Gå til innhold

Dagboka mi vel!

Fremhevede innlegg

Skrevet
Her ble det hipp som happ alt tror jeg :ler:

Ja, det tror jeg det ble her også. Froskemannen er riktignok overbevist om at det er to inni der, så kanskje vi får en av hvert kjønn? ;)

Bra du har fått bestilt time hos fysioterapeut. Mine plager er ganske så små i forhold til dine skjønner jeg. Kjennes støl ut i rompa og på baksiden av venstre låret, og innimellom så låser hofta seg litt slik at det er vanskelig å snu seg i senga.

Men løper fortsatt etter trikken når jeg er sent ute... :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

To ja :ler: Mest sannsynlig så er det ikke det. Hva er din følelse da?

Som du beskriver det starta det hos meg så var det ganske rolig lenge, men nå har det klikka. Kjedelig! Løping er visst ikke bra! Små og rolige skritt!!! :ler:

------

I dag er det 14 uker!!!! :hoppe:

Skrevet

Nå skal jeg ut og shoppe min siste del av gavene til adventskalenderen. :reise:

Skrevet

Jepp! Da var et gjort! Satt lenge på cafè med kjente også. Det var hyggelig.

Nå må je gbare hvile ryggen før jeg lager middag. I kveld blir det nok pakking av adventskalender og litt julegaver som jeg skal sende. Lurer på om jeg skal synke ned i badekaret i kveld igjen. ELSKER BADEKARET :hjerte:

Skrevet

Jeg og elsker badekaret, men vi tømmer varmtvannstanken når vi fyller det :ler: Og da har ikke leieboeren varmt vann ;)

Vi driver å pusser opp, og har kjøpt en ekstra varmtvannstank da.. Så er bare midlertidig!

Skrevet

Har ikke prøvd ut tanken så fælt for alt er helt nytt. Men vi har heldigvis ikke en leieboer å ta hensyn til.

Pusser dere også opp bad? Har dere tenkt å pusse opp mye før den lille kommer? Vi skal ta gjesterommet som etterhvert blir barnerom.

:cry: Har så vondt i ryggen/bekkenet. Kan jeg ta et par tabletter av ibuprofen(ibux) 200 mg??? :klø: Ligger bare på sofaen men det verker som f*..... :(

Skrevet
Har ikke prøvd ut tanken så fælt for alt er helt nytt. Men vi har heldigvis ikke en leieboer å ta hensyn til.

Pusser dere også opp bad? Har dere tenkt å pusse opp mye før den lille kommer? Vi skal ta gjesterommet som etterhvert blir barnerom.

:cry: Har så vondt i ryggen/bekkenet. Kan jeg ta et par tabletter av ibuprofen(ibux) 200 mg??? :klø: Ligger bare på sofaen men det verker som f*..... :(

Tror ikke du skal ta Ibux.. Mener å huske at jeg fikk beskjed fra legen at gravide ikke skal ta det..

Men paracet/pinex kan du ta et par av :)

Skrevet

hm... spørs om vi har det da. Skal sjekke. Takk for svar ;)

Skrevet

;)

Du kan jo lese på "bruksanvisninga" som er i Ibux eska.. Der står nok i den om du ikke kan ta den.

Skrevet

Kjøpte i USA men er det samme. Nå skal jeg synke ned i badekaret og kjenne om varmen hjelper.

Skrevet

Ibux skal man IKKE ta som gravid! er visst veldig viktig!

Vi har pussa opp i mange år vi! Er ferdig med badet, har nå fått ett stort drømme bad. Men vi er ikke ferdig med resten av kjelleren, altså veien inn til drømmebadet! Ting tar tid her i huset ;)

Skrevet

Godt å høre at det tar tid hos andre også. Det gjør det her òg..... Rimelig irriterende til tider!

Det hjalp å ligge i varmt vann. Føler meg bedre nå, uten smertestillende. Men jeg visste ikke om det med IBUX. Har vel tatt 2 eller 3 tabletter siden jeg ble gravid så det skulle vel ikke skade tror jeg ;)

Nå skrelles mandarin nr. x for i dag. :sikle:

Skrevet

Tror ikke det skader med noen få nei.

Jeg tok og noen da jeg gikk med mini, og hun er jo frisk og rask og alt det der ;)

Har spist så mye klementin i dag at halsbrannen er nesten oppe i munnen på meg nå.. :sur:

Godt at det hjalp med et bad hvertfall :)

Skrevet

hørtes deilig ut med et bad!!

har så lite bad, jeg. og bare plass til dusjhjørne...

men mamman min har stooort badekar - får vel låne det!!

håper alt er bra med deg smilevenn!!!

:klem:

Skrevet

Deilig med bad ja!

Har bare hatt dusj lenge vi også, så nå passet det bra med badekar siden babyen kommer etterhvert!

I går kveld fikk jeg gjort ferdig alle gavene til adventskalenderen og pakka inn noen julegaver. Skikkelig førjulskos og for første gang satte jeg på julemusikk. Aldri vært så tidlig ut efør jeg... men det føles godt :ler:

Skrevet

Jeg begynner også å komme i julestemning snart. Det hjelper vel godt når jeg skal starte baking av småkaker og pynting i stua. Lurer på om jeg skal begynne så smått i dag.

Da vi kjøpte huset vårt, så var jeg overlykkelig over at det var badekar her. Men jeg har brukt det bare 2-3 ganger. På over ett år! Jeg som så for meg iallfall ukentlige seanser med badeskum og duftlys. Har ikke tålmodighet til det lenger rett og slett. :ler:

:klem:

Skrevet

Gleder meg til å bake jeg også!! :hoppe: Problemet er at det pleier å bli altfor mye igjen! :ler:

Spørs om jeg er ekstra ivrig i badinga nå i begynnelsen jeg også men regner med ungene våre vil bade etterhvert som de kommer :ler:

Skrevet
Gleder meg til å bake jeg også!! :hoppe: Problemet er at det pleier å bli altfor mye igjen! :ler:

Høres kjent ut :ler: Jeg kan godt finne på å bake syv slag, selv om jeg kanskje får besøk en dag i jula. Bakinga hører jo med, var skikkelig grinete i fjor da jeg bodde på hybel langt hjemmefra og ikke fikk bakt noe. Får vel begrense meg litt i år, men et par slag blir det nok...

Skrevet

For meg som elsker småkaker, så er heller kunsten å spare noen til selve jula.

:forvirret:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...