Gå til innhold

Dagboka mi vel!

Fremhevede innlegg

Skrevet
:ler:

SAME traktor! ;)

:klø: spent på å se hvordan den ser ut. Kommer du oppom når du skal på kjøretur med den??? :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå var det merkelig stille her inne på KG.....

Kjeder meg!!! :murvegg:

Skrevet

Jeg er her, men nå er kanskje du gått?

Det hjalp ikke med julebrus forresten. Venter fortsatt på at det skal boble og bruse og at fisken skal slå med halen sin... :sjenert: Nå har jeg tenkt så mye og lest om hvordan dette føles at jeg kommer sikkert ikke til å skjønne hva det er når jeg kjenner det. For nå tror jeg jo at jeg vet hvordan det skal være. :ler:

Får virkelig håpe det bekkenet ditt roer seg litt. Lov hvertfall å ta vare på deg sjøl. Jul blir det uansett, også får mannen din ta i et ekstra tak heller.

:klem:

Skrevet

Ja jeg tok meg en liten pause. Så på tv istedet.

Tipper det ikke går så mange dager til du kjenner noe ;)

Bekkenet ja... huff-har grått noen tårer i dag. Ikke fatter jeg hvordan det skal bli jul og jeg vil så gjerne gjøre noe selv også! Og enda er jeg ikke halvveis i svangerskapet....

Skrevet

I dag skal mannen være med meg på butikken og jeg skal til frisøren etterpå! Det gleder jeg meg veldig til. Trenger et lite løft på håret :ler:

Skrevet

Så lenge ingen blir løftet ETTER håret :ler:

Ikke gråt :troest:

Skrevet
Det hørtes jo bra ut, med både butikkrunde og frisør! :-D

:Nikke: Gleder meg mest til frisør. Matinnkjøp er ikke så morsomt liksom :ler: Tror ikke jeg orker flere julegaveinnkjøp i dag, blir for mye på en dag....

Så lenge ingen blir løftet ETTER håret  :ler:

Ikke gråt  :troest:

:klø: :ler: Hæ??? Tror nok ingen blir løftet etter håret, hvis ikke jeg kollapser så...

Senere i dag har jeg tenkt å lage risboller. Er usikker på om jeg skal bruke oppskrift med eller uten delfiafett. Har alltid bruk med! Kan jo prøve en uten også. Det er jo så fort gjort.

Skrevet
Trenger et lite løft på håret :ler:

Løft? Skal du gå for Eli Hagen-looken? :overrasket::ler: Mer løftet enn det får du det ikke...

Skrevet
:legrine: Da kan jeg jo bare dra på s-marked og kjøpe en gammel seig hårspray og la være å klippe!!
Skrevet

Og stapp inn en brødskalk eller to -det var vissnok trikset tantene mine brukte da de var unge og det var in med høyt hår... :ler:

Skrevet

-eller en ball av gamle strømpebukser :ler: Jammis!!!!

Skrevet

:ler: Tror faktisk jeg hadde gått for strømpebuksene. Brødskalk hørtes hardt ut.

Kos deg hos frisøren. Burde vel ha vært der sjøl når jeg tenker etter.

Skrevet

Ja det må vel bli litt msuler av de tørre brødskalkene?? Nei da er det bedre med sur tåfis! :ler:

Er bare usikker på hva jeg vil med håret, bare at det er en forandring!!!

Skrevet

DU har jo veldig fint hår da :-D

Det bildet du har hatt på msn de siste dagen gjør meg skikkelig misunnelig.. Nydelige krøller :-D

Du burde kanskje tenke ut litt på forhånd hva du vil gjøre, for det kan jo hende frisøren tar litt av om du kommer og sier du vil forandre på det.. Har erfaringer på akkuratt det.. :forvirret:

Skrevet

Takk... Alle kommenterer krøllene mine, selvfølgelig ønsker jeg stritt hår selv..... Men glattetang er tingen. Synes det er så mange frisyrer jeg ikke kan ha pga av det tykke, krøllete håret. Nå har det blitt mye lengre enn det er på det bildet der, men har det veldig oppklipt. Blir sikkert det nå også men har lyst på pannelugg. Problemet er at den blir som en brusete dott! :ler:

Skrevet

Har minner fra tidlig 90 tallet, permanent og pannelugg.. Grusomt!!

Men det er nok noe helt annet når håret er naturlig krøllete.

Du får komme med raport når du kommer hjem :-D

Skrevet

Håper du blir fornøyd hos frisøren i dag. Du er heldig som har krøller. Selv har jeg hår som er så glatt og stritt at det er ikke så mye jeg får gjort heller. Volum, hva er det??? :klø:

:ler:

Gjest marthepia
Skrevet
Takk... Alle kommenterer krøllene mine, selvfølgelig ønsker jeg stritt hår selv..... Men glattetang er tingen. Synes det er så mange frisyrer jeg ikke kan ha pga av det tykke, krøllete håret. Nå har det blitt mye lengre enn det er på det bildet der, men har det veldig oppklipt. Blir sikkert det nå også men har lyst på pannelugg. Problemet er at den blir som en brusete dott! :ler:

Har akkurat samme problemet her! Jeg har veldig tykt og (kan ikke si krøllete) bølgete hår. Håret ser veldig fintnår det er bløtt og krøllene kommer fram. Når håret tørket blir det krusete og noen bølger her og der. Særlig baki.

Har veldig lyst på en forandring selv! Men hva skal jeg gjøre med det? Hadde pannelugg en stund, men jeg må gjøre så mye med den for at den skal bli fin. Legger seg til den ene sia gjør den også.. :sur:

Vi har STORE problemer :ler:

Er bekkenet vondt??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...