smile Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #941 Skrevet 12. desember 2006 HURRA!!! Ei saftigere lønn har innkommet! Herlig med halv skatt!!! Tenk om det hadde vært sånn......
angelou Skrevet 12. desember 2006 #942 Skrevet 12. desember 2006 Stilig med bukser som passer da Smile - og du skal snart på UL jo, så koselig Og så rett før jul, ååååå, misunnelige meg Jeg vil vite hva du får altså - skal ikke si det til noen jeg - LOVER Ha ein strålande dag
iss Skrevet 12. desember 2006 #943 Skrevet 12. desember 2006 Har jente-følelse jeg da. Men vet ikke om det er en jente fordi jeg føler det, ønsker det, eller fordi alle andre sier det. Har tenkt samme tanke, å ikke si at vi vet til andre.. Får snakke med sambo snart tror jeg!
smile Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #944 Skrevet 12. desember 2006 Ja jeg klarer vel ikke å holde meg til dere! Så fint du ikke sier det til noen da! Ja var veldig fornøyd med buksene. Men jeg er jo ikke kommet halveis i svangerskapet enda da Ha en fin dag du også
smile Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #945 Skrevet 12. desember 2006 Men jeg har hørt at disse magefølelsene kan stemme godt. Men jeg vet heller ikke. Blir bare mer og mer nysgjerrig jo mer jeg tenker på det. Tenk om h*n ikke vil vise tissen til oss da???
smile Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #947 Skrevet 12. desember 2006 Okei! Allerede tenkt ut det altså I morra skal jeg bake lussekatter med safran
Vannmelon Skrevet 12. desember 2006 #948 Skrevet 12. desember 2006 Lussekatter er godt. Har bare ikke bakt det siden jeg var liten. Men en kollega skulle ha med i morgen hvis ikke barna slo seg vrange i kveld, så det håper jeg de ikke har gjort...
Petra Prøvedokke Skrevet 12. desember 2006 #949 Skrevet 12. desember 2006 tenk at det bare er noen dager til dere skal på UL!! blir sikkert kjempegøy hvor blir det av magebilde, forresten?? *mase mase*
Frida Frosk Skrevet 12. desember 2006 #950 Skrevet 12. desember 2006 Hopper litt for Smiles slanke lår og rumpe. Ja, tenk når er det ikke lenge til UL. Jeg får jo ikke før rett etter nyttår. Får trøste meg med at da har jeg fortsatt noe å glede meg til når kakene er spist og alle pakkene er pakket opp. Tror jeg får gutt jeg også. En tøff, liten rocker.
Kakao Skrevet 12. desember 2006 #951 Skrevet 12. desember 2006 Så gøy å lese her inne om folk som er like langt og med samme tanker. For jeg har gått og kvernet ei god stund på det med å fortelle til andre hvilket kjønn vi venter. Vi er helt bestemt på å vite selv, men foreløpig så haller jeg mot å holde det for oss selv (som en søt god hemmelighet), og sambo haller mot å si det til folk som spør.. Ellers, så øyner jeg mulighetene for litt statistikk! Vi skal på UL altså 21.des (jeg), 22.des (iss), 23.des (smile). Og så Frida Frosk på nyåret. Siden alle har sterk magefølelse for ett av kjønnene, så blir det gøy å se om det stemmer. Jeg bare vet det er en gutt. Har følt det slik hele tiden. Og jeg kommer til å måtte bruke litt tid på å venne meg til det om noen sier det er jente.. Blir 3D-UL på nyåret om det er tvilstilfelle, her og. Kjekt å komme inn i dongerien, da! :-D
Kylling Skrevet 12. desember 2006 #952 Skrevet 12. desember 2006 for saftigere lønn! Fikk lønn i dag jeg også, men jeg fikk mindre enn forventet.. Hm. Jeg har aldri vært god i matematikk, men likevel.. Trist å lese at bekkenet ikke er bra Ha en fin kveld videre, smilevenn!
smile Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #953 Skrevet 12. desember 2006 Så hyggelig med masse besøk Lussekatter er godt. Har bare ikke bakt det siden jeg var liten. Men en kollega skulle ha med i morgen hvis ikke barna slo seg vrange i kveld, så det håper jeg de ikke har gjort... ← Håper ungene oppfører seg ja. Ser ut til at det blir "travelt" for meg i morra så jeg kan nok ikke belage med på lussekatter allikevel hvis bekkent slår seg vrangt, og det gjør det sikkert..... tenk at det bare er noen dager til dere skal på UL!! blir sikkert kjempegøy hvor blir det av magebilde, forresten?? *mase mase* ← Magebilde???? Må prøve å ta i morra når det er 16 uker!!!! Gleder meg bare mer og mer til UL ja! Hopper litt for Smiles slanke lår og rumpe. Ja, tenk når er det ikke lenge til UL. Jeg får jo ikke før rett etter nyttår. Får trøste meg med at da har jeg fortsatt noe å glede meg til når kakene er spist og alle pakkene er pakket opp. Tror jeg får gutt jeg også. En tøff, liten rocker. ← Slanke lår og rompe ja.... Spørs hva utgangspunktet var det Har vel former men ikke så altfor mye mer heldigvis! Ja det går styggfort mot UL nå! Men det gjør det for deg også!! Så gøy å lese her inne om folk som er like langt og med samme tanker. For jeg har gått og kvernet ei god stund på det med å fortelle til andre hvilket kjønn vi venter. Vi er helt bestemt på å vite selv, men foreløpig så haller jeg mot å holde det for oss selv (som en søt god hemmelighet), og sambo haller mot å si det til folk som spør.. Ellers, så øyner jeg mulighetene for litt statistikk! Vi skal på UL altså 21.des (jeg), 22.des (iss), 23.des (smile). Og så Frida Frosk på nyåret. Siden alle har sterk magefølelse for ett av kjønnene, så blir det gøy å se om det stemmer. Jeg bare vet det er en gutt. Har følt det slik hele tiden. Og jeg kommer til å måtte bruke litt tid på å venne meg til det om noen sier det er jente.. Blir 3D-UL på nyåret om det er tvilstilfelle, her og. Kjekt å komme inn i dongerien, da! ← Artig at vi er så likt ja!!! Mannen synes nok det er greit at vi holder det hemmelig. Så kan vi drømme litt sammen!!! Jeg også bare vet det er en gutt Så gøy med statistikk! for saftigere lønn! Fikk lønn i dag jeg også, men jeg fikk mindre enn forventet.. Hm. Jeg har aldri vært god i matematikk, men likevel.. Trist å lese at bekkenet ikke er bra Ha en fin kveld videre, smilevenn! ← Har ikke orket å regne ut jeg, kanskje dumt av meg men det hørtes normalt ut det jeg skulle ha. En fin kveld ønskes deg også!!
Frida Frosk Skrevet 12. desember 2006 #954 Skrevet 12. desember 2006 Innom for å si god natt før jeg kryper til køys. Har nettopp drukket en julebrus, så kanskje smurfen våkner inni der og kan sparke litt på meg bare sånn at jeg kan få kjenne litt bevegelser...
smile Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #956 Skrevet 13. desember 2006 Innom for å si god natt før jeg kryper til køys. Har nettopp drukket en julebrus, så kanskje smurfen våkner inni der og kan sparke litt på meg bare sånn at jeg kan få kjenne litt bevegelser... ← Hjalp det???? god morgen!! ← God kveld! for 16 uker! Gøy at det går så fort, for det synes jeg faktisk. Går mer og mer opp for meg og jeg har lyst til å begynne å kjøpe litt utstyr snart! I går kveld fikk jeg to-tre omganger med skikkelig spark! Det var helt herlig!!! Kjentes ut som en fiskehale som slo flere ganger. Jeg satt bare og gliste fra øre til øre!!!!
smile Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #958 Skrevet 13. desember 2006 Ja det er ganske spesielt! Håper det snart blir din tur!!!!!
Kakao Skrevet 13. desember 2006 #960 Skrevet 13. desember 2006 Gratulerer med 16 uker! Så heldig du er med lille gullfisken din. Jeg drakk julebrus i stad og la meg ned for å kjenne ekstra godt etter, men jeg kjente bare masse brusbobler i magen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå