smile Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #981 Skrevet 14. desember 2006 Fikk nok ei ny forestilling om meg du nå Mannen liker ikke at jeg tar traktoren, han er redd for den Skjønner ikke hvorfor???? :klø:
Gjest gjesta Skrevet 14. desember 2006 #982 Skrevet 14. desember 2006 Har dere same traktor??? Det har vi!!! Eller pappa da...
smile Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #983 Skrevet 14. desember 2006 same traktor eller samme traktor???? Jeg trenger ikke min egen traktor akkurat. Det hadde blitt dyre turer!
smile Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #984 Skrevet 14. desember 2006 (endret) Nå har kattungen lagt seg helt inntil hunden og sover. De er så søte sammen Endret 14. desember 2006 av smile
Vingedama Skrevet 14. desember 2006 #985 Skrevet 14. desember 2006 Åh, høres nusselig ut Et flott julekortmotiv.
smile Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #986 Skrevet 14. desember 2006 Det varte ikke så lenge, og hadde jeg reist meg opp for å ta bildet ville nok kattungen ha hoppet opp med det samme. Må bare klage litt!!! Var i dusjen nå og vaska dusjveggene til jul med det samme jeg stod der, så har jeg kledd på meg og satt meg ned. Nå verker det så vondt i bekkenet at jeg greier nesten ikke å gå. Og jeg er bare 16 uker på vei!!! Hvor skal dette ende??? Skal få mannen til å hente krykkene som står i kjelleren. Orker ikke tanken på å gå ned trappa. Det er sååååå vondt Ungen får jammen være fin når den kommer ut
smile Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #988 Skrevet 14. desember 2006 Det bør den være!!!! Jo mer smerte jo penere unge??? Vil ha mamma'n min her som kan fikse til jul
Daria Skrevet 14. desember 2006 #989 Skrevet 14. desember 2006 Jeg drar neddover om en uke -skal jeg ta henne med?
smile Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #990 Skrevet 14. desember 2006 Jaaaaaaaaaaaaaa!!!! Spørs om du får plass i kofferten! Og jeg vil gjerne ha med pappa også!!!
Vingedama Skrevet 14. desember 2006 #993 Skrevet 14. desember 2006 Du får overlate husarbeidet til mannen eller la ham betale hushjelp Håper smertene gir seg snart.
smile Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #994 Skrevet 14. desember 2006 Men hvor får man tak i hushjelp en uke før jul??? :klø: Svigerfar skulle komme og hjelpe til med stua sammen med mannen til jul. Det er godt for da vet jeg det blir bra. Er nok litt kresen på det også... Mannen er ganske flink å hjelpe til men jeg er redd for å mase for mye og han har det ganske travelt. Det verste er vel at det er så drita vondt!!!
smile Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #995 Skrevet 14. desember 2006 puh-har vært å lett etter krykkene. Kom på at jeg har da lånt de bort.... Må prøve å få de til i morra for da skal jeg til frisøren....
smile Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #996 Skrevet 14. desember 2006 brrrr- det blåser sånn ute! Må sette på litt julemusikk
Gjest gjesta Skrevet 14. desember 2006 #997 Skrevet 14. desember 2006 same traktor eller samme traktor???? Jeg trenger ikke min egen traktor akkurat. Det hadde blitt dyre turer! ← SAME traktor! Nå har kattungen lagt seg helt inntil hunden og sover. De er så søte sammen ← Ååååååååå...
Burpen Skrevet 14. desember 2006 #999 Skrevet 14. desember 2006 Det må være fantastisk å kjenne det sparke! ← Ja det er helt snålt, men gleder meg til flere tydelige ← Det ER herlig... Men jeg kan ikke snakke for høyt om det, for da kommer Burpelita og planter helene sine nedi blæra mi, i små, korte, helt grusomme støt... Allikevel merker jeg at jeg bare blir mer og mer glad i henne :hjerter_rudt: Må bare klage litt!!! Var i dusjen nå og vaska dusjveggene til jul med det samme jeg stod der, så har jeg kledd på meg og satt meg ned. Nå verker det så vondt i bekkenet at jeg greier nesten ikke å gå. Og jeg er bare 16 uker på vei!!! Hvor skal dette ende??? Skal få mannen til å hente krykkene som står i kjelleren. Orker ikke tanken på å gå ned trappa. Det er sååååå vondt Ungen får jammen være fin når den kommer ut ← Uffda...!! Høres absolutt ikke bra ut! Ungen er garantert den fineste dere har sett, når h*n kommer ut! Vil dere vite hva det er? Når skal du på UL?
smile Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #1000 Skrevet 14. desember 2006 Ja det er velsig herlig med spark! Hadde noen kraftige, herlige for et par dager siden Ja bekkenet er helt grusomt. Fatter ikke hvordan det skal bli hvis det skal bli enda verre, helt til mai/juni.... Tror nok vi vil vite hva det er men vi sier til folk at vi ikke vet det. UL om 8 dager
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå