Gå til innhold

Dagboka mi vel!

Fremhevede innlegg

Skrevet
Ugh..  :kvalm:

Går og er kvalm selv om dagen, men klarer ikke å spy! Skulle gjerne vært en slik baby nå jeg.

:ler:

:kose:

hei smilevenn  :)

uff, høres ikke ut som bekkenet ditt er spesielt samarbeidsvillig. krykker høres jo veldig dramatisk ut! :kose:

så moro at du har krøller. det har jeg også. alltid gøy å høre om andre med samme teorier som meg; ikke gre håret osv. hvis jeg grer håret er det bare å søke dekning  :ler:

blir spennende å se om vi får barn med lokker, da!

:klem:

Krykker er ikke så dramatisk, bare behagelig :ler:

Det har tatt noen år å finne ut av det der med å gre, ikke gre ja.... Har du langt hår også eller? Synes det er vanskelig med kort hår og krøller jeg...

Hadde jo vært søtt med lokker på barna da! Jeg var jo ganske så søt når jeg var lita med mine lokker :ler:

Har fortsatt ikke åpnet linken, og har ingen planer om det :ler:

:ler: Greit for meg som ikke har vært kvalm en dag å se på kanskje :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I kveld har jeg klart å sette hjemmebrygg!! Tror jammen det blir jul allikevel jeg!!! :klappe:

Skrevet

:hoho:

Ja, alla mjød. Rimelig alkoholfritt siden mamma og pappa har lært meg opp til dette siden jeg har vært lita. De er rimelig avholds for å si det sånn!!!!!

Fillern! Kom på at jeg lovet å komme innom på jobb i morra... :Gjesp:

Skrevet

Smaker det godt da? :forvirret:

Må du innom jobben tidlig i morra da?

Kan jo skylde på at du sover dårlig om natten, og heller komme litt senere!?

Skrevet

Ja det er knallgodt! Søtt og godt! :ler:

Enten må jeg komme før 11, eller fra 18 av om kvelden.... Faktisk lettere å være der på dagen for da får jeg gått lettere tror jeg... Men orker ikke tanken på å være der lenge på kvelden.... Da er det mer tid til å prate og jeg holder ikke ut det med ryggen min, men føler jeg må innom og si god jul!!!

Skrevet (endret)

*poff her også* :)

Endret av smile
Skrevet

*poff-borte*

Du må nok ta turen innom en gang i morgen da... Eller vente til over nyttår..

Bedre sent enn aldri :lol:

Skrevet

Ja vi får se!!! Kanskje det lureste er å gå og legge seg???....

Skrevet

Tar snart den siste røyken, etter den må det bli slutt på skal bare.... :ler:

Skrevet

Nå er jeg også nesten ferdig med skal bare. Skal bare er nå å si natta og slukke lyset!!!!

Så: Natta :klem:

Skrevet

:Gjesp: For en natt.... Bekkenet har ikke vært noe godt å ligge på og nesa ble potte tett- og jeg visste det ikke var noen nesedråper i huset for det skulle egentlig kjøpes i går.... I tillegg klarte jeg ikke hoste for bekkenet, våkna av at jeg ynka meg.... :forvirret:

Klokka seks orket jeg ikke ligge mer og stod opp en liten tur. Rota rundt i en desperat jakt på å finne nesespary og jammen fant jeg en liten rest nederst i en eske!!! :hoppe: Utrolig hvor vansklig det er å sove med tett nese gitt!!! :ler: Så gikk jeg og la meg igjen... og sovna til 12 :sjarmor: Det var veldig godt!!!

Men nå er det vel tid for frokost/lunsj! :ler:

Rakk visst ikke jobben til 11 nei... :sjenert:

I kveld tenker jeg å sitte her og kose meg med å lage siste rest av julekort og til og fra lapper! Synes det er gøy å lage selv. Bruker litt stempel og glitter. :nisse:

Skrevet

Når er egentlig siste frist for å sende vanlig kort/brev til jul? Den går sikkert ut i dag eller morra tenker jeg!???!!

Skrevet

Tror 21. er siste frist for vanlig brev.

Skrevet

Så lenge til??? :klø:

Ja det passer meg fin-fint!!! Treige meg!

Skrevet

Hvordan er det med nesespray når man er gravid??? :klø: Har hørt at det noe men husker ikke hva...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...