helt fnatt...

Skrevet

Vet heller ikke hva et bekkenbelte er, men håper det hjelper! :klem:

Sånn saltvannsspray er trygt å bruke, har jeg hørt. :)

Skrevet

Hjelp, den linken skremte meg...

Må handle inn munnbind til det første året tror jeg. :ler:

Skrevet

Håper det var hyggelig og besøke jobben i går.

Jeg lurer også på hva bekkenbelte er... :klø:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...