Gå til innhold

Dagboka mi vel!

Fremhevede innlegg

Skrevet

:ler: Fikk nok ei ny forestilling om meg du nå :ler:

Mannen liker ikke at jeg tar traktoren, han er redd for den :ler: Skjønner ikke hvorfor???? :klø:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dere same traktor???

Det har vi!!! :hoppe:

Eller pappa da...

Skrevet

same traktor eller samme traktor???? :ler:

Jeg trenger ikke min egen traktor akkurat. Det hadde blitt dyre turer! :ler:

Skrevet (endret)
:hjerte: Nå har kattungen lagt seg helt inntil hunden og sover. De er så søte sammen :hjerter: Endret av smile
Skrevet

Åh, høres nusselig ut :hjerte: Et flott julekortmotiv.

:klem:

Skrevet

Det varte ikke så lenge, og hadde jeg reist meg opp for å ta bildet ville nok kattungen ha hoppet opp med det samme.

:grine: Må bare klage litt!!! Var i dusjen nå og vaska dusjveggene til jul med det samme jeg stod der, så har jeg kledd på meg og satt meg ned. Nå verker det så vondt i bekkenet at jeg greier nesten ikke å gå. Og jeg er bare 16 uker på vei!!! Hvor skal dette ende??? Skal få mannen til å hente krykkene som står i kjelleren. Orker ikke tanken på å gå ned trappa. :grine: Det er sååååå vondt :sur:

Ungen får jammen være fin når den kommer ut :ler:

Skrevet

:ler: Det bør den være!!!! :ler: Jo mer smerte jo penere unge???

Vil ha mamma'n min her som kan fikse til jul :grine:

Skrevet

Jeg drar neddover om en uke -skal jeg ta henne med? :ler:

Skrevet

Jaaaaaaaaaaaaaa!!!! :grine:

Spørs om du får plass i kofferten! Og jeg vil gjerne ha med pappa også!!!

Skrevet

Du får overlate husarbeidet til mannen eller la ham betale hushjelp :klem: Håper smertene gir seg snart.

Skrevet

Men hvor får man tak i hushjelp en uke før jul??? :klø: Svigerfar skulle komme og hjelpe til med stua sammen med mannen til jul. Det er godt for da vet jeg det blir bra. Er nok litt kresen på det også...

Mannen er ganske flink å hjelpe til men jeg er redd for å mase for mye og han har det ganske travelt. Det verste er vel at det er så drita vondt!!!

Skrevet

puh-har vært å lett etter krykkene. Kom på at jeg har da lånt de bort.... Må prøve å få de til i morra for da skal jeg til frisøren....

Skrevet

brrrr- det blåser sånn ute! Må sette på litt julemusikk :digge:

Skrevet
same traktor eller samme traktor???? :ler:

Jeg trenger ikke min egen traktor akkurat. Det hadde blitt dyre turer! :ler:

:ler:

SAME traktor! ;)

:hjerte: Nå har kattungen lagt seg helt inntil hunden og sover. De er så søte sammen :hjerter:

Ååååååååå... :hjerter_rundt:

Skrevet
Det må være fantastisk å kjenne det sparke! :klem:

Ja det er helt snålt, men gleder meg til flere tydelige

Det ER herlig... Men jeg kan ikke snakke for høyt om det, for da kommer Burpelita og planter helene sine nedi blæra mi, i små, korte, helt grusomme støt... :frustrert: Allikevel merker jeg at jeg bare blir mer og mer glad i henne :hjerter_rudt:

:grine: Må bare klage litt!!! Var i dusjen nå og vaska dusjveggene til jul med det samme jeg stod der, så har jeg kledd på meg og satt meg ned. Nå verker det så vondt i bekkenet at jeg greier nesten ikke å gå. Og jeg er bare 16 uker på vei!!! Hvor skal dette ende??? Skal få mannen til å hente krykkene som står i kjelleren. Orker ikke tanken på å gå ned trappa. :grine: Det er sååååå vondt :sur:

Ungen får jammen være fin når den kommer ut :ler:

Uffda...!! Høres absolutt ikke bra ut! :troest:

Ungen er garantert den fineste dere har sett, når h*n kommer ut!:Nikke:

Vil dere vite hva det er? Når skal du på UL?

:klem:

Skrevet

Ja det er velsig herlig med spark! Hadde noen kraftige, herlige for et par dager siden :sjarmor:

Ja bekkenet er helt grusomt. Fatter ikke hvordan det skal bli hvis det skal bli enda verre, helt til mai/juni....

Tror nok vi vil vite hva det er men vi sier til folk at vi ikke vet det. UL om 8 dager :hoppe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...