smile Skrevet 26. november 2006 Forfatter #741 Skrevet 26. november 2006 Nja vi får vel snakke om det en dag. Han hjelper tilo altså, ikke det, men mye vil ha mer! Papirarbeid og lege er stress ja, men nå er det nok mer lettvindt for meg enn det er for deg så lenge etterpå. Har du forresten hørt om svigerinne og svoger var fornøyd med konsert? Det var iallefall vi!!!
smile Skrevet 26. november 2006 Forfatter #742 Skrevet 26. november 2006 Nei NÅ!!!!! Er nok senga varm! Natta!
Gjest uri Skrevet 26. november 2006 #743 Skrevet 26. november 2006 Jepp, de var skikkelig fornøyde med hele oppholdet der borte, spektrum var svært (førstegans opplevelse) og Vamp spillte bra!! Svoger hadde riktignok fått seg en skrekk opplevelse på doen på Burger King, han var der inne alene, sto og gjorde sitt, da det plutselig ble mørkt, og da lyset ble skrudd på igjen, sto der en pakistansk nisse bak han og blåste opp en ballong.. Han har visst nå en viss angst for offentlige toaletter...
smile Skrevet 26. november 2006 Forfatter #744 Skrevet 26. november 2006 Da hadde jeg blitt livredd!!!!!
Gjest uri Skrevet 27. november 2006 #747 Skrevet 27. november 2006 Blir nok lenge til han går på do utenom hjemme.. Natti natt smile
smile Skrevet 27. november 2006 Forfatter #749 Skrevet 27. november 2006 Takk det samme Kylling! Synes du er tidlig på'n jeg.... Ny mus i fella i natt igjen, skulle jeg sende de til Drammen??? :klø:
Daria Skrevet 27. november 2006 #750 Skrevet 27. november 2006 Ny mus i fella i natt igjen, skulle jeg sende de til Drammen??? :klø: ← Var vel kanskje helst hvis den ble fanget levende, men hvrofor bry seg med detaljer...
Gjest marthepia Skrevet 27. november 2006 #751 Skrevet 27. november 2006 Hellu Hvordan går det med deg nå? Ingen tegn til blødninger? Har du gått opp mye kilo tilsammen sa du?
smile Skrevet 27. november 2006 Forfatter #752 Skrevet 27. november 2006 Var vel kanskje helst hvis den ble fanget levende, men hvrofor bry seg med detaljer... ← Detaljer bryr vi oss ikke noe om! Hellu Hvordan går det med deg nå? Ingen tegn til blødninger? Har du gått opp mye kilo tilsammen sa du? ← Hei! Koselig du er innom! Går egentlig veldig bra med meg. Ikke tegn til blødninger nei. Var på kontroll og det så helt fint og grodd ut nå. Det er godt. Nå er det verre med bekkenet. I dag og i går tåler jeg ingen ting, bare å sitte her! Har gått opp 4 kilo siden jeg ble gravid og på onsdag er det 14 uker. Problemet er at jeg ikke får nesten rørt på meg. Gikk kanskje 200m i går på tur men måtte snu pga bekkenet. :cry: Så jeg har aldri veid så mye før, men håper det meste går av!
Gjest marthepia Skrevet 27. november 2006 #753 Skrevet 27. november 2006 Det hørtes ikke bra ut! Har du fått tilbud om svømming?
smile Skrevet 27. november 2006 Forfatter #754 Skrevet 27. november 2006 Nei, skal til jordmorkontroll i morra, så da snakker jeg vel med henne om det tenker jeg. Nei, det er ikke så godt. Har murret lenge men nå er det bare vondt uansett hva jeg gjør. Eller ikke så vondt når jeg sitter eller ligger da... Men orker ikke gjøre det hele tiden heller. Får middagsbesøk nå etterpå, så nå må jeg ta en liten shining her!
Gjest marthepia Skrevet 27. november 2006 #755 Skrevet 27. november 2006 Snakk med jordmor du Kos deg med middagsgjester i dag
Daria Skrevet 27. november 2006 #756 Skrevet 27. november 2006 Så jeg har aldri veid så mye før, men håper det meste går av! ← Ikke at jeg er noen ekspert på området, men det å være på sitt tyngste når man er gravid, er såvidt meg bekjent helt normalt...
smile Skrevet 27. november 2006 Forfatter #757 Skrevet 27. november 2006 Ikke at jeg er noen ekspert på området, men det å være på sitt tyngste når man er gravid, er såvidt meg bekjent helt normalt... ←
smile Skrevet 27. november 2006 Forfatter #758 Skrevet 27. november 2006 Jeg er sikkert litt rar...men når det sparker kjennes det ut som små bobler eller en liten maur som kryper på innsiden av magen min. Jeg må klø på magen hver gang for det kiler på en måte.
Frida Frosk Skrevet 27. november 2006 #760 Skrevet 27. november 2006 Så koselig å kjenne spark. Gleder meg til jeg får oppleve det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå