Gå til innhold

Dagboka mi vel!

Fremhevede innlegg

Skrevet
Ikke at jeg er noen ekspert på området, men det å være på sitt tyngste når man er gravid, er såvidt meg bekjent helt normalt... ;)

:ler:

men nå før det er en skikkelig babymage (føles mer som rent fett) så er det ikke sånn kjempegøy. :sjenert:

håper alt er strålende med smilevennen denne MANDAGEN!! :ler:

:klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Så koselig å kjenne spark.  :klem: Gleder meg til jeg får oppleve det.  :)

Veldig kjekt det, men jeg gleder meg til det blir hardere for dette kiler! :ler:

håper alt er strålende med smilevennen denne MANDAGEN!!  :ler:

:klem:

Alt er bra sånn på mandagen! :ler: Begynt å fatte det nå.

Skrevet

Hørte forresten ei som mente at etter man har sett den lille på UL gikk det liksom opp i bevisstheten at det rører på seg og at en gjerne kjente noe etter det. Vet ikke om det stemmer jeg men...

Skrevet

Litt misunnlig på de søte boblene, jeg. :) Er det spesielle tider du kjenner de? F.eks. etter mat eller sukkerholdige ting? For jeg bare synes jeg har lest at hvis en ikke kjenner liv en dag, så var det visst bare å ta seg et glass cola, så ble det full action i magen.

Kos deg med boblene. :klem:

Skrevet
*lager meg gløgg og skreller en klementin*

mmm - *julestemning*

:nisse:

Skrevet

Ja gled deg til det blir hardere, og du ser en fot eller hånd/arm komme bulende ut.. Kunne sitte i evigheter og stirre når jentene holdt på sånn :hjerte:

MEEEEN, ulempen er at det til slutt går utover ribbein og blæra.. Og i slutten er ingen stilling bhagelige å sitte/ligge i, den lille presser og lager ubehageligheter over alt!!!!

Skrevet
Litt misunnlig på de søte boblene, jeg.  :) Er det spesielle tider du kjenner de? F.eks. etter mat eller sukkerholdige ting? For jeg bare synes jeg har lest at hvis en ikke kjenner liv en dag, så var det visst bare å ta seg et glass cola, så ble det full action i magen.

Kos deg med boblene.  :klem:

Du merker de nok snart du også, selv om det kiler :ler: Merker det best etter mat ja. Trenger ikke være sukkerholdig. Nå har det vært to kvelder på rad der det har vært livlig. Ikke alle dager jeg kjenner det heller. Men det er herlig ja!!! :hjerter_rundt:

mmm - *julestemning*

:nisse:

Jepp! I dag har jeg fått juleblomst i hus også!

Ja gled deg til det blir hardere, og du ser en fot eller hånd/arm komme bulende ut.. Kunne sitte i evigheter og stirre når jentene holdt på sånn :hjerte:

MEEEEN, ulempen er at det til slutt går utover ribbein og blæra.. Og i slutten er ingen stilling bhagelige å sitte/ligge i, den lille presser og lager ubehageligheter over alt!!!!

:ler: skjønner det kan bli litt ubehagelig etter hvert ja :ler: Men det kjennes jo ut som om det er en flue som går på innsiden av meg nå :ler:

Skrevet

Jepp, det blir ubehagelig... Men det varer ikke så lenge da :)

Men jeg husker slutten på hvert svangerskap utrolig godt.. Og jeg var dritt lei.. Og lovte meg selv at jeg aldri mer skulle bli gravid... Siste gang holdt jeg ord.. :ler:

Skrevet

I morra er det forresten første ordinære jordmorkontroll. Skal vel mase litt om kosthold tenker jeg :ler:

Skrevet

Så kjekt da :-D

Men, tror du det er nødvendig å snakke om kostholdet da?? :forvirret:

Skrevet

Aner ikke jeg. Trodde det var sånn de masa om. Føler vel egentlig ikke det er noe stort problem. Er vel ganske så sunn av meg bortsett fra litt søt gløgg og kakemenn fra Bryne midt i uka! :ler:

Skrevet

:ler: :ler:

Jeg gadd aldri ta opp det med kostholdet.. Jeg spiste det jeg ville.. Og etterhvert det kroppen godtok at jeg spiste.. Måtte kutte ut enkelte ting etterhvert, men ellers gjorde jeg som jeg ville..

Men det skader jo ikke å spise litt sunn mat innimellom da ;)

Er det jeg som har bakt kakemenn eller??? :klø:

Skrevet

Noe du ikke vet om??? Hvis du jobber på BAKERS så....

Skrevet

Nå må jeg stupe i seng. Orker ikke rangle i kveld. Dessuten lurte mannen på om vi kunne legge oss samtidig... Det er allerde forsent... :ler:

Natta! ;)

Skrevet
Noe du ikke vet om??? Hvis du jobber på BAKERS så....

Tenkte kanskje jeg bakte i søvne..

:lol:

Neida, regna med det var Bakers... Har forresten jobba der en liten periode da jeg gikk på Hotell og Næringsmiddel fag...

Men det er leeeeenge siden det, så det er ikke mine kakemenn du spiser nå... :lol:

Skrevet
Nå må jeg stupe i seng. Orker ikke rangle i kveld. Dessuten lurte mannen på om vi kunne legge oss samtidig... Det er allerde forsent... :ler:

Natta! ;)

Koselig å legge seg sammen da ;)

Jeg hadde tenkt å ta kvelden, men så begynte jo selvfølgelig Kongen av Queens på tv3 nå, og det bare MÅ jeg se..

Men, natti natt... Sove godt :klem:

Skrevet

Gooood morgen!!!

Tipper sover søtt i en god varm seng...

Urettferdig. :roll:

;)

Skrevet
Men det skader jo ikke å spise litt sunn mat innimellom da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...