Gå til innhold

Dagboka mi vel!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jepp! Det er stas! Den snudde seg helt rundt mens vi drev på. Da skjønner jeg litt mer at det plutselig bobler på en side så minuttet etterpå bobler det på andre siden. :hjerter_rundt: Jeg blir litt rar og ensformig jeg merker jeg.....

Godt jeg har noen likesinnede her! :ler2:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som en fantastisk opplevelse! :hjerter_rundt:

Skrevet

Lubelillen: takk det samme!!!

Kylling: Ja det er veldig spesielt så se sin egen lille baby :hjerter:

I dag skal jeg fortsette litt julehandel. Skal lage en adventskaldender til mannen så jeg mangler en god del enda!!!

Men først må jeg få i meg litt mat.... er blitt så treg om morran....

Skrevet
City-Daria???? :klø:  :ler:

Er ikke jeg som har funnet det på... :ler:

Så bra at alt er i orden både med deg og den lille :) Og med badet... ;) Hvem trenger vel lys og varme når man kan ta et varmt bad i skinnet fra stearinlys?

Skrevet
Hvem trenger vel lys og varme når man kan ta et varmt bad i skinnet fra stearinlys?

:tommel: Jepp!!! Men akkurat nå orker jeg ikke det engang. Har falt ned i en stol og her blir jeg. Har kjøpt en liten mus til kattepusen i dag med lukt på så den romsterer noe fryktelig med den.... Kanskje teit av meg å kjøpe mus jeg som har i skapet :klø: Men dette er trening til den store ilden! :ler:

Skrevet

Daaaaaariaaaaaaaa da... :riste:

Du bekrefter mine antagelser gang på gang på gang!!!

Skrevet

Hva galt har jeg gjort nå da? :klø: Er vel ikke min feil at du er enspora...

Skrevet (endret)

Jepp!!! :hjerter: Mannen er oppgitt over meg..... :ler:

Endret av smile
Skrevet

Treningsmusa har blitt borte. Så nå får vel det ordentlige muselivet starte snart. Tok ny mus igjen i går. Det måtte være far sjøl for den var så diger. :ler:

I dag er det faktisk oppholds! :overrasket: Så hvis jeg er riktig lur i dag burde jeg komme meg ut på en liten luftetur. Men nå har jeg akkurat satt brød til heving. Får vente til de skal stekes.

I går var jeg på VAMP-konsert med KORK i spektrum. Det var utrolig bra! Utrolig flott med orkester sammen med de.

Neste søndag er det advent!!! :hoppe:

Skrevet

Sikkert en flott konsert :)

Være fornuftig på en søndag? Næh, hvorfor det? :sjarmor:

Skrevet

Min fornuftighet strekker seg til brødbaking og gå tur :ler:

Skrevet

Jepp!!! Ikke det at søndagen her skiller seg noe spesielt ut siden de andre dagene i det siste.... :sjenert: Har kommet inn i ett giddasløst mønster tror jeg.... Men jeg vet at det tar en brått slutt i mai/juni... :ler:

Skrevet

Usj! *dytter meg selv ut i sola! TUNGT!!!!!*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...