Gjest gjesta Skrevet 17. desember 2006 #1061 Skrevet 17. desember 2006 bgvrft eeeeeeeeeeeeeswwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww,lea hilsen pus! ← Minner om boffsen her i huset det... når han synes jeg har vært lenge nok på pc'en kommer han og legger hodet over tastaturet og da blir det noen slike ord...
Gjest marthepia Skrevet 17. desember 2006 #1062 Skrevet 17. desember 2006 Det er jo lov å håpe at det bare er i begynnelsen men han trodde ikke det. I og med at beina er skjeve og ledda mine myke så har jeg et dårlig utgangspunkt. Men jeg må prøve å gjøre det beste ut av det.... ← Så det kan bli verre jo lengere du kommer ut i svangerskapet? Skal du dra på svømming eller til fysioterapeut da?
Vannmelon Skrevet 17. desember 2006 #1063 Skrevet 17. desember 2006 Pus hadde et godt poeng, syns jeg, men han kunne kanskje argumentert litt bedre likevel. Ha en fin søndag, smilevenn.
smile Skrevet 17. desember 2006 Forfatter #1064 Skrevet 17. desember 2006 Minner om boffsen her i huset det... når han synes jeg har vært lenge nok på pc'en kommer han og legger hodet over tastaturet og da blir det noen slike ord... ← Ja de har sin sjarm. Dette er en vilter kattunge som løp over tastaturet. Ganske morsomt å se på fingrene mine som beveger seg vettu Så det kan bli verre jo lengere du kommer ut i svangerskapet? Skal du dra på svømming eller til fysioterapeut da? ← Ja kan bli verre, og det har blitt verre de siste dagene... Det blir iallefall ikke noe bedre. Har begynt på trening hos fysioterapaut ja. Mulig basseng etterhvert. Pus hadde et godt poeng, syns jeg, men han kunne kanskje argumentert litt bedre likevel. Ha en fin søndag, smilevenn. ← Han vil gjerne komme med flere argumenter! Han danser rundt her og jakter på fingrene mine! Og spiser på ledningen Måtte reise hjem fra øvelse. Jeg klarer rett og slett ikke. Skikkelig dritt!!!
Daria Skrevet 17. desember 2006 #1065 Skrevet 17. desember 2006 Pus hadde et godt poeng, syns jeg, men han kunne kanskje argumentert litt bedre likevel. ← Måtte reise hjem fra øvelse. Jeg klarer rett og slett ikke. Skikkelig dritt!!! ← Fåt håpe fysioterapien hjelper snart.
angelou Skrevet 18. desember 2006 #1066 Skrevet 18. desember 2006 Uff, så kjedelig å høre at formen er så dårlig, håper det hjelper med fysioterapi
Gjest uri Skrevet 18. desember 2006 #1067 Skrevet 18. desember 2006 Ånei, så dumt at det ikke gikk i går Men det er jo godt at du lytter til kroppen, og ikke presser den til å gjøre ting den ikke vil.. Julekonsert kan du bli med på neste jul
smile Skrevet 18. desember 2006 Forfatter #1068 Skrevet 18. desember 2006 Ja dritt med kroppen, men jeg ble med på deler av konserten, men det er ikke akkurat godt i dag.... I dag er en skikkelig sløvedag. Har tatt bilde av meg og katten liggende på sofaen der kattungen sover med potene rett i været. Bildet har fått navnet "julestrid" Men i dag har jeg endelig fått laget sennepsaus, så nå blir nok mannen glad når han kommer hjem. Han elsker sennepsaus med kald ribbe eller sylte. Fortsatt er det rim ute og -6 Synes det er helt topp jeg, selv om jeg har lyst på snø til jul er jeg mer fornøyd med dette enn med all regnet som har vært....
Gjest uri Skrevet 18. desember 2006 #1070 Skrevet 18. desember 2006 uhhh.. Kjenner magen vrenger seg... Utrolig hvor godt flere av dem klarte å sikte seg inn og treffe munnen!! Du har mye å se frem til
smile Skrevet 18. desember 2006 Forfatter #1071 Skrevet 18. desember 2006 Jeg har ikke bestilt en sånn unge
Vannmelon Skrevet 18. desember 2006 #1074 Skrevet 18. desember 2006 Sløvedag høres deilig ut. Gleder meg til ferie!!! Forskjellen er kanskje at du syns det hadde vært greit å være på jobb? Det hadde jo betydd smertefri... Bildet av deg og katten hørtes kjempemorsomt ut. Neste gang får dere gjøre omvendt. Du med alle fire bena rett opp Så ikke veldig koselig ut med babygulp rett i munnen, men man ser kanskje annerledes på det når det blir ens egen baby uansett?
smile Skrevet 18. desember 2006 Forfatter #1075 Skrevet 18. desember 2006 Jeg hadde nok foretrukket jobb ja Babygulp i munnen er helt sikkert ikke godt, men det var liksom ikke måte på gulp heller
Kylling Skrevet 18. desember 2006 #1076 Skrevet 18. desember 2006 Ugh.. Går og er kvalm selv om dagen, men klarer ikke å spy! Skulle gjerne vært en slik baby nå jeg.
Gjest gjesta Skrevet 18. desember 2006 #1077 Skrevet 18. desember 2006 Ugh.. Går og er kvalm selv om dagen, men klarer ikke å spy! Skulle gjerne vært en slik baby nå jeg. ←
Petra Prøvedokke Skrevet 18. desember 2006 #1079 Skrevet 18. desember 2006 hei smilevenn uff, høres ikke ut som bekkenet ditt er spesielt samarbeidsvillig. krykker høres jo veldig dramatisk ut! så moro at du har krøller. det har jeg også. alltid gøy å høre om andre med samme teorier som meg; ikke gre håret osv. hvis jeg grer håret er det bare å søke dekning blir spennende å se om vi får barn med lokker, da!
iss Skrevet 18. desember 2006 #1080 Skrevet 18. desember 2006 Har fortsatt ikke åpnet linken, og har ingen planer om det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå