Gå til innhold

Dagboka mi vel!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Da er juleavataren på plass. Kan hende jeg bytter mange ganger før jule men :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Artig!!

Jeg kommer nok og til å bytte flere ganger før jul.. Er jo så mange fine julebilder atte..

Men aller helst vil jeg ha bilde av den der coca cola julelastebilen.. Kommer alltid i julestemning når jeg ser den!! :nisse:

Skrevet

Ja den er veldig jul!!! Ja det er jo ikke så lang periode en kan ha jule-avatar så da må tidne utnyttes :ler:

Skrevet

Ei venninne av meg fikk forresten en baby i helga. :hjerter: Kjente det stakk litt i magen da for jeg gleder meg selv sånn!!! :hoppe:

Skrevet

Så koselig med baby, da! :)

Blir veldig glad av den nye juleavataren din! :nissevink:

Skrevet

Juleavatar??? :klø: Ser ikke at den er så julete den avataren din, jeg.

Godt å høre at du hadde det fint i Oslo! Kanskje ta en liten tur inn til byen i førjula jeg og. Sjekke ut julegata. Hvis jeg orker alle folkene, vel og merke. Drar ofte steder i førjulstida eller på lørdager, og lurer på hvorfor jeg utsetter meg selv for det.

Ha en fin uke, Smilevenn.

Skrevet

Fin lue og avatar ja. Kommer nesten i julestemning sjøl om regnet pøser ned utenfor...

Skrevet

Ser ingen ny avatar, jeg :sur: Men den er sikkert kjempefin, siden du har fått så masse skryt for den! :)

Koselig med venninne som har fått smått, og snart er det din tur!

Jeg husker da jeg var like langt som det du er nå, og det føltes som en evighet, men nå som jeg begynner å nærme meg 30 uker ( :overrasket: ), ser jeg at det faktisk har gått fort! Hvor har tiden blitt av!?

Det er forresten nesten helt klin umulig å holde følge med tempoet i dagboka di :ler: Her går det unna, ja... Får håpe det går litt bedre når jeg blir ferdig med eksamensstyret! :)

:klem:

Skrevet

Godt der er flere som ikke ser noen juleavatar. Ser bare et forvokst smileansikt med en snurrende blomst. :tristbla:

Håper du har en superoptikjempefantafenomenalistisk tirsdag. :klem:

Skrevet

trykk på f5 så ser dere den nye avataren

Skrevet

Hei! Så koselig med masse besøk i dagboka mi! Digger dere! :kyss:

Takk for skryt av juleavatar, og nå har jo moderator vært her inne og hjulpet til så alle får sett ;) Thanks!

Tempoet mitt i dagboka mi Burpen :sjenert: Vært litt mer rolig her noen døgn nå da... :ler:

I dag kom jeg meg til fysioterapaut. Ikke rart ryggen min er vond så skakk som den er :ler: Har hypermobile ledd (veldig myke ledd) og ulik lengde på beina( noe jeg egentlig visste) . Når bekkenet beveger så mye på seg nå skal det ikke så mye til for at jeg får vondt. Nå skal jeg begynne med trening 3x i uken så det blir travle dager :ler:

Ellers skulle jeg kjøpe meg svart mammabukse. Det endte med mørkeblå olabukse fra Lindex! :overrasket: Men det utrolige var at det var smale bein på den som jeg har ønsket og det var på salg. De hadde et helt stativ med dongeribukser på salg. Mannen mente jeg blit litt feilproposjonert nå i trange jeans siden jeg har en mage som buler ut men det driter jeg i. :ler:

Nå er det tid for wok!

Skrevet

:danse: Nå plumper det ut barn den ene dagen etter den andre. I dag (i går) kom sistemann. Det ble en gutt. Nå er det født 4 barn på 13 dager der vi kjenner foreldrene ganske godt ;)

Ikke rart jeg gleder meg bare enda mer til det blir vår tur! :hoppe:

Så er det forresten 15 uker i dag, onsdag!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Skrevet

grattis med 15 uker!!!

har ikke fått laget brente mandler ennå, jeg... :sjenert: men nå har jeg skrevet ut oppskriften, så kanskje jeg får gjort det i dag :)

nytt magebilde snart, eller? :ler:

:klem:

Skrevet
:danse: Nå plumper det ut barn den ene dagen etter den andre. I dag (i går) kom sistemann. Det ble en gutt. Nå er det født 4 barn på 13 dager der vi kjenner foreldrene ganske godt ;)

Ikke rart jeg gleder meg bare enda mer til det blir vår tur! :hoppe:

Så er det forresten 15 uker i dag, onsdag!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Er det vennepar av dere som får bebisser??

God morgen, og grattis med 15 uker.. Tiden går fort ;)

Skrevet

..og hadde jeg lest litt nøyere gjennom innlegget, hadde jeg klart å få med meg at dere kjenner foreldrene ganske godt..

:sjenert:

Skrevet

Ikke laget brente mandler enda jeg heller Petra prøvedokke... Men jeg skal nok få se å få gjort det snart :sjarmor:

Magebilde ja... Skulle prøve å legge ut bilde her men det stod at diskplassen min på KG var full??? :klø: Har jo bare et bilde som ligger ute jo..... Men magen er liksom litt mer kul nå ja.

Tiden flyr ja. Men det er egentlig godt selv om den gjerne kan gå litt saktere nå i juletider for det må nytessss!!

Vennepar og slekt som har fått bebisser. Ikke alle vi har like god kontakt med mens andre kjenner vi godt. Nå har de som bor nærmest kommet hjem så da blir det vel besøk snart!

Nå skal jeg på fysioen igjen. :vinke:

Skrevet
..og hadde jeg lest litt nøyere gjennom innlegget, hadde jeg klart å få med meg at dere kjenner foreldrene ganske godt..

:sjenert:

Ja vi gjør egentlig det. De som fikk i går er jo slekt og bor et stykke unna så vi ser de ikke så ofte, det var de som ikke skulle ta slektsnavnet vettu :ler:

Skrevet

Kanskje det med diskplass var en midlertidig feil!?

Og du er blitt supermedl nå? så da kan du jo laste opp mer enn ett hvertfall!

Prøv igjen, eller klag til ledelsen.. Du har tross alt betalt for å få større diskplass ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...