Frida Frosk Skrevet 16. desember 2006 #1042 Skrevet 16. desember 2006 Er jo jul hos deg jo... Tror jeg kommer bort til deg jeg.
Vannmelon Skrevet 16. desember 2006 #1043 Skrevet 16. desember 2006 Hørtes kos ut med masse godlukt i huset. *Funderer på hvor vi har gjort av røkelse-holder-tingen vår, men tror nok vi har pakket den bort*. Ha en fin-fin lørdag.
smile Skrevet 16. desember 2006 Forfatter #1044 Skrevet 16. desember 2006 Blir du høy nå el??? ← Er jo jul hos deg jo... Tror jeg kommer bort til deg jeg. ← Fikk besøk i kveld også som syntes det var jul her. Koselig det da!! Hørtes kos ut med masse godlukt i huset. *Funderer på hvor vi har gjort av røkelse-holder-tingen vår, men tror nok vi har pakket den bort*. Ha en fin-fin lørdag. ← Åhhh-jeg må ha kongerøkelse, men jeg begynte ei uke for tidlig da men SKylder på at jeg måtte tenne det mens mannen var borte for han reagerer på lukta Bl en god lørdagskveld med hjemmelaget pizza. Jeg fikk også laget en liten porsjon med risboller Nå begynner det å bli nok julebakst!
smile Skrevet 16. desember 2006 Forfatter #1045 Skrevet 16. desember 2006 Nei nå må jeg ta med meg gløgg-koppen på badet og drikke den opp der uri En laaaaaaaaaaaaaang dag i morra venter på meg....
smile Skrevet 16. desember 2006 Forfatter #1048 Skrevet 16. desember 2006 med en del øving på dagtid... så vi får se hvor lenge jeg henger med...
Gjest uri Skrevet 16. desember 2006 #1049 Skrevet 16. desember 2006 Det hørtes koselig ut :-D Du må ha det riktig så kjekt, huske å slappe av inni mellom, så kommer du deg nok godt gjennom dagen Natti natti, sove godt
smile Skrevet 17. desember 2006 Forfatter #1052 Skrevet 17. desember 2006 Så koselig med spor Bippe!!! Bra med deg?? Uri: Ja jeg håper jeg får blitt med. De er litt avhengige av meg også så de synes nok det er litt dumt om jeg blir borte, og det synes jeg selv også bgvrft eeeeeeeeeeeeeswwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww,lea hilsen pus!
Havfrua Skrevet 17. desember 2006 #1053 Skrevet 17. desember 2006 Har brent kongerøkelse siden 1. desember jeg da...
smile Skrevet 17. desember 2006 Forfatter #1054 Skrevet 17. desember 2006 hmm, ... Jeg prøver å vente på jula for da blir det bare enda mer stas når den starter. Men i år klarte jeg ikke vente lenger enn til 3. søndag i advent
Havfrua Skrevet 17. desember 2006 #1055 Skrevet 17. desember 2006 Jula er koseligst før jul. Må jo utnytte den lille tiden man faktisk har til å glede seg over julen og dette lyspunktet i en ellers så mørk og lang vinter. Pynta til jul på onsdag jeg da og på fredag skal juletreet opp. Gleder meg!!
Gjest marthepia Skrevet 17. desember 2006 #1056 Skrevet 17. desember 2006 Volum.... jeg klapper det ned og tynner ut jeg..... Håret mitt blir mye bedre om jeg ikke børster det. Da slipper jeg volum! Så blir det bare krøller eller korketrekkere Ja vi har STORE problemer! Hysj! Bekkenet er vondt ja... Ønsker å ikke klage så fælt men har grusomt vondt skal jeg være ærlig... Måtte gå med krykker i dag for å vite at jeg kom meg ut i bilen igjen... ← Må kamme håret jeg ja ellers ser det ikke ut!! Men rettetanga er en god venn Men det tar på tia det også selv om jeg har en dyr og bra rettetang. det er så masse hår. Tynner ut det hele tiden synes jeg.. Det blir like tykt dagen etter Luksusproblemer .. Hoff da.. Skjønner at det er ille når du må bruke krykker kanskje du er så heldig at det bare er i begynnelsen at du har det? Det gikk over til meg, men jeg tror ikke jeg hadde det like vondt som deg.
smile Skrevet 17. desember 2006 Forfatter #1057 Skrevet 17. desember 2006 men kaster du ut juletreet i romjula da? Jeg synes mange begynner tidlig (tidligere enn deg altså) og så kaster de ut alt i romjula! Det er jo da jula virkelig er, den herligste uka i hele året. Masse god mat, pyntede stuer og god lukt. Men je ger kanskje litt gammeldags der. Vi pynter alltid treet lillejulaften, før gjorde vi det julaften men det er tull!
Havfrua Skrevet 17. desember 2006 #1058 Skrevet 17. desember 2006 Nei, beholder jo selvsagt juletreet til over nyttår. Men 2. januar åker det rett ut!! Da er jeg alltid forsynt med jul og julepynt og syns det er deilig å rydde den vekk igjen.
smile Skrevet 17. desember 2006 Forfatter #1059 Skrevet 17. desember 2006 Må kamme håret jeg ja ellers ser det ikke ut!! Men rettetanga er en god venn Men det tar på tia det også selv om jeg har en dyr og bra rettetang. det er så masse hår. Tynner ut det hele tiden synes jeg.. Det blir like tykt dagen etter Luksusproblemer .. Hoff da.. Skjønner at det er ille når du må bruke krykker kanskje du er så heldig at det bare er i begynnelsen at du har det? Det gikk over til meg, men jeg tror ikke jeg hadde det like vondt som deg. ← Kanskje du har enda tykkere hår enn meg? Og hvis du har mer bølger enn krøll blir det vel også litt større? Krøllene samler seg vel litt mer... Men det er et luksusproblem ja Rettetang er fint ja men veldig sjelden jeg orker hele håret. Jeg har også en bra og dyr rettetang. Veldig forskjell på det! Det er jo lov å håpe at det bare er i begynnelsen men han trodde ikke det. I og med at beina er skjeve og ledda mine myke så har jeg et dårlig utgangspunkt. Men jeg må prøve å gjøre det beste ut av det....
smile Skrevet 17. desember 2006 Forfatter #1060 Skrevet 17. desember 2006 Nei, beholder jo selvsagt juletreet til over nyttår. Men 2. januar åker det rett ut!! Da er jeg alltid forsynt med jul og julepynt og syns det er deilig å rydde den vekk igjen. ← Jeg holder på jula jeg da... Iallefall til 13.dag jul, men det kommer litt an på. Elsker jula!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå