Gjest gjesta Skrevet 15. desember 2006 #1021 Skrevet 15. desember 2006 :klø: spent på å se hvordan den ser ut. Kommer du oppom når du skal på kjøretur med den??? ← Løft? Skal du gå for Eli Hagen-looken? Mer løftet enn det får du det ikke... ← Da kan jeg jo bare dra på s-marked og kjøpe en gammel seig hårspray og la være å klippe!! ← Og stapp inn en brødskalk eller to -det var vissnok trikset tantene mine brukte da de var unge og det var in med høyt hår... ←
Vannmelon Skrevet 15. desember 2006 #1022 Skrevet 15. desember 2006 Som regen vil vel de med stritt hår ha mer fall og krøller, mens de med krøller vil ha stritt hår. Selv er jeg blant de første... Ang Hagen-sveisen, ville jeg nok gått for strømpebuksa. Særlig når jeg har hørt at de som brukte brødskalker lot skalkene bli så lenge i håret at de mugnet og sånn. Kjempekos! Håper du får en fin helg uten for mye plager.
smile Skrevet 15. desember 2006 Forfatter #1023 Skrevet 15. desember 2006 Har minner fra tidlig 90 tallet, permanent og pannelugg.. Grusomt!! Men det er nok noe helt annet når håret er naturlig krøllete. Du får komme med raport når du kommer hjem :-D ← Trenger ikke klippe 90-talls-sveis selv om det er krøllete Rapport: Klipt veldig opp hele veien, langt bak, veldig skrådd kort pannelugg men bruker glattetang i front. Ganske så fornøyd, men må liksom vaske og fikse det engang selv etter frisørbesøk så krøllene kommer på plass igjen. De blir jo så dradd og tøyd der. I morgen skal jeg ha i minicolor, kjøpt hos frisør så da blir det nok bra Håper du blir fornøyd hos frisøren i dag. Du er heldig som har krøller. Selv har jeg hår som er så glatt og stritt at det er ikke så mye jeg får gjort heller. Volum, hva er det??? :klø: ← Volum.... jeg klapper det ned og tynner ut jeg..... Har akkurat samme problemet her! Jeg har veldig tykt og (kan ikke si krøllete) bølgete hår. Håret ser veldig fintnår det er bløtt og krøllene kommer fram. Når håret tørket blir det krusete og noen bølger her og der. Særlig baki. Har veldig lyst på en forandring selv! Men hva skal jeg gjøre med det? Hadde pannelugg en stund, men jeg må gjøre så mye med den for at den skal bli fin. Legger seg til den ene sia gjør den også.. Vi har STORE problemer Er bekkenet vondt?? ← Håret mitt blir mye bedre om jeg ikke børster det. Da slipper jeg volum! Så blir det bare krøller eller korketrekkere Ja vi har STORE problemer! Hysj! Bekkenet er vondt ja... Ønsker å ikke klage så fælt men har grusomt vondt skal jeg være ærlig... Måtte gå med krykker i dag for å vite at jeg kom meg ut i bilen igjen... Som regen vil vel de med stritt hår ha mer fall og krøller, mens de med krøller vil ha stritt hår. Selv er jeg blant de første... Ang Hagen-sveisen, ville jeg nok gått for strømpebuksa. Særlig når jeg har hørt at de som brukte brødskalker lot skalkene bli så lenge i håret at de mugnet og sånn. Kjempekos! Håper du får en fin helg uten for mye plager. ← Ja det er gjerne sånn at en ønsker seg det en ikke har Men liker bedre krøllene mine nå enn for 15 år siden. Da jobbet jeg hradt imot dem. Det har jeg gitt opp Mugna??? God helg til deg også!!!
Kylling Skrevet 15. desember 2006 #1024 Skrevet 15. desember 2006 Bekkenet ditt høres ikke mye bra ut. Skjønner at du synes det er trist og leit og ikke minst vondt.. Det beste jeg kan råde deg til er å tenke på at det ligger en fantastisk årsak bak bekkenproblemene. Kanskje ikke så mye til trøst, men...
smile Skrevet 16. desember 2006 Forfatter #1025 Skrevet 16. desember 2006 Jo det hjelper det kylling. Jeg vet sånn cirka når smertene mest sannsynlig avtar og at jeg får noe helt fantastisk tilbake.... men det er vondt allikvel. Kunne tenkt meg noen ordentlige spark når jeg har som mest vondt så jeg blir flinkere til å huske på det I dag har svigers snakket med mannen. De skal komme og rydde og vaske rundt stua vår før jul. Veldig glad for at de orker det selv om de har det veldig travelt selv. :smile: I dag er det faktisk knall sol ute og rim på bakken. Hadde det bare vært sånn julaften hadde jeg vært fornøyd!!!! Men nå er det frokost-tid! Vi ranglet noe fælt i natt. Blir sånn før hver jul, ikke at vi gjør noe men vi sitter bare oppe.
Kylling Skrevet 16. desember 2006 #1027 Skrevet 16. desember 2006 God morgen, smilemor! Så bra at dere får hjelp til vasking. Foreldre er kjekke å ha! Hva har du på plakaten i dag da?
Pi@ Skrevet 16. desember 2006 #1028 Skrevet 16. desember 2006 Så leit å lese at du har fått så fryketelige bekkenplager
Daria Skrevet 16. desember 2006 #1029 Skrevet 16. desember 2006 Jeg vil også ha kuldegrader og rim -her er det vått og grått... Så fint at dere får hjelp til julerengjøringa
smile Skrevet 16. desember 2006 Forfatter #1030 Skrevet 16. desember 2006 for kuldegradene!! ← Ja det er herlig!! Og med sol i tillegg da!!! God morgen, smilemor! Så bra at dere får hjelp til vasking. Foreldre er kjekke å ha! Hva har du på plakaten i dag da? ← Ikke så mye på plakaten. Har farget hår og skal fikse litt småtteri på kjøkkenet. Tenkte å ta det med ro for det kommet en hektisk dag i morra. Så leit å lese at du har fått så fryketelige bekkenplager ← ja ganske kjedelig.... Jeg vil også ha kuldegrader og rim -her er det vått og grått... Så fint at dere får hjelp til julerengjøringa ← Endelig kom kuldegradene, men det spørs jo hvor lenge det holder! Ja de er veldig snille sånn.
smile Skrevet 16. desember 2006 Forfatter #1031 Skrevet 16. desember 2006 Nå skal jeg lage hjemmelaget sennepsaus til sylte og ribbe
smile Skrevet 16. desember 2006 Forfatter #1032 Skrevet 16. desember 2006 Ehhhh-ikke blitt sennepsaus enda men tar jeg sikkert fort etterpå. Har fikset litt andre ting. Gleder meg til UL på torsdag men har plutselig blitt litt nervøs også... Tenk om det ikker er liv der. Ei jeg kjenner ganske godt ante fred og ingen fare da hun skulle til vanlig UL... Fosteret var bare dødt!!! Sikkert derfor jeg tenker på det! Da jeg var hos frisøren i går fikk jeg spørsmål om det var en baby der! Det er første gangen noen har turt å spørre! Det var så hyggelig!!!
Vannmelon Skrevet 16. desember 2006 #1033 Skrevet 16. desember 2006 Så ekkelt... Men det hører vel heldigvis til sjeldenhetene. Morsomt at noen spør om det er noe på gang. Da ser man virkelig gravid ut Nå som du ikke får brukt alle husmorgenene du tydeligvis er den stolte eier av, til det fulle, kan du gjerne sende noen over hit. Gjerne noen som holder jevnt over, ikke bare i perioder Slapp av og kos deg i helga, Smile.
smile Skrevet 16. desember 2006 Forfatter #1034 Skrevet 16. desember 2006 Ja veldig morro at noen spør. Men jeg går jo i litt trange gensere også da. Synes magen din godt?? Husmorgener ja Takk Er nok litt husmor av meg ja. Har en flittig mor å slekte på. Sender litt husmorstøv, så blir jeg kvitt litt så får ikke jeg så dårlig samvittighet for det jeg skulle ha gjort heller!!!
Frida Frosk Skrevet 16. desember 2006 #1035 Skrevet 16. desember 2006 Send over litt husmorstøv hit også er du snill... Ikke bekymre deg for UL. Du kjenner jo liv og har vært på flere UL allerede så alt er nok i skjønneste orden skal du se.
Gjest gjesta Skrevet 16. desember 2006 #1036 Skrevet 16. desember 2006 Du sal nok se at du får se en herlig, sprell levende
Gjest uri Skrevet 16. desember 2006 #1037 Skrevet 16. desember 2006 Trenger ikke klippe 90-talls-sveis selv om det er krøllete Rapport: Klipt veldig opp hele veien, langt bak, veldig skrådd kort pannelugg men bruker glattetang i front. Ganske så fornøyd, men må liksom vaske og fikse det engang selv etter frisørbesøk så krøllene kommer på plass igjen. De blir jo så dradd og tøyd der. I morgen skal jeg ha i minicolor, kjøpt hos frisør så da blir det nok bra ← Det hørtes ut som det ble veldig fint :-D Tatt i minicoloren i dag da?? Og minnene om 90-talls permanenten er om mitt eget hår.. Var så dum å la farmor få ta hjemmepermanent, og den satte seg ikke skikkelig, spesielt IKKE i panneluggen, så da tok hun på ny der, med bitte småe ruller.. Åssen tror du panneluggen ble?? Jo, krøllete som hos et lam.. Blærh..!! Tror nok jeg skal være fornøyd med mitt strie hår jeg. Permanent tørr jeg hvertfall ikke prøve på igjen..
Gjest uri Skrevet 16. desember 2006 #1038 Skrevet 16. desember 2006 Og nei, jeg vil IKKE vaske huset ditt til jul...
smile Skrevet 16. desember 2006 Forfatter #1039 Skrevet 16. desember 2006 Send over litt husmorstøv hit også er du snill... Ikke bekymre deg for UL. Du kjenner jo liv og har vært på flere UL allerede så alt er nok i skjønneste orden skal du se. ← *puff* en stor dæsj med husmorstøv Ja jeg har jo kjent liv, men ikke i dag I dag har jeg faktisk hatt sånne murringer og litt kramper i livmora som jeg hadde i begynnelsen. Du sal nok se at du får se en herlig, sprell levende ← Håper det altså!!! Det hørtes ut som det ble veldig fint :-D Tatt i minicoloren i dag da?? Og minnene om 90-talls permanenten er om mitt eget hår.. Var så dum å la farmor få ta hjemmepermanent, og den satte seg ikke skikkelig, spesielt IKKE i panneluggen, så da tok hun på ny der, med bitte småe ruller.. Åssen tror du panneluggen ble?? Jo, krøllete som hos et lam.. Blærh..!! Tror nok jeg skal være fornøyd med mitt strie hår jeg. Permanent tørr jeg hvertfall ikke prøve på igjen.. ← God morgen!!!! Tatt minicolor i dag ja. For meg virket det veldig mørkt men hadde så lyst fra før med striper i så det er sikkert forskjellen som gjør det. Er heldigvis ikke helt kullsvart som det ble engang Men jeg må vaske det i morra igjen for å få igang krøllene igjen. Om du skulle ta permanent burde du iallefall ta hos frisør, men du er jo så fin på håret! Og nei, jeg vil IKKE vaske huset ditt til jul... ← :overrasket: IKKE?????
smile Skrevet 16. desember 2006 Forfatter #1040 Skrevet 16. desember 2006 Har tatt fram kongerøkelsen. Klarte ikke vente. Så godt det lukter!!! :smile:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå