Gå til innhold

Dagboka mi vel!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Huff da, vennen. Dette hørtes ikke bra ut. Om det er en liten trøst, så kjenner jeg ei som hadde det som deg hele svangerskapet, men neste gang hun ble gravid gikk det kjempefint. Da jobbet hun nesten til hun skulle ut i permisjon. Hadde gradert sykmelding de siste månedene, men ingen smerter slik du beskriver nå. Så alle svangerskapene dine trenger ikke bli slik (for jeg regner med at du skal gjennom noen flere ;) )

Legen min sier jeg også har begynnende bekkenløsning, men lurer fraktisk på om det heller er låsning jeg da. Kjenner at jeg er støl i rompa og lår om jeg har stått mye en dag. Ellers er jeg helt fin. Og når jeg legger meg om kvelden så bruker jeg som oftest litt tid på å snu meg. Lurer på om senga kan være litt for myk også? Hvertfall så får jeg ofte smerter i hofta, og da føler jeg meg som jeg er 90år når jeg skal snu meg rundt. :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff stakkars deg - høres ikke noe godt ut det bekkenet ditt :kose:

mandlene ble forresten kjempegode! :sjarmor:

ha en super dag!! :klem:

Skrevet

Frida Frosk : Nei det er ikke så veldig godt akkurat. Har hørt at svangerskapet kan være helt annerledes neste gang ja, og jeg håper jo at vi får flere ;) SKal til lege i morra så får jeg høre hvordan vi skal gjøre det, om jeg skal jobbe en liten % eller bare droppe det.

Petra Prøvedokke : Så bra mandlene ble gode!!! Det er egentlgi ganske enkelt! Og de en kjøper i butikken er jo så dyre med altfor lite i posen :ler:

Skrevet

Nå har jeg vært på trening igjen. Ikke samme effekt som sist. Nå er det mer vondt og det skal det absolutt ikke være. :(

Nå må jeg finne meg litt lunsj. Er dritsulten! Kattungen og hundene har hatt hjemme-alene-fest mens vi har vært borte. Åpna alle dører og bikkjene har rotet i kattekassa og tatt seg en liten dessert med kattebæsjen. Jammis!!!

Skrevet

Dyret her har og hatt hjemme alene fest.. Han VAR i buret sitt da vi dro, da vi kom hjem var han løs, men døra i buret sto fortsatt igjen- stengt.. :forvirret:

Kanskje han egentlig er en forvokst hamster?? :klø:

Skrevet
Dyret her har og hatt hjemme alene fest.. Han VAR i buret sitt da vi dro, da vi kom hjem var han løs, men døra i buret sto fortsatt igjen- stengt..  :forvirret:

Kanskje han egentlig er en forvokst hamster?? :klø:

Eller at eierne tror de har gjort noe som de ikke har gjort... :ler:

Nå har lillepus vært ute i griseværet. Glad og fornøyd kom han inn gitt! Og den ene bikkja hoppa på døra! :sur: Frister ofte å gi den ei sprøyte!!!! Eller helst to! :forvirret:

Nå skal jeg slenge beina på sofaen en kort periode før jeg må rydde litt klær.

Skrevet

Har ikke glemt noe som helst altså.. Døra står stengt, bunnen er fortsatt i..

Greit nok han er smart og utspekulert, men tror ikke han greier å stenge igjen døra eller skue bunnen på plass igjen...

*skjønner ikke'no*

Skrevet

:klø:

Hmmm...

Den siste bikkja vi hadde ramponerte buret. Nektet å være inni der og når den kom seg løs gnagde den på stolbein. Drittbikkje. Kjenner jeg blir sint når jeg bare forteller det! :ler:

Men nå er det 1-2-3 klementiner, så på sofaen med pus på fanget :smile:

Skrevet
:klø:

Hmmm...

Den siste bikkja vi hadde ramponerte buret. Nektet å være inni der og når den kom seg løs gnagde den på stolbein. Drittbikkje. Kjenner jeg blir sint når jeg bare forteller det! :ler:

Men nå er det 1-2-3 klementiner, så på sofaen med pus på fanget :smile:

Skjønner hva du mener!!

Hender ofte jeg hisser meg opp når jeg skal fortelle mannen hva dyret har gjort for mange mange timer siden!!

I dag har han ikke ødelagt noe da, så jeg skal ikke klage.. Skjønner bare ikke åssen han kom seg ut.. :klø:

Tror vi skal undersøke buret med lupe..

:ler:

Kose deg masse på sofaen.. Hørtes deilig ut :Nikke:

Skrevet

Ble visst laptop, klementiner og pus på sofaen! :sjarmor:

Skrevet

Ja, må prøve å kose meg litt før jul vettu ;)

Nå hører jeg på julemusikk og spiser gulerot :ler: Klar sammenheng der!

SKal til lege etterpå og forlenge sykemelding.

Har fått advarsel fra ei venninne mot å prøve gamle dongeribukser for hun fikk seg en skikkelig nedtur ved at de ikke gikk over lårene :overrasket: Selvsagt gjorde jeg ikke som hun sa så jeg måtte bare prøve en av de trangeste buksene jeg hadde. Nyvasket var den også, men den smatt rett på meg over lår og hofter :tommel: Det var bare en åpen knapp og glidelås! Da ble jeg :hoppe: glad!!! Har de andre 5-6 kg kun lagt seg på mage og pupper??? :klø: Isåfall er det helt greit!!! :ler:

Skrevet

Ja lå faktisk å tenkte på det nå :ler: Skal 22. desember, er så rart å være så langt på vei! Tror denne ungen plutselig kommer ut en dag uten at vi er forberedt jeg :ler:

Skrevet

Jeg skal 23. :hoppe: Det er bare 9 dager til! :overrasket:

Huff- ja plutselig kommer ja... Noen ganger får jeg litt panikk hvis den skal fødes om noen uker. Det sykeste er at det er ikke mange ukene til de kan redde den hvis det skulle skje noe :overrasket: Men jeg håper jo inderlig at det ikke skjer, stakkar liten!

Skal dere vite kjønn? Mulig jeg har spurt om det før også men :ler:

Skrevet

Rart hvordan du beskriver de nøyaktige tankene mine som jeg tenkte for litt siden :ler: Tenk at om ikke mange uker så KAN faktisk barnet overleve!!! Jeg har ett søskenbarn som ble født 3 mnd fortidlig for 18 år siden, hun veide 900 gram.. Gikk forholdsvis bra med henne, selv om hun har noe sosiale problemer..

Ja, vi tror vi vil vite kjønn! Har bare snakka om det en gang, kanskje på tide å ta opp temaet igjen :ler:

Skrevet

:ler: Pussig!!! Men det er jo litt gøy at det ikke er bare meg som har alle mulig tanker!

Ja det er ikke til å komme bort i fra at det er det beste at den lille får være der. Problemet er vel med senskader. Men 900 gram var ikke mye!!!! :overrasket:

Vi tok opp kjønns-temaet i går. Ble vel enig om å vite det men si til andre at vi ikke vet det for vi vil ikke dele det tror jeg. Men dere får sikkert vite det :ler:

Men jeg er jo hellig overbevist om at det er en gutt så ikke kom å si noe annet!!! Drømte i går at jeg var på UL. De påstod det var en jente.... jeg godtok det ikke helt :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...