smile Skrevet 28. november 2006 Forfatter #781 Skrevet 28. november 2006 Men det er leeeeenge siden det, så det er ikke mine kakemenn du spiser nå... ← Håper ikke det! Gooood morgen!!! Tipper sover søtt i en god varm seng... Urettferdig. ← Jepp! Det gjorde jeg Og faktisk rikitg så lenge i dag. Så skulle jeg vel egentlig ha med urinprøve av morgenurin...jeg glemte det jeg. Morgenurin var nå for noen minutter siden og egentlig skal man vel vente noen timer før man tar ny.... Jaja, må ta det om en time
smile Skrevet 28. november 2006 Forfatter #782 Skrevet 28. november 2006 JIPPI!!! Det er noen andre i slekta som skal ha baby nå. Vi var så redd de skulle ta det fine slektsnavnet vi har sett for oss i mange år. Jeg klarte å vri på spm. og spørre om det ble det navnet. De bare lo og sa at det ble det slettes ikke. Dette avhenger selvfølgelig om vi får en gutt, men det har jeg hele tiden trodd og når vi var på UL nå sa legen det var vanskelig å se men hun trodde hun kanskje så en tissetass. Og da er navnet vårt!! JUHUU!!!! Vi har snakket om navn flere ganger, det eneste vi blir enige om er det guttenavnet og vi har ikke blitt enig om et eneste forslag til jentenavn engang.(men det er fortsatt hemmelig hva navnet er, derfor skriver jeg det ikke her engang) Men jeg ble så glad!!! :smile:
Daria Skrevet 28. november 2006 #783 Skrevet 28. november 2006 Så bra, greit å slippe å krangle om det Men nå ble jeg jo bare litt nysgjerrig...
smile Skrevet 28. november 2006 Forfatter #785 Skrevet 28. november 2006 Og nå fikk jeg bare plutselig lyst til å vite kjønnet. Har ikke hatt noe behov for det før jeg.... Men nå!
iss Skrevet 28. november 2006 #786 Skrevet 28. november 2006 Hurra!!! Det var fint at navnet blir "ledig"
Gjest uri Skrevet 28. november 2006 #787 Skrevet 28. november 2006 Så gøy med flere bebisser da :-D Lurer jo fælt på hva navn dere har tenkt på da....
smile Skrevet 28. november 2006 Forfatter #788 Skrevet 28. november 2006 Ja godt navnet blir ledig. Men vi kommer ikke til å møte de så ofte. De bor langt unna, men det blir jo i familiefester en gang hvert 5.år kanskje?? :klø: Men det gjenstår jo å se om det blir en gutt da
Gjest uri Skrevet 28. november 2006 #789 Skrevet 28. november 2006 Hvert 5. år ja.. Når skal du til ultralyd igjen da?? Det er jo ikke lenge til at det er mulig å se hvilket kjønn det er... OG, føler du noe?? Ang kjønn??
smile Skrevet 28. november 2006 Forfatter #790 Skrevet 28. november 2006 Jeg skal på UL siste uka før jul så det går dritfort. Ja jeg føler at det blir en gutt, det har jeg tenkt hele tiden! Er en viss guttedominans i familien. Har vært ganske anti på å vite kjønn tidligere men nå er jeg blitt veldig nysgjerrig. Kanskje vi bare holder det hemmelig jeg og mannen ??? -og blandt dere selvfølgelig! Vært på jordmorkontroll. Alt var helt bra og vi hørte veldig tydelig hjertelyd! 160 slag i minuttet (blir det vel??) så det var rimelig fort lå helt på grensa, men det var innenfor normalen. Blodtrykket og urin var også helt fint. Hun mente jeg burde kontakte fysio fort ja pga ryggen min. Får vel gjøre det.
Kylling Skrevet 28. november 2006 #791 Skrevet 28. november 2006 Såbra at JM-kontrollen gikk bra! Men du? Jeg synes ikke du skal holde noe hemmelig for oss.
Gjest marthepia Skrevet 28. november 2006 #792 Skrevet 28. november 2006 Bra at alt gikk fint hos jordmor. 160 slag i minuttet!! Steike Det gikk fort..Gutten min ligger på rundt 140 slag hver gang jeg er ivei han. Men som alt det andre..så er det vel veldig forskjellig Ta kontakt med fysioterapeut du. Får håpe det hjelper Får håpe dere får vite kjønnet på UL da
Daria Skrevet 28. november 2006 #793 Skrevet 28. november 2006 Men du? Jeg synes ikke du skal holde noe hemmelig for oss. ← Tiltredes!
smile Skrevet 28. november 2006 Forfatter #794 Skrevet 28. november 2006 Såbra at JM-kontrollen gikk bra! Men du? Jeg synes ikke du skal holde noe hemmelig for oss. ← Gjør stort sett ikke det Synes jeg skravler litt for mye av og til jeg.... Bra at alt gikk fint hos jordmor. 160 slag i minuttet!! Steike Det gikk fort..Gutten min ligger på rundt 140 slag hver gang jeg er ivei han. Men som alt det andre..så er det vel veldig forskjellig Ta kontakt med fysioterapeut du. Får håpe det hjelper Får håpe dere får vite kjønnet på UL da ← Ja det var rimelig fort men det er mer vanlig når det er så tidlig så roer det seg visst. Alt mellom 120 og 160 visst er normalt. Nå er elektrikeren her så nå får vi lys og varme på badet! I morra kommer snekkeren og da blir det lister!!!
Gjest marthepia Skrevet 28. november 2006 #795 Skrevet 28. november 2006 Okey, da vet jeg det Føler du det på deg at det blir en gutt? Er det sånn hos dere også at du har litt mer lyst på jente og sambo har lyst på gutt? Slik var det iallefall her. Vi fikk begge det vi "ønsket" der Om ikke det plutselig kommer ut ei jente da.. Men det viktigste er at barnet er friskt, selvsagt! Men jeg hadde bestandig ønsket meg ei lita jente
Kakao Skrevet 28. november 2006 #796 Skrevet 28. november 2006 Koselig med hjertelyd! Når kan man "tyde" ut i fra hjerteslagene om man venter gutt eller jente, mon tro? For det er kanskje litt tidlig for oss, nå sikkert. Men det er et eller annet om slagene er nærmere 140 eller 160, tror jeg. Usikker. Artig med flere bebiser, da! Foreløpig så er vi ganske så alene i våre kretser. Så mange som er single, men de kommer nok etter.
smile Skrevet 28. november 2006 Forfatter #797 Skrevet 28. november 2006 Okey, da vet jeg det Føler du det på deg at det blir en gutt? Er det sånn hos dere også at du har litt mer lyst på jente og sambo har lyst på gutt? Slik var det iallefall her. Vi fikk begge det vi "ønsket" der Om ikke det plutselig kommer ut ei jente da.. Men det viktigste er at barnet er friskt, selvsagt! Men jeg hadde bestandig ønsket meg ei lita jente ← Ja jeg føler veldig det blir en gutt. Har alltid ønsket meg jente, selv om det egentlig er akkurat det samme. Siden det er førstemann kommer det nok flere sjanser!!! Mannen har mest lyst på gutt og jeg jente ja, så det er kanskje derfor jeg tror det er gutt?? Nei, dette er helt umulig å si. Vi får uansett svar på det om noen måneder!! Koselig med hjertelyd! Når kan man "tyde" ut i fra hjerteslagene om man venter gutt eller jente, mon tro? For det er kanskje litt tidlig for oss, nå sikkert. Men det er et eller annet om slagene er nærmere 140 eller 160, tror jeg. Usikker. Artig med flere bebiser, da! Foreløpig så er vi ganske så alene i våre kretser. Så mange som er single, men de kommer nok etter. ← Visste ikke at man kunne tyde sånt jeg??? Synes det er mange rare tolkninger på om man er kvalm eller ikke ++++ Tror du alt det stemmer??? Ikke alltid at fasongen på magen har betydning heller, har jeg sett. Ei som hadde skikkelig guttemage fikk ei fin jente... Vi er vel nesten sistemann i venneflokken til å få barn! Nei, ikke helt da men.... Jeg er flink: jeg har bestilt manuellterapi-time til noen som bare driver med dette. Kommer inn i neste uke!
Gjest uri Skrevet 28. november 2006 #798 Skrevet 28. november 2006 Jeg skal på UL siste uka før jul så det går dritfort. Ja jeg føler at det blir en gutt, det har jeg tenkt hele tiden! Er en viss guttedominans i familien. Har vært ganske anti på å vite kjønn tidligere men nå er jeg blitt veldig nysgjerrig. Kanskje vi bare holder det hemmelig jeg og mannen ??? -og blandt dere selvfølgelig! Vært på jordmorkontroll. Alt var helt bra og vi hørte veldig tydelig hjertelyd! 160 slag i minuttet (blir det vel??) så det var rimelig fort lå helt på grensa, men det var innenfor normalen. Blodtrykket og urin var også helt fint. Hun mente jeg burde kontakte fysio fort ja pga ryggen min. Får vel gjøre det. ← Vi har hatt rett begge gangene.. Var sikkre på at det ble jente, og det fikk vi jo rett i.. Men, 160 slag i min. DET hørtes ut som jente det.. Vi lå og på det... Søsteren min som har fått 3 gutter, lå på en 140... Om du velger å holde det hemmelig, skal jeg love deg at jeg kommer til å mase hull i hodet på deg...
Kakao Skrevet 28. november 2006 #799 Skrevet 28. november 2006 Her er link med hjertelyd og alle mulige og umulige måter å tyde kjønn på: Link Sakset ut det som stod om hjertelyd: Er hjertelyden under 140 slag i minuttet, skal det tyde på en gutt. Er den over 140, ventes en jente.
smile Skrevet 28. november 2006 Forfatter #800 Skrevet 28. november 2006 Vi har hatt rett begge gangene.. Var sikkre på at det ble jente, og det fikk vi jo rett i.. Men, 160 slag i min. DET hørtes ut som jente det.. Vi lå og på det... Søsteren min som har fått 3 gutter, lå på en 140... Om du velger å holde det hemmelig, skal jeg love deg at jeg kommer til å mase hull i hodet på deg... ← Tenker du maser da ja! Ikke godt å si det der med kjønn. Har mer tro på magefølelsen enn alt annet rart. Her er link med hjertelyd og alle mulige og umulige måter å tyde kjønn på: Link Sakset ut det som stod om hjertelyd: Er hjertelyden under 140 slag i minuttet, skal det tyde på en gutt. Er den over 140, ventes en jente. ← Her ble det hipp som happ alt tror jeg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå