Daria Skrevet 6. desember 2006 #881 Skrevet 6. desember 2006 Så kjekt å kjenne mange med barn i omtrent samme aldre
Kylling Skrevet 6. desember 2006 #883 Skrevet 6. desember 2006 Har du hypermobile ledd og så er det ikke oppdaget før nå? :klø: Jaaa, vi vil ha magebilde!
smile Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #884 Skrevet 6. desember 2006 Kanskje det med diskplass var en midlertidig feil!? Og du er blitt supermedl nå? så da kan du jo laste opp mer enn ett hvertfall! Prøv igjen, eller klag til ledelsen.. Du har tross alt betalt for å få større diskplass ← Sorry snuppa! Er nok ikke supermedlem så vidt jeg vet Men skal prøve igjen. Så kjekt å kjenne mange med barn i omtrent samme aldre ← Innom med en klem og en kos ← tilbake!!! Har du hypermobile ledd og så er det ikke oppdaget før nå? :klø: Jaaa, vi vil ha magebilde! ← Jo jeg har visst det lenge men det gjør en vel ikke noe med. Trøster meg med at når jeg blir gammel og ledda skal stivne så blir de vel normale på meg! Magebilde ja, må prøve å få tatt ett. ***** Nå har jeg trent i 1,5 timer!!! Kjenner jeg har brukt litt muskler jeg ikke har brukt på lenge men det føles godt!! Håper bare det hjelper på bekkenet. Kjennes allerede bedre ut. Og forresten i dag kom det en ny baby til noen vi kjenner. Vi kjenner de ikke godt men møter dem av og til Så i dag er det altså 5 babisser på 14 dager!
smile Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #885 Skrevet 6. desember 2006 (endret) Har glemt å fortelle at vi her forleden dag satt en mus fri, i lamadamas ånd! Jeg skulle bare sjekke musefella men så det var falt en bærepose over så jeg løftet selvfølgelig på den og så at musefella var smekka over i bæreposen. Dermed tenkte jeg at jeg skulle løsne fella men så oppdaget jeg musa som stirret med intense øyne på meg! Dermed ble det en jobb for mannen å slippe den stakkars musa løs ute. Den har nok litt vondt i bekkenet den også I går var jeg og så på nye barnevogner! Jeg har jo bestemt meg for å kjøpe brukt men nå ha rjeg dritlyst på nytt! Så nå sitter jeg med en haug av brosjyrer og er ganske forvirra. Endret 6. desember 2006 av smile
Gjest gjesta Skrevet 6. desember 2006 #886 Skrevet 6. desember 2006 for den frie musa! Der gjorde du en god gjerning
Gjest marthepia Skrevet 6. desember 2006 #887 Skrevet 6. desember 2006 Der gjode dere en god gjerning Det er alltid arti med noe nytt! Skal få oss ei tvillingvogn vi! Gleder meg masse til å prøve den. Tar vel opp all plassen på fortauet
Kakao Skrevet 6. desember 2006 #888 Skrevet 6. desember 2006 Så flink du har vært til å trene! Magebilde!
smile Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #889 Skrevet 6. desember 2006 Magebilde!!! Har ikke fått tatt enda.... Holder på å lage brente mandler! Fikk plutselig panikk om at det snart er jul!!!
smile Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #890 Skrevet 7. desember 2006 Brente mandlene tok sin tid...
Petra Prøvedokke Skrevet 7. desember 2006 #891 Skrevet 7. desember 2006 ble de bra? jeg håper å få laget de i dag!! har ihvertfall kjøpt inn mandler og sukker
Gjest gjesta Skrevet 7. desember 2006 #892 Skrevet 7. desember 2006 Har aldri likt brente mandler jeg Skal ut å handle julepynt i morgen - gleder meg! :-D Magen har det fortsatt bra???
angelou Skrevet 8. desember 2006 #897 Skrevet 8. desember 2006 Heia, håper du og magen får ei fin helg Barnevogner ja, usj, alt for mye å velge i spør du meg. Ikke det at jeg har sett så nøye på det enda,litt tidlig kanskje, men tror mannen skal få ta seg av det. Han som er glad i tekniske duppeditter
Petra Prøvedokke Skrevet 8. desember 2006 #898 Skrevet 8. desember 2006 jeg lagde brente mandler i går. nam nam nam alt bra med deg??
Vingedama Skrevet 8. desember 2006 #899 Skrevet 8. desember 2006 Så fint at dere slapp løs den lille musa Rørende vakkert juleminne Jeg har aldri laget brente mandler Er det vanskelig?
Vannmelon Skrevet 8. desember 2006 #900 Skrevet 8. desember 2006 Innom for å ønske deg en god helg! Kake i dagboka mi, hvis du vil ha.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå